Павло Миколаєнко: Про бізнес під час війни, людей та стратегії

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Павло Миколаєнко: Про бізнес під час війни, людей та стратегії
Категорії

Повномасштабна війна — це лихо, яке торкнулося кожного українця. Неминуче трансформувалося і ведення бізнесу: деякі компанії поновили роботу після паузи, дехто змінив профіль, а інші взагалі були вимушені зупинити діяльність. Для того щоб з’ясувати, як сьогодні працює український бізнес, поспілкувалися з давнім партнером Павлом Миколаєнком, засновником та керівником компанії НЕТСОФТ. Обговорили, як змінилося ведення бізнесу з моменту нашої попередньої бесіди та як вплинула війна на життя компанії, співробітників та клієнтів.

Про початок війни
Павло Миколаєнко

Розкажіть, в яких умовах війна застала компанію НЕТСОФТ:

Фізично наша компанія працює в центральній Україні — м. Гадяч, Полтавської області. Але, навіть попри таке територіальне розташування, уже на початку березня окупаційні війська стояли поряд з нашим містом і було чутно артилерійські постріли.

Як початок війни вплинув на роботу бізнесу? Чи був період невизначеності та як довго він тривав?

Здебільшого наші клієнти базуються у великих містах економічно розвинених регіонів, які найпершими відчули удар агресора, та майже всі з початком війни призупинили свою діяльність. Велика кількість бухгалтерів, з якими ми працювали в цих компаніях, виїхала з дітьми за кордон. Тому перший місяць невизначеності був найскладніший. Але після того, як українські війська прогнали окупантів з Київщини, клієнти почали відновлювати свою роботу і наш бізнес теж почав активно надавати послуги.

Про повернення до роботи та ведення бізнесу зараз

Як відновлювали діяльність після початку повномасштабного вторгнення? Що стало поштовхом до цього та які складнощі спіткали? 

Всупереч війні, ведення бухгалтерського обліку ніхто не скасовував. Тим паче на період дії воєнного стану було створено нову систему оподаткування: ставка єдиного податку для підприємців, які належать до третьої групи, складає 2% з доходу підприємства. Тож з'явилися запити на поновлення програм, які ми почали і впроваджувати.

Щодо складнощів, головною психологічною перепоною для співробітників було питання, чи потрібні будуть взагалі знання та уміння під час війни, чи будуть затребувані наші послуги. Але коли від клієнтів почали поступати задачі, голови стали зайняті роботою і все повернулося до звичного русла.

Які процеси довелося змінити у веденні бізнесу під час війни?

По суті, нічого не змінилося. Можливо, трішки змістився акцент на роботу з існуючими клієнтами, оскільки нових в бізнес стало приходити менше.

Як війна в Україні вплинула на попит тих сервісів і програмних продуктів, які ви надаєте клієнтам? З якими задачами найчастіше звертаються замовники до НЕТСОФТ зараз? 

Нових продажів програмних продуктів стало значно менше. Ті клієнти, які вже користуються програмами і відновили роботу, продовжили користування сервісами підтримки.

Якщо говорити про поточні звернення від замовників, загалом суть задач не змінилася: це впровадження, розвиток та обслуговування облікових систем.

Хто наразі є вашими клієнтами? Наскільки змінився портрет замовника з початку активної фази повномасштабної війни?

У своїй роботі до війни ми орієнтувалися насамперед на малий бізнес, інколи — на середній. Зараз же шукаємо можливості співпраці з більш стійким середнім бізнесом.

Головною психологічною перепоною для співробітників було питання, чи будуть затребувані наші послуги. Але коли від клієнтів почали поступати задачі, все повернулося до звичного русла

Про роботу на користь перемоги

Яку головну місію компанії НЕТСОФТ вбачаєте наразі для підтримки України та нашої перемоги?

В нашій ситуації найголовніше — це зберегти бізнес як такий, продовжувати діяльність та сплачувати податки державі.

Про подальші плани

Що змінилося у стратегії ведення бізнесу та який горизонт планування маєте наразі?

Ми працюємо в напрямі автоматизації виключно українського бізнесу, тому всі плани прив'язані до відновлення бізнес-активності в нашій країні.

Як загалом транфсормувалося бачення майбутнього вашої компанії через події в Україні?

Надання нашій державі статусу кандидата на членство в ЄС спрямовує країну до європейської моделі економіки, де більшу частину ВВП створює малий та середній бізнес.

Малі та середні компанії є традиційно нашими клієнтами, тож після перемоги у війні і початку відбудови держави прогнозую великий попит на системи автоматизації та прискорений розвиток нашого бізнесу.

В нашій ситуації найголовніше — це зберегти бізнес як такий, продовжувати діяльність та сплачувати податки державі

 


 

Tucha також продовжує роботу, адже кожен з нас нині — на своєму фронті. Якщо є можливість, компанії мають працювати на користь економіки країни, нашої перемоги, а згодом — і відбудови держави. Тому будемо раді вирішити задачі бізнесу з розміщення програм бухгалтерського та управлінського обліку, хостингу CRM- або ERP-систем чи інших вебзастосунків у надійних хмарах! 

А ми дякуємо Павлові за надійну співпрацю впродовж багатьох років. Бажаємо компанії НЕТСОФТ розвитку попри зовнішні умови, втілення стратегічних планів, а співробітникам — безпеки та здоров’я!

Продовжуємо спілкуватися з партнерами про роботу бізнесу під час війни, тому слідкуйте за оновленнями у блозі.

Поділитися:
Статті по темі

Українському бізнесу в умовах повномасштабної війни доводиться нелегко. Особливо, якщо місто, в якому працювала компанія до цього, — окуповано, а команда була вимушена мігрувати по різних куточках країни та світу. Серед таких компаній — і наші партнери CiFrame. Директор Євген Деркач розповів, як фахівці переживали початок війни, як компанія відновлювала діяльність і що змінилося у бізнес-процесах за останні півроку. Важливо те, що попри непрості умови, команда CiFrame працює, допомагає тим, хто цього потребує, і підтримує економіку країни. Отже, про все послідовно.

Один з найбільш функціональних варіантів на заміну 1С, BAS і подібних — це MASTER:Бухгалтерія, платформа для ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків та формування звітності від українських розробників. Ми вирішили дізнатися докладніше, які особливості має система та які задачі вирішує, як відбувається процес перенесення даних з інших програм та за якими критеріями замовники обирають програмні продукти для роботи. І розібратися в цьому нам допомогла Ірина Дехтярук, керівниця комерційного відділу MASTER. Партнерка спеціалізується на напрямі прямих і партнерських продажів, а також керуванні та участі у розробці маркетингової стратегії компанії. 

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

Група компаній «Укрзвіт» працює у сфері інформаційних технологій з 2011-го року. Наш партнер допомагає підприємцям в декілька разів швидше отримувати цифровий підпис і здавати звіти в державні органи за допомогою спеціального програмного забезпечення. Нещодавно в онлайн-режимі ми поспілкувалися з директором «Укрзвіт» Ярославом Присяжнюком. Під час бесіди дізналися про те, яка історія стала поштовхом до відкриття власної справи, з якими викликами зіштовхнулася група компаній під час карантину і чому хмарні рішення стають просто незамінними. Про складові успіху та заходи для розвитку бізнесу — у нашому інтерв’ю.
 

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись