З Денисом Козицьким, керуючим партнером групи компаній «Rearden Group», ми співпрацюємо вже досить давно. В інтерв’ю для Tucha Денис розповів про свій тернистий і водночас цікавий шлях у бізнесі, який триває вже понад два десятки років. А ще партнер поділився досвідом, як хмари допомогли легко організувати віддалену роботу для «Rearden Group» в умовах карантину.
Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви працюєте в «Rearden Group», чим займається компанія, хто Ваші клієнти:
Я — підприємець, займаюся бізнесом уже майже 25 років. Люблю нові ідеї, які перетворюються у нові проекти. Як мені подобається говорити, «буду стартапером, поки не стану старпером». :)
Перший свій ІТ-бізнес разом із партнерами відкрив у 2000 році. Далі було ще декілька компаній, але їхній фокус єдиний — це професійна автоматизація бізнесу. У 2014 році відбулося злиття двох компаній — «Бізнес Архітектор» та «Ін-Форс», і завдяки цьому з'явилася Група компаній «Rearden Group», яка займається автоматизацією підприємств на базі програм «1С:Підприємство» та «BAS». Зараз у нас 5 офісів в Україні, є представництво у Чорногорії. В «Rearden Group» я є керуючим партнером та відповідаю за маркетинг і продажі. Ми займаємося як комплексними проектами автоматизації, так і супроводом програмних продуктів. Наразі ми впровадили понад 2500 проектів, близько 1000 клієнтів знаходяться на супроводі. Серед наших замовників — і великі компанії (як-от «Київстар», «Coca-Cola», «Баядера», «Пан Курчак», «Ельфа» та інші), і невеликі підприємства. Але ми дотримуємось єдиного стандарту якості у ставленні до кожного нашого клієнта.
У 2017 році «Rearden Group» вийшов на міжнародний ринок, і ми вже маємо успішний досвід впровадження BAS ERP у Європі та Азії.
Ми дотримуємось єдиного стандарту якості у ставленні до кожного нашого клієнта
Важливі речі, про які Ви хотіли би знати на початку кар'єри:
Щодо уроків, які надали мені життя та бізнеси. Звичайно, в Україні та й в усьому світі не вистачає передумов для навчання молодих стартаперів азам підприємництва. Майже усьому довелося вчитися на практиці та власних помилках.
Факапи, які пішли Вам на користь, та звички, які допомагають досягати своїх цілей:
Звісно, було багато й факапів: від ненадійних партнерів на початку кар'єри до вибору стратегії розвитку бізнесу. В цьому сенсі я дуже люблю крилатий вислів знаменитого баскетболіста Майкла Джордана: «За своє життя я промахнувся багато тисяч разів, я програв сотні ігор, близько 30 разів, коли команда довіряла мені останній кидок, що вирішує долю матчу, я промахувався ... Я терплю поразки день за днем, і саме тому я — ЧЕМПІОН!»
Також я вважаю, що не треба бути гарним для всіх — треба обирати і партнерів, і клієнтів так, щоб бути «своїм серед своїх». Головне, чого навчився, — це сприймати себе та інших такими, які ми є. Це дає можливість побудувати гармонійні стосунки і залишатися в балансі із собою та усім світом. Ще я дуже люблю спорт: теніс та йога постійно підтримують мене у гарній фізичній та ментальній формі.
Поділіться порадою, як реалізувати себе в професії:
Головне, чим хочу поділитися, — це шукати свій шлях, слухати своє серце і йти за покликанням. Скільки б років вам не було, і де б ви не знаходилися саме зараз, шукайте себе, свій шлях та втілюйте свої мрії. «Шлях подолає той, хто йде». Коли ви займаєтеся тим, що любите, що надає вам драйву, саме тоді і виникає стан «потоку», в якому ви не втрачаєте енергію, а навпаки — отримуєте постійну підзарядку своїх «батарейок». Я віднайшов принцип, який уособлює моє ставлення до життя, — це японське поняття Ikigai, яке можна вільно перекласти як «сенс, заради якого я прокидаюся зранку». Завдяки ньому я зміг зрозуміти себе, змінити своє життя та стати більш цілісною та щасливою людиною.
…шукайте себе, свій шлях та втілюйте свої мрії
Розкажіть про досвід партнерства з Tucha:
Наші відносини з Tucha почалися вже майже 10 років тому, коли ми запросили колег на наш партнерський семінар. У «Бізнес Архітекторі», а згодом і в «Rearden Group» ми, як і Tucha, розвиваємо партнерство як стратегічний напрямок просування власних продуктів та послуг. Із самого початку ми відчули, що у нас схожі підходи до партнерства у бізнесі. Додаючи те, що обидві наші компанії працюють в ІТ-галузі, отримуємо гарні передумови для стратегічного партнерства. Наразі ми довіряємо один одному і розвиваємо нашу співпрацю, ділимося ідеями, запроваджуємо нові спільні проекти.
Як давно Ваша компанія працює у хмарах?
Ми перейшли на роботу у хмарах вже давно, понад 5 років тому. На жаль, як часто буває, цьому сприяли не дуже приємні умови, пов’язані з вилученням у нас системних блоків комп’ютерів. Блоки було згодом нам повернено, але «живого місця» на них вже не було. Отже, одразу після цього ми прийняли рішення перенести свою ІТ-інфраструктуру до хмари. Це відбулося швидко і без складнощів. Наразі ми повністю задоволені таким рішенням. Саме розташування усіх даних у хмарах допомогло нам безболісно перейти на віддалену роботу під час карантину, пов’язаному з пандемією коронавірусу.
Саме розташування усіх даних у хмарах допомогло нам безболісно перейти на віддалену роботу під час карантину…
Міфи про використання хмарних рішень, які виявилися неправдою:
Основні міфи, які стосуються використання хмарних рішень, — це небезпека, складність переходу та подальшого адміністрування. Ці побоювання не відповідають дійсності, бо перехід — простий, обслуговування не є складним та дорогим (тут важливо обрати правильного партнера), а інформаційна безпека бізнесу, навпаки, підвищується (зокрема через причини, наведені вище).
Отже, перехід у хмари — це вже не просто порада, це нагальна необхідність, і контекстні умови сьогодення це зайвий раз довели.
Дійсно, хмари — це рішення, яке допоможе швидко організувати віддалену роботу для будь-якої компанії та зберегти працездатність бізнесу. Команда Tucha цьому радо посприяє, тож звертайтеся у будь-який час! А ми дякуємо Денису Козицькому за насичене інтерв’ю, багаторічне партнерство та щиру зацікавленість у співпраці. Бажаємо всій команді «Rearden Group» успіхів і задоволених клієнтів!