Підготували для вас інтерв'ю з нашим партнером, CEO Geniustudio. Він поділився з нами історією створення компанії, розкрив секрети успіху та розповів, яке місце в цьому успіху займають хмари. А ми, з дозволу Олександра, ділимося цим досвідом з вами.
1. Як Ви прийшли в бізнес? Чому вирішили спробувати щастя саме в своїй сфері?
"Випадковості не випадкові". Зі школи захоплювався програмуванням і так визначилася моя професія.
В університетські роки отримав досвід в розробці, дизайні та SEO просуванні.
Пізніше запросили в кілька міжнародних стартапів, де отримав досвід у менеджменті, маркетингу та продажу.
IT-бізнес мене привабив як процес, і, зібравши команду, ми відкрили Geniustudio.
2. Роскажіть коротко про свою компанію. Як створювалася компанія, чим займається? Скільки в компанії співробітників? Хто ваші клієнти, чому вони вибирають Вашу компанію?
Geniustudio — це аутсорс-продуктова компанія. Наша робота пов'язана як з комерційними проектами, так і зі своїми власними продуктами. Ми дуже змінилися з моменту заснування, обросли якісними послугами, технологіями, а слабкі відкинули. При цьому, ми зберегли наші підходи і принципи. Зараз нас трохи більше 20. Ми дотримуємося agile методології і працюємо на користувачів, а не на наших клієнтів.
У нас висока технічна експертиза, ми добре розуміємо, як упакувати продукт (presale перед просуванням), а також надаємо комплексні послуги.
Думаю, тому до нас і звертаються. Ми гнучкі і робимо гнучкі проекти, спрямовані на конкретні цілі, а не на абстрактне бачення. Можливості потрібно використовувати тут і зараз (далайламінг).
Можливості потрібно використовувати тут і зараз (далайламінг)
3. Як давно Ви задумалися про те, щоб пропонувати своїм клієнтам хмарні сервіси? Як вони відреагували на це спочатку і як реагують зараз?
З хмарними сервісами працюємо давно. З самого початку працювали з одним із зарубіжних провайдерів для європейських проектів. Для клієнтів з України донести вигоди хмарних сервісів було важче, клієнти були не готові повсюдно. І ось трохи більше року тому ми почали пропонувати tucha.ua.
4. Які з наших хмарних сервісів найбільш популярні у клієнтів? Як вони вирішували свої завдання до цього? Які вигоди хмар Ви і Ваші клієнти цінуєте найбільше (безпека, надійність, гнучкість, мобільність, економія, зручність адміністрування, свій варіант)?
Один з основних наших технічних профілів на СНД ринку — Бітрікс, тому найпопулярніша послуга — це хостинг для нього і технічна підтримка.
В основному, до цього клієнти використовували орендовані / виділені сервери без VM Bitrix. Після переїзду в Tucha ми отримуємо зворотний зв'язок про зростання трафіку, позицій і значного збільшення швидкості роботи ?
Найпопулярніша послуга — це хостинг для Бітрікс і технічна підтримка.
5. Чи подобається Вам і клієнтам працювати з Tucha? Можливо, у Вас є якісь побажання по роботі існуючих сервісів або розробці нових?
Сказати, що ми щиро здивовані, не сказати нічого. Як веб-розробники ми багато працюємо з різними хостера. Тому можу з упевненістю заявити, що ніхто з ваших «колег» не знайомий з поняттям client service! Нам подобається, що ваша техпідтримка швидко реагує, ви якісно надаєте свої послуги, залучати до життєвий цикл проектів, налаштовуєте сервери і забезпечуєте високий рівень автоматизації!
Завжди приємно працювати з експертами в своїй області.
Нам подобається, що ваша техпідтримка швидко реагує, ви якісно надаєте свої послуги, залучаєтесь до життєвого циклу проектів ...
6. Що б Ви порадили або побажали тим, хто тільки думає про хмари?
"Periculum in mora". (Зволікання смерті подібне)
Всім здоров'я, успіхів і зростання вашим проектам!
Periculum in mora
Олександр, нехай Ваші побажання повернуться Вам подвійно.
Дякуємо за співпрацю та Ваші відповіді! :)