З розробником програмного забезпечення Sillanium (Харків) ми співпрацюємо вже давно. Під час однієї із зустрічей директор компанії Віктор Цой розповів нам про те, з чого починалася історія бізнесу та від чого довелося відмовитись у процесі роботи для досягнення поставлених цілей. Про правильне ставлення до помилок та продумане повернення до співпраці з Tucha, попри паузу, — у нашому інтерв'ю з партнером.
Вікторе, розкажіть трішки про свою компанію:
Повномасштабно на ринку ми працюємо з 2016-го року. До цього були поодинокі невеликі, але досить успішні проєкти.
Компанія займається бухгалтерським та управлінським обліком, а також керуванням інформацією та побудовою бізнес-процесів під програми обліку.
Хто є клієнтами Sillanium?
Наші клієнти — це здебільшого виробничі підприємства з різних галузей: металообробка, хімічна промисловість. Також є декілька проєктів із галузі сільського господарства та інші невеликі торговельні підприємства.
Щодо географії замовників, звісно, переважна частина локалізується у Харкові та Харківській області. Проте з минулого року ми розширюємо ринок, і у нас уже з'явилося кілька великих клієнтів із Київської та Одеської областей.
Про які важливі речі Ви хотіли б знати на початку свого бізнесу?
Зважаючи на свій характер, я взагалі хотів би багато чого знати. :-) Тому разом з командою занурюємося і намагаємося розбиратися з кожним підприємством у тій галузі бізнесу, з якою стикаємось. Цим і подобається наша робота — постійно дізнаємося про щось нове. Наприклад, так само сталося і з хмарними сервісами, які дозволяють швидко реагувати на зміни на ринку та відповідати вимогам бізнесу.
Розкажіть про помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, та що корисного отримали завдяки їм:
Основна масштабна помилка полягає у розпиленні, а цього не можна допускати. Є професіонали, які виконають ту чи іншу задачу більш швидко та якісно.
Наприклад, раніше ми займалися налаштуванням мереж та серверів, потім перейшли до аутсорсу та зосередилися точково на управлінському та бухгалтерському обліку. Зараз налаштовуємо лише ці частини бізнес-процесів під програми, які обрали наші клієнти.
Щодо дрібних помилок, то вони є завжди. Іноді припускаєшся невеликих помилок на початку будь-якого проєкту, а в процесі просто перебудовуєш роботу потрібним чином.
Цим і подобається наша робота — постійно дізнаємося про щось нове. Наприклад, так само сталося і з хмарними сервісами, які дозволяють швидко реагувати на зміни на ринку та відповідати вимогам бізнесу
Про які речі з часом Ви перестали турбуватися?
Спочатку ми хотіли бути доступними для будь-якого бюджету замовників та абсолютно для будь-якої компанії. Та згодом невеликі проєкти ми відпустили і почали займатися корпоративним сегментом. Чому так? Напевно, через те, що трудовитрати перевищували прибуток.
Які звички допомагають Вашій компанії досягати цілей?
Роботу над проєктом може розпочати кожен, але не кожен може її завершити. Адже, як і будь-хто, ми часто припускаємося помилок. Наприклад, може здаватися, що попереду ще достатньо часу, і ми все встигнемо, але це не так. Нещодавно в одному з фільмів я почув влучну фразу: «Гарний старт — це одна третина пройденого шляху». Тому за останні три роки ми вибудовуємо хід проєкту таким чином, щоб зробити правильний старт і наприкінці легко завершити роботу.
Досить часто до нас звертаються клієнти, які впродовж півтора-двох років впроваджували різні рівні програм. Зрештою, вони не отримали очікуваного результату і прийшли до нас. Фактично, це проєкти «з нуля», і ті витрати, які зазнали підприємства, — не рахуються.
Поділіться головною порадою, як реалізувати себе у професії:
Повірити у себе та бути націленим на результат!
Гарний старт — це одна третина пройденого шляху
Як Ви познайомилися з нами та які у Вас враження від співпраці?
Знайомство з Tucha відбулося давно, близько шести років тому. Ми шукали надійного хостера для розміщення власного сайту та CRM-системи. Впродовж кількох років користувалися вашими послугами, а потім у спробах пошуку чогось кращого близько року ми не співпрацювали. І зрештою все одно повернулися до Tucha, оскільки у вас — найкраща технічна підтримка.
Враження від співпраці позитивні: за той рік ми змінили двох хостерів і вже на власному досвіді переконалися у виборі.
Назвіть причини використовувати хмарні технології у бізнесі:
Насамперед це безпека. По-друге, хмарні технології — це досить зручно. Такий гнучкий інструмент дозволяє отримати доступ до програм та даних із будь-якої точки світу. Особливо відчутна така перевага в період карантину, оскільки співробітник не залежить від офісу чи конкретного місця.
Ще одна причина — гнучкість доступу. Не потрібно перейматися перебоями електроенергії, наявністю безперебійників та резервних каналів зв'язку. Тому хмари — це у будь-якому разі плюс для бізнесу.
Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:
Саме час замислитись і зважити всі за і проти!
Хмари — це у будь-якому разі плюс для бізнесу
Дякуємо Віктору та команді Sillanium за довіру та співпрацю, перевірену часом! Бажаємо ще більше цікавих проєктів та вдячних клієнтів.
Дивіться повне відеоінтерв'ю з партнером на нашому YouTube-каналі.
А ми вже готуємо нові інтерв'ю для вас, друзі. Слідкуйте за оновленнями у блозі!