Чому аптеки обирають хмари

  1. Головна
  2. Блог
  3. Хмари для бізнесу
  4. Чому аптеки обирають хмари
Категорії

Аптечний бізнес в Україні — один із найбільш динамічних у своєму розвитку. Кількість торговельних точок постійно зростає: наразі їх нараховується понад 20 тисяч по всій території країни, а на одну аптеку в середньому припадає близько 2000 відвідувачів. При цьому збільшується конкуренція. Тож, відповідно, така тенденція у цій ніші призвела до появи нових задач у сфері ІТ, вирішення яких допоможе аптечному бізнесу утримати та підвищити лояльність клієнтів, обійти конкурентів і забезпечити аптеці гідне майбутнє. І, перш за все, необхідно модернізувати ІТ-сферу діяльності галузі та залучити нові технології.

chomu_apteki_obirayut_hmari_2
Задачі, що постали перед сучасним аптечним бізнесом

Високий рівень конкуренції у ніші, наслідування тенденцій західних країн задали нові напрямки розвитку ІТ для ефективного ведення аптечного бізнесу. Серед основних задач:

  • Зменшити кількість вимушених зупинок у роботі підприємства, забезпечити надійну роботу ПЗ, спеціалізованих додатків та програм на робочому місці працівників, незалежно від форс-мажорів (під час обривів зв'язку, збоїв в електропостачанні, роботі серверів, програмного забезпечення).
  • Зменшити фінансові витрати на купівлю, обслуговування та заміну ІТ-обладнання.
  • Забезпечити стабільний і оперативний обмін даними, електронними документами між головним офісом і торговельними точками в режимі реального часу (замовлення, прибуткові та видаткові накладні, дані про залишки товарів, продажі тощо).
  • Досягти швидкого оновлення, обміну та відображення інформації про ціни і залишки товарів на складах, в аптеці та інших точках однієї мережі.
  • Організувати одночасну та чітку роботу фармацевта-касира з декількома чеками на одному робочому місці.
  • Впорядкувати та оптимізувати роботу з одночасним використанням різних технічних засобів (принтерів, фіскальних та нефіскальних апаратів, сенсорних моніторів, сканерів штриф-кодів, магнітних карток тощо).

Ми не пропонуємо вам готове спеціалізоване програмне забезпечення для бізнесу (зрештою, на ринку вдосталь постачальників ПЗ), та ми надамо вам надійне середовище для стабільної та швидкої роботи всіх необхідних для роботи програм. Це хмарні технології – рішення, яке буде ефективним одразу після впровадження і водночас не потребуватиме додаткових вкладень у нове обладнання.

Переваги хмар для аптечного бізнесу

Ми як провайдер хмарних рішень знаємо все про переваги, які отримує бізнес завдяки хмарам. Це — надійне зберігання програм та даних на віртуальних серверах за межами офісу, заощадження коштів на закупівлі нового потужного обладнання та його модернізації, мобільність і доступ до робочого простору будь-де у режимі 24/7.

Але, крім того, кожній окремій бізнесовій ніші хмари допомагають вирішувати її специфічні задачі. Тож розглянемо, що отримає аптека після переходу у хмари:

  • Віртуальні сервери розраховані на високий рівень навантаження та швидку обробку великих об’ємів даних. Це дозволяє миттєво відображати зміни та обмінюватися інформацією, здійснювати аналітику керівництвом та працівниками з різних напрямків: постачання, продаж, запити клієнтів, залишки товарів на складах, в аптеках та інших точках однієї мережі.
  • Високий рівень гарантованої доступності сервісів (у нашому випадку це 99,9% або 99,0%, залежно від місця розташування дата-центрів) і відмовостійкості забезпечує роботу серверів навіть у періоди пікових навантажень на ІТ-інфраструктуру.
  • Розміщення обладнання в дата-центрах з рівнями захищеності Tier 3 і вище дозволяє працювати у хмарах навіть під час ремонтних і профілактичних процесів у роботі ЦОД. А все завдяки тому, що важливі канали комунікації в дата-центрах Tier 3 продубльовано: електропостачання, інтернет, системи охолодження, резервні канали тощо. Тож усі відновлювальні процеси відбуваються без зупинки у роботі обладнання.
  • Перенесення ІТ-інфраструктури у хмару допомагає заощадити кошти на закупівлі, обслуговуванні та заміні обладнання. А ще дозволяє позбавитися ризиків, які супроводжують зберігання даних на фізичних серверах у межах торговельної точки (доступ сторонніх осіб або зловмисників, форс-мажори тощо). Крім того, усі ресурси можна легко масштабувати відповідно до нагальних потреб.
  • Управління ресурсами, технічну підтримку, контроль над роботою серверів та швидке реагування на будь-які збої забезпечує служба техпідтримки хмарного провайдера. Ми пропонуємо 4 види технічної підтримки для наших користувачів.
  • Завдяки хмарам можна об’єднувати усю мережу в єдину ІТ-інфраструктуру і зручно керувати нею з головного офісу.
  • Хмари значно покращують зв’язок між постачальниками, керівництвом, співробітниками та покупцями.
     

Та хмари не просто зручні для власників аптек. Вони також покращують взаємодію підприємства з клієнтами. Адже зрозуміло, якщо клієнт знаходить у аптеці те, що йому потрібно, і те, чим не задовільнять його інші аптеки, він залишиться. А це допоможе збільшувати продажі, утримувати та долучати нових покупців.
 

Завдяки впровадженню хмар клієнти отримують:

Швидке обслуговування фармацевтом-касиром.
Надання повної довідки про ліки, аналоги, наявність лікарських засобів на складах постачальників, інших аптек однієї мережі.
Продаж ліків та отримання консультацій навіть у періоди критичних навантажень на ІТ-інфрастуктуру аптеки.

chomu_apteki_obirayut_hmari_3
Що можна винести у хмару?

У хмару можна винести як усю ІТ-інфраструктуру компанії, так і окремі додатки або спеціалізоване ПЗ. Наприклад:

1. Програми для автоматизації аптек і мереж, а саме:

· Бази препаратів та аналогів.
· Інвентаризація, фармзамовлення, робота з постачальниками та прайсами.
· Реалізація товару.
· Модуль обміну даними.
· Довідники лікарських засобів, електронні рецепти.
· Звіти, складський та бухгалтерський обліки.
· Відстежування руху товарів.
· Застосунки для підключення сканерів, принтерів, касових апаратів.

2. Програми для керування аптечними підприємствами, облік діяльності декількох торговельних точок.

3. Робочі місця фармацевта-касира, завідувача аптеки, бухгалтерського відділу та відділу маркетингу тощо.

Кому саме стануть у нагоді хмари?

Хмарні рішення допоможуть оптимізувати бізнес-процеси, заощадити кошти та підвищити ефективність роботи як аптек з роздрібною торгівлею, так і оптових підприємств. Таким чином, хмари вигідні для складів, аптек, аптечних мереж, дистриб’юторських компаній.

Для кожного з підприємств у нас є потрібні рішення та конфігурації, які найкраще вирішать конкретну задачу. Телефонуйте або пишіть нам, і ми допоможемо визначитися!

chomu_apteki_obirayut_hmari_4
Сервіси Tucha для аптеки

Ми надаємо одразу комплекс хмарних послуг. Це означає, що у нас є не лише віртуальні сервери, але і, наприклад, сервіс для зберігання резервних копій до них. А ще можна замовити такі сервіси, як сховище для зберігання та обміну файлів і хостинг сайтів та пошти (наприклад, для того щоб надійно розмістити у хмарі інтернет-аптеку).

Щодо віртуальних серверів, тут усе просто. Ми пропонуємо два варіанти таких сервісів — TuchaFlex+ і TuchaBit. TuchaFlex+ — це віртуальні сервери будь-яких конфігурацій з дата-центрами за межами України (переважно у Німеччині), а TuchaBit — сервери збалансованих конфігурацій з майданчиками в Україні. Крім того, різниця між ними полягає у гарантованій доступності (99,9% та 99,0%) та вартості сервісів.

Вигідний та безпечний хостинг сайтів і пошти надає сервіс TuchaHosting з дата-центрами за межами України (переважно — у Німеччині) та рівнем гарантованої доступності 99,9%.

TuchaBackup — хмарне сховище резервних копій, що вирішує завдання збереження і доступності критично важливих даних.

TuchaSync — сервіс для зберігання, синхронізації та швидкого обміну файлами будь-яких форматів, який розміщує дані у надійних дата-центрах за межами України.

Висновок

Для того, аби вирішити ІТ-задачі сучасного аптечного бізнесу, хмари — незамінні. Вони надають одразу безліч переваг, які не лише вирішують окремі проблеми галузі, але й суттєво впливають на стан та розвиток аптечного бізнесу в цілому. І, звісно ж, зменшують ризики, пов’язані з безпекою даних, та заощаджують фінанси на купівлі потужного ІТ-обладнання. Крім того, хмари забезпечують стабільний зв’язок між усіма працівниками підприємства, швидке надання потрібної інформації клієнтам, спрощення та прискорення таких процесів, як інвентаризація, переміщення і приймання товарів тощо.

Долучайтеся до хмарних технологій, аби забезпечити своєму бізнесу надійну роботу, безпечне розміщення даних і постійний зв’язок між керівництвом, співробітниками, постачальниками та клієнтами. Звертайтеся до нас, і ми допоможемо обрати рішення, яке вирішить саме вашу конкретну задачу, а також надамо відповіді на будь-які питання. Телефонуйте або пишіть нам, ми на зв’язку 24/7!

Поділитися:
Статті по темі

Інтернет-торгівля швидко поширюється світом. Вже понад 70% покупців надають перевагу онлайн-магазинам. Чималою мірою успіх e-shop залежить від швидкості завантаження сайту...

Переваги перенесення робочих даних в хмару

Я — Володимир Мельник, технічний директор Tucha. Хочу поділитися сучасним підходом до створення безпечної роботи онлайн-сервісів, а саме...

Мене звати Володимир Мельник, і я технічний директор Tucha. Хочу поділитися деякими спостереженнями та висновками, які я зробив впродовж цього...

Українська нафтогазова галузь наразі має певні системні проблеми, які зменшують її ефективність. У царині ІТ — це застаріле обладнання, недостатнє...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись