Нестор Копитко: Потрібно тримати конкурентів під боком

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Нестор Копитко: Потрібно тримати конкурентів під боком
Категорії

Інтерв’ю з партнерами — чудова нагода обмінятися корисним досвідом щодо ведення бізнесу. Цього разу ми дистанційно поспілкувалися з Нестором Копитком, співзасновником і директором з маркетингу компанії Zrobleno Solutions. Партнер розповів, про що хотів би знати на початку свого бізнесу, як долає перешкоди зараз та що насправді криється за хмарними міфами.

Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:

Nestor Kopytko

У перші дні 2019-го року ми з теперішніми партнерами вирішили, що наші, хоч і різні, але зі спільним мотивом, компетенції варто поєднати та масштабувати. Спільним мотивом діяльності був, як не дивно, розвиток клієнтського бізнесу і супутній заробіток: у кого — через маркетинг, у кого — завдяки автоматизації бізнес-процесів, а дехто займався розробкою. Не Бермудський, але цей трикутник теж видався досить цікавим. Тепер нас більше десятка, але ключова ідея комплексного розвитку клієнтського бізнесу через маркетинг, автоматизацію та розробку індивідуальних рішень не змінилась, тож ми надаємо широкий спектр послуг у цих напрямах. Завдяки поєднанню цих компетенцій, ми зможемо і повну digital-діяльність стартапу організувати, і оптимізувати бізнес/маркетингові процеси у вже сформованому середньому бізнесі.

Факапи і життєві уроки:

Про які важливі речі Ви хотіли би знати на початку свого бізнесу?

Було б чудово знати на той час про unit-економіку та мистецтво делегувати. А ще про те, що ідеальне — це ворог хорошого! 😊

Розкажіть про помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного здобули завдяки їм:

Можу впевнено стверджувати, що розвиток без плану — це просто прогулянка їжачка в тумані та неефективна витрата часу. З першого дня потрібно визначити вимірювані тачпоінти.

А про які речі з часом Ви перестали турбуватися?

Все, з чим вже хтось стикався і що успішно вирішувалось, перестає бути проблемою. Крім касового розриву.

Назвіть корисні звички, які допомогли Вам досягти своїх цілей:

Довгострокове планування, принцип есенціалізму та ранні прокидання — те, що потрібно!

Поділіться головною порадою, як реалізувати себе в професії:

Потрібно стежити за трендами, тримати конкурентів під боком, навчатись та планувати!

Розвиток без плану — це просто прогулянка їжачка в тумані та неефективна витрата часу

Про Tucha і партнерство:

Розкажіть, як Ви познайомилися з нами?

Ви самі знайшли нас! 😊

Поділіться враженнями від партнерства з Tucha:

Явище оксиморону було придумане для того, щоб описати ці враження: це той момент, коли завдяки хмарі стає світліше!

Про хмари:

Міфи про використання хмарних рішень, які виявилися неправдою:

Чув, що дані можуть вкрасти. Не вкрали! Також зустрічався міф про те, що хмари — це дорого, хоча насправді навпаки вигідно. А ще що це — не надійно. Але аж ніяк ні! 

Назвіть причини застосовувати хмари в бізнесі:

Нехай повторюсь, але хмари — це справді вигідно. До того ж вони дозволяють швидко почати роботу і легко масштабуються. 

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:

Варто лише порівняти витрати годин та коштів, і рішення одразу стане зрозумілим!

Це той момент, коли завдяки хмарі стає світліше

 


 

Дякуємо Нестору за бесіду та активне партнерство. Бажаємо всій команді Zrobleno Solutions реалізації амбітних планів і задумів!

Поділитися:
Статті по темі

Віталій розповів, коли та як розпочався його кар’єрний шлях, які фатальні помилки траплялися у цей період та які інструменти допомогли подолати їх наслідки та запобігти повторенню у майбутньому. Також наш партнер поділився думкою про незамінну користь хмар для сучасного ведення бізнесу. Особливо цінні поради Віталій надав початківцям в ІТ-галузі, які бажають розвиватися і ставати професіоналами. Словом, вийшло змістовно, рекомендуємо до прочитання.

З рекламним агентством «Прайд» ми співпрацюємо з 2013 року, і за цей час партнерство переросло в міцну дружбу. Нещодавно ми поспілкувалися із засновником і керівником компанії Євгеном Рясним. Під час бесіди Євген поділився історією створення своєї справи та можливостями агентства, а також розповів, як підходив би до відкриття бізнесу сьогодні. Про корисні якості для досягнення цілей, хмарні міфи та практичне застосування хмар у роботі — у нашому новому інтерв'ю.

Карантинні обмеження — не завада проведенню традиційних інтерв’ю з партнерами. Цього місяця ми віддалено поспілкувалися з Дмитром Тіщенком, директором компанії Geniustudio. Під час бесіди партнер розповів, з чого починався та як розвивався його кар’єрний шлях і чому навчили зроблені помилки. А ще наш колега поділився досвідом роботи із хмарами та розповів, вирішенню яких бізнес-задач вони суттєво сприяють. 

Партнер розповів, які саме напрями активно розвиває група компаній, що допомагає всій команді та особисто йому впевнено зростати і які помилки зрештою обернулися цінними уроками. Про історію знайомства з Tucha, перспективи та вагомі переваги хмар для бізнесу — у нашому інтерв’ю.

Як українські компанії впоралися з задачами, котрі приніс карантин? Ми поділилися своїми спостереженнями та дізналися, який досвід мають наші партнери — експерти у галузі автоматизації бізнесу

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись