Інтерв’ю з партнерами — чудова нагода обмінятися корисним досвідом щодо ведення бізнесу. Цього разу ми дистанційно поспілкувалися з Нестором Копитком, співзасновником і директором з маркетингу компанії Zrobleno Solutions. Партнер розповів, про що хотів би знати на початку свого бізнесу, як долає перешкоди зараз та що насправді криється за хмарними міфами.
Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:
У перші дні 2019-го року ми з теперішніми партнерами вирішили, що наші, хоч і різні, але зі спільним мотивом, компетенції варто поєднати та масштабувати. Спільним мотивом діяльності був, як не дивно, розвиток клієнтського бізнесу і супутній заробіток: у кого — через маркетинг, у кого — завдяки автоматизації бізнес-процесів, а дехто займався розробкою. Не Бермудський, але цей трикутник теж видався досить цікавим. Тепер нас більше десятка, але ключова ідея комплексного розвитку клієнтського бізнесу через маркетинг, автоматизацію та розробку індивідуальних рішень не змінилась, тож ми надаємо широкий спектр послуг у цих напрямах. Завдяки поєднанню цих компетенцій, ми зможемо і повну digital-діяльність стартапу організувати, і оптимізувати бізнес/маркетингові процеси у вже сформованому середньому бізнесі.
Про які важливі речі Ви хотіли би знати на початку свого бізнесу?
Було б чудово знати на той час про unit-економіку та мистецтво делегувати. А ще про те, що ідеальне — це ворог хорошого! 😊
Розкажіть про помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного здобули завдяки їм:
Можу впевнено стверджувати, що розвиток без плану — це просто прогулянка їжачка в тумані та неефективна витрата часу. З першого дня потрібно визначити вимірювані тачпоінти.
А про які речі з часом Ви перестали турбуватися?
Все, з чим вже хтось стикався і що успішно вирішувалось, перестає бути проблемою. Крім касового розриву.
Назвіть корисні звички, які допомогли Вам досягти своїх цілей:
Довгострокове планування, принцип есенціалізму та ранні прокидання — те, що потрібно!
Поділіться головною порадою, як реалізувати себе в професії:
Потрібно стежити за трендами, тримати конкурентів під боком, навчатись та планувати!
Розвиток без плану — це просто прогулянка їжачка в тумані та неефективна витрата часу
Розкажіть, як Ви познайомилися з нами?
Ви самі знайшли нас! 😊
Поділіться враженнями від партнерства з Tucha:
Явище оксиморону було придумане для того, щоб описати ці враження: це той момент, коли завдяки хмарі стає світліше!
Міфи про використання хмарних рішень, які виявилися неправдою:
Чув, що дані можуть вкрасти. Не вкрали! Також зустрічався міф про те, що хмари — це дорого, хоча насправді навпаки вигідно. А ще що це — не надійно. Але аж ніяк ні!
Назвіть причини застосовувати хмари в бізнесі:
Нехай повторюсь, але хмари — це справді вигідно. До того ж вони дозволяють швидко почати роботу і легко масштабуються.
Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:
Варто лише порівняти витрати годин та коштів, і рішення одразу стане зрозумілим!
Це той момент, коли завдяки хмарі стає світліше
Дякуємо Нестору за бесіду та активне партнерство. Бажаємо всій команді Zrobleno Solutions реалізації амбітних планів і задумів!