Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

TuchaMetal статті по темі

  1. Головна
  2. TuchaMetal
  3. Статті по темі

Що робити одразу після купівлі хмари? Де отримати реквізити доступу, як підключитися до віртуального сервера та перенести на нього необхідні програми і дані? Ці та інші схожі питання можуть виникнути, якщо ви вперше замовили віртуальну машину і тільки починаєте роботу у хмарі. 

Команди, які чітко та злагоджено працюють разом, досягають кращих результатів, генерують більше ідей та швидше реагують на зміни. А все це — підвищує ефективність роботи бізнесу.
Те, наскільки зручно, швидко та без затримок відбувається взаємодія в команді, чимало залежить від інструментів, які залучає команда для організації роботи. Та для того щоб отримати максимум користі, ми пропонуємо організувати роботу фахівців та потрібних їм інструментів (тобто програм, вебзастосунків, систем і даних) у хмарах від Tucha. Розповідаємо, як можна залучити хмари до роботи бізнесу та підвищити ефективність взаємодії між співробітниками.

Навіть в умовах, коли світ сповнений інформацією з відповідями на будь-які запитання, міграція бізнесу у хмари не завжди відбувається гладко. У статті розглянемо п'ять поширених помилок, які можуть виникнути під час переходу у хмари, а головне — поділимось рекомендаціями щодо того, як одразу зробити правильні кроки до надійної роботи у хмарах.

[UPD] Доповнили статтю інформацією з відповідями на часті запитання від клієнтів про типи ліцензій термінального доступу — «на пристрій» та «на користувача».

Винесення робочих даних у хмару та налаштування віддаленого доступу до них — задача з підвищеним попитом. Якщо замовнику потрібна машина на базі операційної системи Microsoft Windows Server і підключення до віддаленого робочого столу трьом і більше користувачам, значить, йому потрібен і спеціальний програмний продукт для цього — Microsoft Remote Desktop Services (RDS). У статті розповідаємо про головні особливості користування ліцензією: для чого вона потрібна, які можливості надає, як користуватися продуктом та скільки це коштує.

При роботі користувачів на віртуальних серверах важливим аспектом є правильне завершення робочого сеансу. Від цього значно залежить безпека і цілісність даних, а також продуктивність роботи самого сервера. У статті розглянемо докладніше, що слід зробити перед виходом з сервера, як коректно завершити сеанс та яких ризиків це допоможе уникнути надалі. 

Виконати блокування або видалення можна всього за декілька простих кроків, і в цій інструкції покажемо, як це зробити.

Потреба заблокувати доступ конкретному користувачу, що працює на віртуальному сервері на базі операційної системи Windows, або ж видалити його обліковий запис взагалі може виникнути з різних причин. Скажімо, у випадку завершення роботи фахівця над проєктом або звільнення штатного співробітника з компанії.

Вибір віддалених серверів стає все ширшим. Як серед усього різноманіття вибрати найбільш влучне рішення для своєї задачі? Пропонуємо разом розібратися у видах віддалених серверів, які ми пропонуємо до оренди своїм клієнтам, і з’ясувати, в яких випадках найбільш корисними будуть віртуальні машини з їх вагомими перевагами, а коли є сенс звернути увагу на фізичні сервери.

Поки що не придумали нічого більш надійного для роботи сайтів, ніж розміщення їх у хмарах. Та як організувати хмарний хостинг і що для цього потрібно? З чого почати та на які важливі аспекти звернути увагу? Ми регулярно отримуємо такі запити від клієнтів і допомагаємо швидше зорієнтуватися у вирішенні цієї задачі за допомогою розгорнутих матеріалів у блозі Tucha. А наразі зібрали всі корисні статті в одній, аби під рукою завжди був покроковий гайд. Користуйтеся!

Віддалені сервери — поняття не нове, але часом їх вибір може здатися непростою задачею. Віртуальні та фізичні, гнучкі конструктори і ті, що складаються зі збалансованих наборів ресурсів, з дата-центрами в Україні або за кордоном... Чим усі вони відрізняються та на чому зупинити вибір? Ділимося головною інформацією про сервіси Tucha, на базі яких доступна оренда віртуальних та фізичних серверів. Стаття допоможе краще зорієнтуватися та більш усвідомлено визначити, який саме із сервісів підійде для вирішення тієї чи іншої задачі.

Презентуємо сервіс з надання в оренду фізичних серверів за кордоном для максимальної продуктивності! Час від часу ми отримуємо запити про надання в оренду фізичних машин від клієнтів, яким з тих чи інших причин не підходять машини віртуальні. На основі цього попиту й створено сервіс TuchaMetal — фізичні сервери в європейських сертифікованих дата-центрах (переважно у Франції), що надаються нашим польским партнером Tucha Sp. z o.o.

В цій статті детально розповідаємо про особливості кожного з видів технічної підтримки Tucha та допомагаємо розібратися, який з них підійде для вирішення тих чи інших задач.

Вибір між віртуальними та фізичними серверами постає чи не перед кожною компанією. На рішення, зазвичай, впливає декілька чинників, серед яких: особистий досвід у минулому; поради колег або знайомих; відгуки користувачів в інтернеті та інше. Як все ж таки зробити розумний вибір? Думками, що сформувалися на основі особистого досвіду та досвіду своїх клієнтів, діляться наші експерти, знані фахівці в ІТ-галузі — Спартак Поліщук, засновник Rubicon, та Роман Герштун, засновник ProCRM.
 

Часи, коли значну частину офісного простору займали фізичні сервери, відходять у минуле. Все менше компаній бажають захаращувати офіс залізом. Проте це ще не стали суто частиною історії, адже міфи, що витають навколо хмар, продовжують утримувати деяких користувачів в обіймах зі своїми залізними машинами. Якщо ви теж вагаєтесь, що обрати — віртуальний сервер у хмарі або залізний сервер у офісі — радимо детально ознайомитися з особливостями кожного з підходів.

Ділимося корисною інформацією для користувачів віртуальних машин. До служби техпідтримки Tucha досить часто звертаються клієнти з питанням, як налаштувати прокидання портів до сервера...

З листів до служби техпідтримки Tucha народжуються справжні статті. Так, нещодавно до нас звернувся клієнт із запитом роз’яснити, що відбувається при з'єднаннях всередині VPN-тунелю між офісом користувача та середовищем у хмарі, а також при з’єднаннях поза VPN-тунелем. Тож увесь текст, наведений нижче, — це реальний лист, який ми надіслали одному з клієнтів у відповідь на його запитання. Звісно, змінили IP-адреси, аби не деанонімізувати клієнта. Але, так, служба технічної підтримки Tucha справді славиться своїми розгорнутими відповідями та змістовними листами. :-)

Наш новий сервіс TuchaBit — це хмарні сервери для проектів на Windows, розміщені в Україні. Рішення розроблено спеціально для тих, кому не критично розміщення за кордоном. Використовувати TuchaBit можна ...

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись