«Зволікання смерті подібне», поспішайте в хмари!

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. «Зволікання смерті подібне», поспішайте в хмари!
Категорії
Вітаємо, друзі!

Підготували для вас інтерв'ю з нашим партнером, CEO Geniustudio. Він поділився з нами історією створення компанії, розкрив секрети успіху та розповів, яке місце в цьому успіху займають хмари. А ми, з дозволу Олександра, ділимося цим досвідом з вами.

Geniustudio_2

1. Як Ви прийшли в бізнес? Чому вирішили спробувати щастя саме в своїй сфері?


"Випадковості не випадкові". Зі школи захоплювався програмуванням і так визначилася моя професія.
В університетські роки отримав досвід в розробці, дизайні та SEO просуванні.
Пізніше запросили в кілька міжнародних стартапів, де отримав досвід у менеджменті, маркетингу та продажу.
IT-бізнес мене привабив як процес, і, зібравши команду, ми відкрили Geniustudio.

2. Роскажіть коротко про свою компанію. Як створювалася компанія, чим займається? Скільки в компанії співробітників? Хто ваші клієнти, чому вони вибирають Вашу компанію?

Geniustudio — це аутсорс-продуктова компанія. Наша робота пов'язана як з комерційними проектами, так і зі своїми власними продуктами. Ми дуже змінилися з моменту заснування, обросли якісними послугами, технологіями, а слабкі відкинули. При цьому, ми зберегли наші підходи і принципи. Зараз нас трохи більше 20. Ми дотримуємося agile методології і працюємо на користувачів, а не на наших клієнтів.
У нас висока технічна експертиза, ми добре розуміємо, як упакувати продукт (presale перед просуванням), а також надаємо комплексні послуги.
Думаю, тому до нас і звертаються. Ми гнучкі і робимо гнучкі проекти, спрямовані на конкретні цілі, а не на абстрактне бачення. Можливості потрібно використовувати тут і зараз (далайламінг).

Можливості потрібно використовувати тут і зараз (далайламінг)

3. Як давно Ви задумалися про те, щоб пропонувати своїм клієнтам хмарні сервіси? Як вони відреагували на це спочатку і як реагують зараз?


З хмарними сервісами працюємо давно. З самого початку працювали з одним із зарубіжних провайдерів для європейських проектів. Для клієнтів з України донести вигоди хмарних сервісів було важче, клієнти були не готові повсюдно. І ось трохи більше року тому ми почали пропонувати tucha.ua.
 

4. Які з наших хмарних сервісів найбільш популярні у клієнтів? Як вони вирішували свої завдання до цього? Які вигоди хмар Ви і Ваші клієнти цінуєте найбільше (безпека, надійність, гнучкість, мобільність, економія, зручність адміністрування, свій варіант)?


Один з основних наших технічних профілів на СНД ринку — Бітрікс, тому найпопулярніша послуга — це хостинг для нього і технічна підтримка.
В основному, до цього клієнти використовували орендовані / виділені сервери без VM Bitrix. Після переїзду в Tucha ми отримуємо зворотний зв'язок про зростання трафіку, позицій і значного збільшення швидкості роботи ?

Найпопулярніша послуга — це хостинг для Бітрікс і технічна підтримка.

5. Чи подобається Вам і клієнтам працювати з Tucha? Можливо, у Вас є якісь побажання по роботі існуючих сервісів або розробці нових?


Сказати, що ми щиро здивовані, не сказати нічого. Як веб-розробники ми багато працюємо з різними хостера. Тому можу з упевненістю заявити, що ніхто з ваших «колег» не знайомий з поняттям client service! Нам подобається, що ваша техпідтримка швидко реагує, ви якісно надаєте свої послуги, залучати до життєвий цикл проектів, налаштовуєте сервери і забезпечуєте високий рівень автоматизації!
Завжди приємно працювати з експертами в своїй області.

Нам подобається, що ваша техпідтримка швидко реагує, ви якісно надаєте свої послуги, залучаєтесь до життєвого циклу проектів ...

6. Що б Ви порадили або побажали тим, хто тільки думає про хмари?


"Periculum in mora". (Зволікання смерті подібне)
Всім здоров'я, успіхів і зростання вашим проектам! 

Periculum in mora

Олександр, нехай Ваші побажання повернуться Вам подвійно.

Дякуємо за співпрацю та Ваші відповіді! :)

Поділитися:
Статті по темі

Ми завжди раді разом з партнерами вирішувати задачі наших спільних клієнтів. А бесіди з партнерами про їх кар'єрний шлях, досвід у бізнесі та важливі уроки — це окреме задоволення. Цього місяця ми поспілкувалися з Сергієм Жигалкіним, керуючим директором веб-студії «Курсор», про корисні звички для досягнення цілей, досвід співпраці з Tucha, користь хмар та багато іншого.

Цього місяця поспілкувалися про професійний шлях та життєві уроки, про бізнес і місце партнерства в ньому з Олександром Возним, виконавчим директором компанії «Девлаб Україна». Олександр розповів про те, з чого починалася його кар'єра, до усвідомлення яких важливих речей він дійшов до цього моменту та як зав'язувалася співпраця з Tucha. 

Партнерство — важлива частина розвитку нашого бізнесу. При цьому, партнери для нас — це, передусім, однодумці, з якими набагато легше робити клієнтів щасливими. Не так давно ми писали про те, на яких засадах будує партнерські відносини наша компанія і чому співпраця з Tucha — це куди більше, ніж просто фінансові вигоди. Тепер вирішили поспілкуватися з партнерами...

Інтерв'ю з партнерами — давня та добра традиція Tucha. Цього місяця ми поспілкувалися з Олександром Крицьким, приватним підприємцем з Одеси, і дізналися, які вміння допомагають партнеру в роботі, яких принципів дотримується його компанія та чому хмари — це завжди відмінне рішення для бізнесу.

Співпраця Tucha з партнерами — це завжди далеко не лише про гроші. Це і взаємна підтримка, і спільна робота над тим, щоб кожен клієнт був повністю задоволеним. Таке бачення партнерства і в Меїра Маєвського, засновника та керівника компанії CYBERtool. В інтерв’ю Меїр поділився історією створення команди та баченням її місії. Також партнер розповів, що саме вплинуло на початок співпраці з Tucha, і навів головні аргументи на користь хмар.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись