Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Павло Миколаєнко: Про бізнес під час війни, людей та стратегії

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Павло Миколаєнко: Про бізнес під час війни, людей та стратегії
Категорії

Повномасштабна війна — це лихо, яке торкнулося кожного українця. Неминуче трансформувалося і ведення бізнесу: деякі компанії поновили роботу після паузи, дехто змінив профіль, а інші взагалі були вимушені зупинити діяльність. Для того щоб з’ясувати, як сьогодні працює український бізнес, поспілкувалися з давнім партнером Павлом Миколаєнком, засновником та керівником компанії НЕТСОФТ. Обговорили, як змінилося ведення бізнесу з моменту нашої попередньої бесіди та як вплинула війна на життя компанії, співробітників та клієнтів.

Про початок війни
Павло Миколаєнко

Розкажіть, в яких умовах війна застала компанію НЕТСОФТ:

Фізично наша компанія працює в центральній Україні — м. Гадяч, Полтавської області. Але, навіть попри таке територіальне розташування, уже на початку березня окупаційні війська стояли поряд з нашим містом і було чутно артилерійські постріли.

Як початок війни вплинув на роботу бізнесу? Чи був період невизначеності та як довго він тривав?

Здебільшого наші клієнти базуються у великих містах економічно розвинених регіонів, які найпершими відчули удар агресора, та майже всі з початком війни призупинили свою діяльність. Велика кількість бухгалтерів, з якими ми працювали в цих компаніях, виїхала з дітьми за кордон. Тому перший місяць невизначеності був найскладніший. Але після того, як українські війська прогнали окупантів з Київщини, клієнти почали відновлювати свою роботу і наш бізнес теж почав активно надавати послуги.

Про повернення до роботи та ведення бізнесу зараз

Як відновлювали діяльність після початку повномасштабного вторгнення? Що стало поштовхом до цього та які складнощі спіткали? 

Всупереч війні, ведення бухгалтерського обліку ніхто не скасовував. Тим паче на період дії воєнного стану було створено нову систему оподаткування: ставка єдиного податку для підприємців, які належать до третьої групи, складає 2% з доходу підприємства. Тож з'явилися запити на поновлення програм, які ми почали і впроваджувати.

Щодо складнощів, головною психологічною перепоною для співробітників було питання, чи потрібні будуть взагалі знання та уміння під час війни, чи будуть затребувані наші послуги. Але коли від клієнтів почали поступати задачі, голови стали зайняті роботою і все повернулося до звичного русла.

Які процеси довелося змінити у веденні бізнесу під час війни?

По суті, нічого не змінилося. Можливо, трішки змістився акцент на роботу з існуючими клієнтами, оскільки нових в бізнес стало приходити менше.

Як війна в Україні вплинула на попит тих сервісів і програмних продуктів, які ви надаєте клієнтам? З якими задачами найчастіше звертаються замовники до НЕТСОФТ зараз? 

Нових продажів програмних продуктів стало значно менше. Ті клієнти, які вже користуються програмами і відновили роботу, продовжили користування сервісами підтримки.

Якщо говорити про поточні звернення від замовників, загалом суть задач не змінилася: це впровадження, розвиток та обслуговування облікових систем.

Хто наразі є вашими клієнтами? Наскільки змінився портрет замовника з початку активної фази повномасштабної війни?

У своїй роботі до війни ми орієнтувалися насамперед на малий бізнес, інколи — на середній. Зараз же шукаємо можливості співпраці з більш стійким середнім бізнесом.

Головною психологічною перепоною для співробітників було питання, чи будуть затребувані наші послуги. Але коли від клієнтів почали поступати задачі, все повернулося до звичного русла

Про роботу на користь перемоги

Яку головну місію компанії НЕТСОФТ вбачаєте наразі для підтримки України та нашої перемоги?

В нашій ситуації найголовніше — це зберегти бізнес як такий, продовжувати діяльність та сплачувати податки державі.

Про подальші плани

Що змінилося у стратегії ведення бізнесу та який горизонт планування маєте наразі?

Ми працюємо в напрямі автоматизації виключно українського бізнесу, тому всі плани прив'язані до відновлення бізнес-активності в нашій країні.

Як загалом транфсормувалося бачення майбутнього вашої компанії через події в Україні?

Надання нашій державі статусу кандидата на членство в ЄС спрямовує країну до європейської моделі економіки, де більшу частину ВВП створює малий та середній бізнес.

Малі та середні компанії є традиційно нашими клієнтами, тож після перемоги у війні і початку відбудови держави прогнозую великий попит на системи автоматизації та прискорений розвиток нашого бізнесу.

В нашій ситуації найголовніше — це зберегти бізнес як такий, продовжувати діяльність та сплачувати податки державі

 


 

Tucha також продовжує роботу, адже кожен з нас нині — на своєму фронті. Якщо є можливість, компанії мають працювати на користь економіки країни, нашої перемоги, а згодом — і відбудови держави. Тому будемо раді вирішити задачі бізнесу з розміщення програм бухгалтерського та управлінського обліку, хостингу CRM- або ERP-систем чи інших вебзастосунків у надійних хмарах! 

А ми дякуємо Павлові за надійну співпрацю впродовж багатьох років. Бажаємо компанії НЕТСОФТ розвитку попри зовнішні умови, втілення стратегічних планів, а співробітникам — безпеки та здоров’я!

Продовжуємо спілкуватися з партнерами про роботу бізнесу під час війни, тому слідкуйте за оновленнями у блозі.

Поділитися:
Статті по темі

Посилення безпеки даних — тема для обміну досвідом з партнерами, яка завжди на часі. В інтерв’ю Алла Лісневська, керівниця відділу автоматизації бізнесу компанії «Мікросистема» з Хмельницького, розповіла про те, як разом з колегами пояснює своїм клієнтам важливість захисту даних та яку роль у безпечній роботі бізнесу відіграють хмарні технології. 

У сучасному бізнесі хмарні технології стають незамінними для підвищення ефективності роботи та посилення захисту даних. Володимир Авраменко, системний адміністратор, поділився багаторічним досвідом у вирішенні питань з безпеки даних для своїх клієнтів та розповів про основні виклики, з якими стикаються компанії сьогодні. Також під час бесіди обговорили, як хмари допомагають підвищувати рівень кібербезпеки та яку роль у цьому відіграє технічна підтримка від провайдера.

Нещодавно мали нагоду поспілкуватися з Оленою Чухрій, керівницею відділу продажів компанії Астер-Консалтинг, що спеціалізується на автоматизації бухгалтерського та управлінського обліків на підприємствах України за допомогою програм лінійки BAS. Обговорили тему безпеки даних: в інтерв'ю партнерка розповіла про важливість хмар для посилення захисту інформації, їх переваги у зручності та досвід використання хмарних технологій серед своїх клієнтів.

Які виклики сьогодні є найактуальнішими в питаннях захисту інформації? Як користувачі впливають на безпеку даних та яких помилок слід уникати, щоб запобігти їх витоку? Як хмари сприяють посиленню захисту програм і даних бізнесу? Реальними прикладами та конкретними рекомендаціями поділився Олександр Дєньгін, досвідчений ІТ-фахівець. Запрошуємо до прочитання, щоб дізнатися цінну інформацію та поради від нашого давнього партнера.

Безпека при роботі з даними — сьогодні це і ціль, і інструмент для надійної роботи кожного бізнесу. Дмитро Сандула, який спеціалізується на системному адмініструванні, поділився своїм досвідом захисту даних та розповів про ключові кроки й інструменти, що допомагають йому у вирішенні цієї задачі. А саме, партнер наголосив на важливості створення надійних паролів, використання двофакторної автентифікації, шифрування даних та навчання співробітників заходів безпеки. Запрошуємо до прочитання, щоб дізнатися більше про захист ваших даних.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись