Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Євген Баздирєв: Сервіс Tucha відображає нашу основну цінність — «ТУРБОТА»

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Євген Баздирєв: Сервіс Tucha відображає нашу основну цінність — «ТУРБОТА»
Категорії

Агентство стратегічного брендингу Pioneer Design — наш давній партнер. Цього місяця скористалися нагодою поспілкуватися особисто з його засновником Євгеном Баздирєвим. Партнер поділився з нами філософією своєї команди, підходом до роботи і клієнтів, а також розповів про те, яким був його шлях до створення власного бізнесу. І, звичайно ж, поговорили про користь хмар та практичне застосування їх у роботі.

Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про себе та свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:

Євген Баздирєв

Ми — Pioneer Design, займаємося стратегією та дизайном. Допомагаємо власникам знайти і висловити унікальність їх бізнесу.

Наш клієнт — це підприємець, закоханий у свій продукт. Це людина, яка ще не забула, заради чого вона створювала бізнес.

Я — засновник Pioneer Design. Займаюся дизайном і маркетингом з 2005 року. У 2010 році пішов з великої компанії, маючи мрію — створити агентство, яке зробить якісний брендинг доступним для малого та середнього бізнесу.

Я усвідомив, що гарного дизайну замало. Щоб дизайн приносив реальні результати бізнесу, потрібно розуміти стратегію і маркетинг. Я багато практикував, навчався, переймав досвід.

Наразі більшість наших клієнтів цінують наші маркетингові та стратегічні компетенції не менше, ніж класний дизайн.

Кожен проєкт — це окрема історія, пригода, шлях. І ми намагаємося зробити цей шлях максимально комфортним, зрозумілим та передбачуваним. Для нас важливий не тільки результат, але і власне шлях. Я особисто приділяю велику увагу комфорту клієнта.

Отримую особливе задоволення від постійного спілкування з людьми, які люблять свою справу, створюють класні продукти і сервіси та горять ними. Відчуваю в цьому свій внесок.

Вірю в те, що відкритість, любов до справи — це драйвер номер один в кожному бізнесі.

Які бізнес-задачі вирішує Pioneer Design?

Найчастіше ми знаходимо точку відмінності, яка зламує звичний погляд на бізнес. Так народжуються цікаві рішення, які додають цінності бізнесу.

До нас приходять за рішеннями таких задач: створити новий бренд, вийти на новий ринок, «переодягнути» бренд, відбудуватися від конкурентів, збільшити додаткову вартість, вибудувати позиціювання, розробити стратегію, зробити продукт бажаним для цільової аудиторії.

Тому 40% зусиль в наших проєктах — це маркетинг і стратегія.

Наша філософія — в тому, що зроблене з любов’ю та пристрастю буде надефективним

Поділіться задачами, які успішно вирішує Ваша компанія, завдяки хмарним технологіям зокрема:

Комплексний брендинг часто містить і діджитал складову, а саме: прототипіювання, створення інтерфейсів, UX/UI дизайн та розробка вебресурсів.

Ми використовуємо хмари для хостингу своїх сайтів і сайтів клієнтів. Завдяки хмарним технологіям у нас з’явився доступ до сервісу гарної якості, гарантії збереження інформації та мінімізації ризиків, яким піддаються фізичні сервери.

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:

Пропоную всім, хто не перейшов у хмару, дивитися і на технології, і на сервіс, тому що з точки зору клієнта, гарна підтримка не менш важлива, ніж технології, які використовуються.

Факапи і життєві уроки:

Важливі речі, про які Ви хотіли б знати на початку свого бізнесу:

Не боятися ризикувати і бути помітним. Не боятися робити щось проти правил ринку. Менше слухати тих, хто оточує, більше читати та навчатися.

Розкажіть про помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного отримали завдяки їм:

Прагнення сподобатися всім і відсутність чіткого позиціювання з’їли багато часу. Самоідентифікація — це один з найважливіших інструментів для успіху бізнесу. Виявити того, хто є твоєю справжньою цільовою аудиторією, не бігти «за всіма навколо». Це призводить до розфокусування, втоми та відсутності відчутного результату. Як тільки фокусуєшся на певній аудиторії, розумієш їх болі та транслюєш свої цінності — все виходить. Складно відмовитися від «несвоїх». Страх великий, але іншого шляху немає. Та зате потім «свої» притягуються з геометричною прогресією. ;)

Про які речі ваша команда з часом перестала турбуватися:

Подобатися не всім — це нормально. Це відмінно. Це фактор того, що все робите правильно. Також перестали стежити за політикою та волатильністю ринку. Робимо те, що любимо, що вміємо, чим живемо.

Корисні звички, які допомагають Вам досягати своїх цілей:

Постійний процес навчання та самовдосконалення. Це навичка, яка окупається щодня. Одна книга може змінити бізнес-процес або додати 30% до маржі лише тому, що опише нову модель мислення або лайфхак, який ще не використовують в ніші... Прикладів маса.

Поділіться порадою, як реалізувати себе у сфері Вашої спеціалізації:

Йти в нашу професію, тільки якщо любите її на 100%. Це непростий, але дуже цікавий шлях. Наша професія перебуває на стику бізнесу, креативу та технологій, і кожен з цих напрямів змінюється із запаморочливою швидкістю.

Тримайте руку на пульсі, мрійте, фантазуйте та не бійтеся експериментувати

Про Tucha і партнерство:

Як Ви познайомилися з нами?

Це було настільки давно, що я не пам'ятаю. :) (Ми, до речі, пам’ятаємо — це був наш дзвінок з пропозицією дружити сім'ями ще в далекому 2014-му році. :))

Поділіться враженнями від партнерства з Tucha:

Ми є сервісною компанією та дуже уважно ставимося до сервісу з боку партнерів. На наше превелике щастя, Tucha — це компанія, яку можна сміливо рекомендувати. Сервіс вашої компанії відображає нашу основну цінність — «ТУРБОТА». Це одне коротке та дуже містке слово характеризує те, чим є Tucha для нас.

Tucha — це компанія, яку можна сміливо рекомендувати


 

Дякуємо Євгену за цікаве інтерв’ю, а команді Pioneer Design — за тривалу та надійну співпрацю. Бажаємо ще більше захопливих проєктів і вдячних клієнтів!

А ми вже готуємо для вас нові корисні матеріали, друзі, до зв'язку.

Поділитися:
Статті по темі

Як хмари допомагають у посиленні захисту даних та чому наші партнери рекомендують використовувати їх в роботі своїм клієнтам? Щоб дізнатися відповіді на ці питання, скористалися нагодою поспілкуватися з партнеркою Мариною Бурдановою, керівницею відділу продажів компанії БВК-Софт. З пані Мариною ми активно співпрацюємо вже досить давно, і нещодавнє спілкування присвятили обговоренню теми посилення безпеки даних.

Компанія Smart працює у місті Кам’янець-Подільський та спеціалізу-ється на автоматизації бізнес-процесів, продажі та супроводі систем документообігу та подачі звітності, наданні інших поширених ІТ-послуг. Під час нещодавньої бесіди Юрій Завальський, керівник компанії, розповів про один з найбільш частих запитів від клієнтів — організацію віддаленої роботи, для вирішення якого корисні хмари. Також партнер з власного досвіду розповів про дієві способи залучення клієнтів, роль партнерів у веденні бізнесу та поділився порадою щодо того, як не втрачати натхнення вести діяльність далі.

Під час нещодавнього візиту до Львова ми відвідали нашого давнього та надійного партнера — компанію Auspex і мали нагоду особисто поспілкуватися з її керівником Ігорем Королем. Ігор розповів про істинні цінності та місію своєї компанії, а також про власний шлях у кар’єрі з його помилками та уроками. Крім цього, партнер поділився успішним досвідом використання хмарних рішень і окреслив бізнес-задачі, вирішенню яких щонайкраще сприяють хмари. Вийшло щиро та, як завжди, корисно.

Віталій розповів, коли та як розпочався його кар’єрний шлях, які фатальні помилки траплялися у цей період та які інструменти допомогли подолати їх наслідки та запобігти повторенню у майбутньому. Також наш партнер поділився думкою про незамінну користь хмар для сучасного ведення бізнесу. Особливо цінні поради Віталій надав початківцям в ІТ-галузі, які бажають розвиватися і ставати професіоналами. Словом, вийшло змістовно, рекомендуємо до прочитання.

Інтерв’ю з партнерами — чудова нагода обмінятися корисним досвідом щодо ведення бізнесу. Цього разу ми дистанційно поспілкувалися з Нестором Копитком, співзасновником і директором з маркетингу компанії Zrobleno Solutions. Партнер розповів, про що хотів би знати на початку свого бізнесу, як долає перешкоди зараз та що насправді криється за хмарними міфами.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись