Партнерство відкриває чимало нових можливостей для його учасників. Допомагає обмінюватися практичним досвідом, цінними порадами і просто плідно проводити час разом. Саме цьому ми й присвятили нашу нещодавню зустріч зі Спартаком Поліщуком, засновником компанії Rubicon, що виступила одним з організаторів семінару «Анатомія бізнесу» 26 листопада 2019 року у Чернігові. Оскільки ми теж взяли активну участь у заході, із задоволенням поспілкувалися зі Спартаком та підготували цікаве інтерв’ю.
Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:
Ми порівняно молода компанія, самостійно працюємо з цього літа. Займаємося впровадженням CRM-систем, їх супроводом, а також навчаємо користуватися CRM-системами. Наші клієнти — це представники малого, середнього та великого бізнесу, які пов’язані з продажами.
Важливі речі, про які Ви хотіли б знати на початку заснування свого бізнесу:
Як-то кажуть, якби знав, де впадеш, то підклав би соломи. Насправді ж, хотілося б знати, кому і що я можу довірити та, власне, довіритися. Наразі вважаю, що я, як засновник, забагато обов’язків брав на себе. Через це мав мало вільного часу, і це, звичайно, забирало сили. Тому на початку свого шляху я, напевне, більше б делегував задачі.
Помилки, яких Ви припустилися на кар’єрному шляху, і що корисного здобули завдяки їм:
Це, знову ж таки, відсутність делегування з мого боку. Потрібно більше довіряти своїм колегам і не боятися доручати їм відповідальні задачі. Спочатку я боявся цього, думав, що лише самотужки можу виконати ту чи іншу справу, але зараз розумію, що це і було помилкою.
Речі, про які з часом Ви перестали турбуватися:
Я вже не так турбуюся про те, що щось не вийде або піде не так. Моя дружина завжди говорить мені: «Не думай, як воно буде, просто роби, і в тебе все вийде якнайкраще». І зараз ми працюємо, впроваджуємо CRM-системи нашим клієнтам, організовуємо заходи (як-от «Анатомія бізнесу» спільно з Бітрікс24), і, дійсно, все виходить добре.
Тож дружина є Вашою підтримкою та опорою…
Так, дійсно, вона була і натхненням для створення нашого самостійного проекту, і наразі постійно підтримує мене. Зокрема, під час підготовки до «Анатомії бізнесу» дружина дуже сильно допомагала нашій команді в організації.
Чи є у Вас корисні звички та якості, які допомагають Вам досягати своїх цілей?
Звісно, хоча все ще є мета, якої я поки що не досяг. Проте можу сказати, що серед моїх корисних якостей — педантичність та пунктуальність. Саме ці риси допомагають досягати поставлених цілей.
Поділіться порадою, як реалізувати себе в обраній професії:
О, тут усе дуже просто: треба полюбити свою професію. Інколи кажуть, що не людина обирає професію, а професія — людину. Загалом, я можу погодитися з цим висловом. У нас виходить так добре впроваджувати CRM-системи саме тому, що я зібрав таку команду, де всі люблю ту справу, якою вони займаються. У нас всі не просто люблять CRM-системи, а обожнюють всю CRM-філософію та її клієнтоорієнтованість. Ми пропагуємо цю філософію та виступаємо її адвокатами, можна так сказати. Тому, щоб реалізувати себе в обраній професії, треба її полюбити. Або змінити.
Серед моїх корисних якостей — педантичність та пунктуальність
Як Ви познайомилися з нами?
Ми познайомилися з Tucha безпосередньо перед організацією заходу «Анатомія бізнесу». Дуже приємно був вражений тим, наскільки теплим видалося спілкування зі співробітниками Tucha. Ми відвідали партнерську конференцію від Tucha, що відбулася у Києві 25 жовтня 2019 року, після чого для себе точно вирішили: це — наш партнер. І визначилися саме завдяки Вашому підходу до клієнтів та до своїх партнерів.
Ваші враження від партнерства з Tucha:
Наразі враження лише позитивні. Я впевнений, що надалі вони такими й залишаться. Дійсно, дуже подобається відповідальність, щирість і відкритість Tucha. Ми дуже задоволені.
Дуже подобається відповідальність, щирість і відкритість Tucha
Які міфи Ви чули про використання хмарних рішень?
Перш за все, що хмари — це небезпечно. Насправді, хмари навіть є більш безпечними за використання звичайних фізичних серверів. Другий міф, що хмари — це повільно. Повірте, хмара працює швидше, ніж ті ж самі сервери. І третій міф пов’язаний з тим, що хмари — це дорого. Проте це філософське питання: з часом, дійсно, хмара може обійтися дещо дорожче, ніж фізичний сервер. Проте, зважаючи на ті переваги, які вона надає, стає очевидним, що хмара себе цілком виправдовує.
Назвіть причини використовувати хмари у бізнесі:
По-перше, хмари — це зручно. Наприклад, до тієї ж CRM-системи доступ є будь-коли, з будь-якого пристрою та з будь-якого куточка світу. По-друге, хмари — це надійно, адже використовуються безпечні дата-центри, що забезпечують безперебійну роботу. І, нарешті, хмари — це просто: не потрібно турбуватися про підтримку свого серверу, який, наприклад, знаходився б в офісі.
Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:
Тут теж усе дуже просто: переходьте у хмари! Навіть з коробковими версіями CRM-систем просто долучайтеся до хмар, адже вони більш надійні, не потребують самостійного обслуговування і, взагалі, — найкращі!
…переходьте у хмари!
Ми порівняно молода компанія, самостійно працюємо з цього літа. Займаємося впровадженням CRM-систем, їх супроводом, а також навчаємо користуватися CRM-системами. Наші клієнти — це представники малого, середнього та великого бізнесу, які пов’язані з продажами.