«Зволікання смерті подібне», поспішайте в хмари!

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. «Зволікання смерті подібне», поспішайте в хмари!
Категорії
Вітаємо, друзі!

Підготували для вас інтерв'ю з нашим партнером, CEO Geniustudio. Він поділився з нами історією створення компанії, розкрив секрети успіху та розповів, яке місце в цьому успіху займають хмари. А ми, з дозволу Олександра, ділимося цим досвідом з вами.

Geniustudio_2

1. Як Ви прийшли в бізнес? Чому вирішили спробувати щастя саме в своїй сфері?


"Випадковості не випадкові". Зі школи захоплювався програмуванням і так визначилася моя професія.
В університетські роки отримав досвід в розробці, дизайні та SEO просуванні.
Пізніше запросили в кілька міжнародних стартапів, де отримав досвід у менеджменті, маркетингу та продажу.
IT-бізнес мене привабив як процес, і, зібравши команду, ми відкрили Geniustudio.

2. Роскажіть коротко про свою компанію. Як створювалася компанія, чим займається? Скільки в компанії співробітників? Хто ваші клієнти, чому вони вибирають Вашу компанію?

Geniustudio — це аутсорс-продуктова компанія. Наша робота пов'язана як з комерційними проектами, так і зі своїми власними продуктами. Ми дуже змінилися з моменту заснування, обросли якісними послугами, технологіями, а слабкі відкинули. При цьому, ми зберегли наші підходи і принципи. Зараз нас трохи більше 20. Ми дотримуємося agile методології і працюємо на користувачів, а не на наших клієнтів.
У нас висока технічна експертиза, ми добре розуміємо, як упакувати продукт (presale перед просуванням), а також надаємо комплексні послуги.
Думаю, тому до нас і звертаються. Ми гнучкі і робимо гнучкі проекти, спрямовані на конкретні цілі, а не на абстрактне бачення. Можливості потрібно використовувати тут і зараз (далайламінг).

Можливості потрібно використовувати тут і зараз (далайламінг)

3. Як давно Ви задумалися про те, щоб пропонувати своїм клієнтам хмарні сервіси? Як вони відреагували на це спочатку і як реагують зараз?


З хмарними сервісами працюємо давно. З самого початку працювали з одним із зарубіжних провайдерів для європейських проектів. Для клієнтів з України донести вигоди хмарних сервісів було важче, клієнти були не готові повсюдно. І ось трохи більше року тому ми почали пропонувати tucha.ua.
 

4. Які з наших хмарних сервісів найбільш популярні у клієнтів? Як вони вирішували свої завдання до цього? Які вигоди хмар Ви і Ваші клієнти цінуєте найбільше (безпека, надійність, гнучкість, мобільність, економія, зручність адміністрування, свій варіант)?


Один з основних наших технічних профілів на СНД ринку — Бітрікс, тому найпопулярніша послуга — це хостинг для нього і технічна підтримка.
В основному, до цього клієнти використовували орендовані / виділені сервери без VM Bitrix. Після переїзду в Tucha ми отримуємо зворотний зв'язок про зростання трафіку, позицій і значного збільшення швидкості роботи ?

Найпопулярніша послуга — це хостинг для Бітрікс і технічна підтримка.

5. Чи подобається Вам і клієнтам працювати з Tucha? Можливо, у Вас є якісь побажання по роботі існуючих сервісів або розробці нових?


Сказати, що ми щиро здивовані, не сказати нічого. Як веб-розробники ми багато працюємо з різними хостера. Тому можу з упевненістю заявити, що ніхто з ваших «колег» не знайомий з поняттям client service! Нам подобається, що ваша техпідтримка швидко реагує, ви якісно надаєте свої послуги, залучати до життєвий цикл проектів, налаштовуєте сервери і забезпечуєте високий рівень автоматизації!
Завжди приємно працювати з експертами в своїй області.

Нам подобається, що ваша техпідтримка швидко реагує, ви якісно надаєте свої послуги, залучаєтесь до життєвого циклу проектів ...

6. Що б Ви порадили або побажали тим, хто тільки думає про хмари?


"Periculum in mora". (Зволікання смерті подібне)
Всім здоров'я, успіхів і зростання вашим проектам! 

Periculum in mora

Олександр, нехай Ваші побажання повернуться Вам подвійно.

Дякуємо за співпрацю та Ваші відповіді! :)

Поділитися:
Статті по темі

Співпраця Tucha з партнерами — це завжди далеко не лише про гроші. Це і взаємна підтримка, і спільна робота над тим, щоб кожен клієнт був повністю задоволеним. Таке бачення партнерства і в Меїра Маєвського, засновника та керівника компанії CYBERtool. В інтерв’ю Меїр поділився історією створення команди та баченням її місії. Також партнер розповів, що саме вплинуло на початок співпраці з Tucha, і навів головні аргументи на користь хмар.

Карантин приніс новий важливий досвід компаніям по всьому світу, навчивши швидко пристосовуватися до змін. Багато в чому організувати віддалену роботу у цей час та підтримати працездатність бізнесу допомогли хмари. Ми дізналися у партнерів, як їхні компанії переходили в онлайн-режим, та поставили кілька запитань...

Кожне інтерв’ю Tucha з партнером — це щоразу нова цікава історія. Ми не просто спілкуємося на актуальні теми, а й обмінюємося життєвим досвідом та досвідом у бізнесі. Так, Віталій Крашенінін, керівник і фахівець з обслуговування та експлуатації комп’ютеризованих систем digital-студії «KR. Laboratories», поділився власною філософією життя: що є найголовнішим у роботі, як ставитися до невдач та що допоможе позбутися непотрібних думок. Словом, розповів, як стати гармонійною особистістю, щоб досягти успіхів, у кар’єрі зокрема.

З Денисом Козицьким, керуючим партнером групи компаній «Rearden Group», ми співпрацюємо вже досить давно. В інтерв’ю для Tucha Денис розповів про свій тернистий і водночас цікавий шлях у бізнесі, який триває вже понад два десятки років. А ще партнер поділився досвідом, як хмари допомогли легко організувати віддалену роботу для «Rearden Group» в умовах карантину.

Вибір між віртуальними та фізичними серверами постає чи не перед кожною компанією. На рішення, зазвичай, впливає декілька чинників, серед яких: особистий досвід у минулому; поради колег або знайомих; відгуки користувачів в інтернеті та інше. Як все ж таки зробити розумний вибір? Думками, що сформувалися на основі особистого досвіду та досвіду своїх клієнтів, діляться наші експерти, знані фахівці в ІТ-галузі — Спартак Поліщук, засновник Rubicon, та Роман Герштун, засновник ProCRM.
 

Закрити
Замовити зворотній дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись