Підсумки 2023 року: можливості, виклики, досвід. Слово партнерам Tucha

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Підсумки 2023 року: можливості, виклики, досвід. Слово партнерам Tucha
Категорії

Традиція підбивати підсумки року разом з партнерами Tucha залишається сталою вже тривалий час, змінюється лише контекст. Навіть в складний для українців період, коли продовжується повномасштабна війна, підприємці знаходять сили для того, щоб триматися на плаву, а нерідко — продовжувати зростати. 

Ми поцікавились у партнерів, які ведуть і розвивають бізнес в сьогоденних умовах:

  • Що допомагає їх компаніям продовжувати працювати далі?
  • На чому бізнес зосередив основну увагу та ресурси, а від чого відмовився?
  • За що компанії незмінно вибирають Tucha як партнера та як хмари допомагають вирішувати актуальні задачі клієнтів?

Відповідями радо поділились чимало наших партнерів, тож інтерв’ю вийшло великим і вичерпним. Рекомендуємо прочитати матеріал до кінця для того, щоб скласти цілісне розуміння розвитку українського бізнесу.

Отож про виклики та можливості, які приніс 2023 рік, — відверто, практично і виключно на основі власного досвіду партнерів Tucha. А головне — дуже корисно!

Павло Миколаєнко
Павло Миколаєнко, засновник та керівник компанії НЕТСОФТ

Про виклики та можливості.

Головні виклики 2023 року — це непередбачуваність, нестійка економіка, ракетний терор, відсутність електроенергії. В такій ситуації складно щось планувати або на щось розраховувати. Але, незважаючи на всі негаразди, люди трудяться не покладаючи рук, створюються нові бізнеси та відновлюються існуючі. Це дає впевненість в завтрашньому дні, попри складну ситуацію в країні.

Про пріоритети.

Основна увага компанії була спрямована на підтримку високої якості та різноманітності послуг, які ми надаємо нашим клієнтам, незважаючи на значно менший бюджет на їх забезпечення.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагає:

Розуміння того, що за будь-якої ситуації потрібно дбати та забезпечувати себе та людей, які з тобою працюють.

Про партнерство з Tucha. 

Компанія Tucha змогла зберегти та забезпечує свої сервіси на найвищому рівні, попри всі виклики війни. А це — нескінченні хакерські атаки, значне погіршення роботи інтернет-мереж, перебої в електропостачанні. Така досконалість в роботі дає можливість нашим клієнтам користуватися всіма перевагами хмарних технологій.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Тим, що вони створюють надійну платформу для швидкого розгортання програмного забезпечення, надаючи доступ до програм з будь-якого місця в режимі 24×7. 

Завдяки хмарам наші клієнти…

Мають можливість без зайвих витрат на створення власного сервера, придбання мережевої операційної системи та послуг системного адміністратора користуватися найбільш надійною, захищеною та відмовостійкою IT-інфраструктурою. 

Особливо важливе значення хмарні технології відігравали під час пандемії та зараз в часи війни, дозволивши співробітникам компаній працювати з різних локацій в зручний для себе час.

Бажаю, щоб наступний рік став роком нашої перемоги, люди повернулися до рідної країни, діти змогли нормально ходити до школи. Щоб ніколи більше не було чутно повітряної тривоги, щоб Україна стала сильною, успішною та квітучою


 

Олексій Башаро
Олексій Башаро, технічний директор Компас ІТЦ

Про виклики та можливості.

Головним новим викликом стало те, що якась частина наших клієнтів випадає з бізнесу і не може конкурувати в теперішніх умовах. Причини різні, але об'єднує їх одне — неготовність.

Про пріоритети.

Наразі зосередились на виживанні, як це не банально звучить.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Дружина, побратими і віра в наше майбутнє!

Про партнерство з Tucha. 

Найбільше імпонує в вашій компанії те, що за стільки років праці ви не згасаєте, у вас не пропадає заряд робити якісно свою роботу. Надзвичайно приємно бачити і працювати з людьми, які чесно та якісно виконують свою роботу. Дякую.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Бути впевненими в завтрашньому дні і не бути скованими «офісом».

Завдяки хмарам наші клієнти…

Економлять свої гроші.

Бажаю перемоги! Слава Україні!


 

Сергій Тітаренко
Сергій Тітаренко, ІТ-менеджер компанії ITfix

Про виклики та можливості.

Найголовнішим викликом в IT, мабуть, став період блекаутів: багато клієнтів не були готові до цього, адже розміщували обладнання у себе в серверних. У свою чергу ця проблема дала можливість швидко прийняти рішення і перенести офіс клієнтів у хмару, що тепер заощаджує нам і компаніям час та ресурси, які можна витратити на подальший розвиток і завжди залишатись онлайн.

Про пріоритети.

Найбільше уваги та ресурсів було зосереджено на просуванні хмарних офісів. Сьогоднішні виклики показали клієнтам переваги такої роботи, в яких до цього не було такого досвіду. 

Як неважливе, мабуть, можна відмітити, планування оновлення і розширення власних серверів, адже вони більше не потрібні.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Рідні люди, лояльні клієнти та перевірені партнери.

Про партнерство з Tucha. 

Наші та клієнтські сервери знаходяться в Tucha. Завдяки цьому всі спокійні за доступність та збереження даних, що дуже позитивно впливає на розвиток та надійність компаній. Ми дуже цінуємо індивідуальний підхід, швидкість реакції на звернення, стабільність роботи системи та кваліфіковану технічну підтримку, яка завжди прийде на допомогу.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Завжди бути з клієнтами на зв’язку. 

Завдяки хмарам наші клієнти…

Сфокусовані на своїх задачах.

Бажаємо від щирого серця, щоб 2024 рік був переможним, всі жили в мирній країні, всі плани та мрії здійснилися, щастя та здоров’я!


 

Марина Бурданова
Марина Бурданова, керівниця відділу продажів компанії БВК-Софт

Про виклики та можливості.

У порівнянні з 2022 роком, ситуація почала покращуватись, бізнес почав оживати, і клієнти почували себе вже більш впевнено та планували розвиток на найближче майбутнє.

Про пріоритети.

У 2023 році нам вдалось вийти на довоєнні показники як по обсягах, так і по зарплаті, та навіть трохи збільшити ці показники. Головна увага зараз спрямована на розвиток, маємо на погодженні нові проєкти, які планується реалізувати вже на початку 2024 року.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Передусім колеги, які навіть віддалено, але продовжували працювати. Разом нам вдається йти далі із розумінням нових цілей та досягнень на майбутнє.

Про партнерство з Tucha.

Tucha залишається нашим головним стратегічним партнером. Завдяки їм наші клієнти почуваються захищеними та мають змогу продовжувати працювати і розвиватись, незалежно від тих викликів, які існують наразі в Україні.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Бути завжди корисними нашим клієнтам у будь-який час, незалежно від місця розташування та перебоїв зі світлом.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Мають змогу працювати з будь-якої точки світу, що сприяє покращенню, контролю та розвитку бізнесу.

Хочеться побажати всім нам МИРУ якнайшвидше, щоб ніякі негаразди не заважали нам робити нашу УКРАЇНУ найкращою для нас — УКРАЇНЦІВ!


 

Роман Кошелюк
Роман Кошелюк, засновник, заступник директора, старший інженер з інноваційних технологій НВП «Логіка»

Про виклики та можливості.

Свіжих викликів 2023 рік не приніс ніяких, тому що ми вже адаптувались до нових умов у минулому році.

Можливостей новий рік теж не приніс, адже вони виникли у 2022 році. Тобто їхалось вже «по накатаній», скажімо так, з надією та сподіваннями на перемогу, завершення війни. Словом, просто була робота-робота-робота, а також донати.

Про пріоритети.

Частина наших фахівців наразі на фронті. Отже, мусили давати собі раду власними силами. Треба було якось придумати, як з цієї ситуації виходити, почали більше взаємодіяти з партнерами.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Діяльність Володимира Мельника, співзасновника і технічного директора Tucha. Спостерігаю за його діяльністю у Facebook, і це не дає розслаблятись. ;-)

Також щодня зустрічаються новини про те, що хтось зробив щось гідне. Таких подій доволі багато кожного дня, коли дізнаєшся про достойні вчинки. Це надихає рухатись далі.

Про партнерство з Tucha.

По-перше, ціную те, що ви реагуєте. Я давно знаю Tucha, з 2015 року, і реагувати — завжди було вашою позитивною рисою. І це у вас залишилось, ви змогли це зберегти.

Додатково до цього, партнерські відносини надають певні преференції, які дозволяють приводити нових клієнтів.

Це ваша заслуга — залучення нових клієнтів. 

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Розширювати свій бізнес. Наприклад, останнім часом актуальним стало питання роботи з програмними реєстраторами розрахункових операцій. З 1 жовтня 2023 року набув чинності закон, який зобов’язує всіх підприємців мати програмні реєстратори розрахункових операцій. Низці клієнтів ми запропонували скористатись для цього сервісами від Tucha та організувати роботу на віртуальному сервері. Це вдалося, це працює, і клієнти задоволені. Тепер можна говорити про те, що є перевірений варіант організації роботи з такою послугою.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Змогли суттєво заощадити на джерелах безперебійного живлення попередньої зими. Також наразі клієнти менше хвилюються з приводу зими, що насувається.

Також хмари — це доступність, надійність, захищеність даних. Тобто тепер проблема життя за графіком від Обленерго у цьому випадку є меншою загрозою. Скажімо, якщо програми та дані зберігаються на віртуальному сервері, то навіть з вимкненням світла можна продовжувати працювати в офісі. Та матимемо надію, що цього разу ситуація буде кращою.

Бажаю перемоги — це основне. А все інше — після цього


 

Сергій Басов
Сергій Басов, технічний директор компанії ТСПС

Про виклики та можливості.

Головними викликами став пошук відповідей на питання про те, як працювати в таких складних умовах, як вижити та втримати бізнес в робочому стані, як швидко здобути перемогу.

Щодо можливостей, спочатку вони були не зрозумілими, але хотілося щось робити, приймати рішення. Спробував реалізувати себе у військовій частині, але за станом здоров’я не вийшло. Вирішив робити щось з власним бізнесом і допомагати країні. Почали разом з дружиною волонтерити: доставляємо гуманітарні вантажі до лікарень, і на сьогодні проїхали декілька сотень тисяч кілометрів. Зараз працюємо, відновлюємо роботу бізнесу та надаємо фінансову допомогу військовим, наскільки можемо.

Про пріоритети.

В перші місяці повномасштабної війни офіс, в якому ми винаймали приміщення, був зачинений. Та завдяки використанню хмарних технологій серед наших клієнтів і переведенню у хмари тих, кого не встигли перевести у хмари раніше, ми отримали можливість працювати віддалено і таким чином рятували бізнес. Тому навіть перебуваючи в дорозі, ми виконували свою роботу, а клієнти були задоволені.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагає:

Бажання здобути перемогу якомога швидше.

Про партнерство з Tucha. 

Найбільше цінуємо співпрацю за швидку реакцію, яку надає Tucha, якісний сервіс 24×7 і вирішення питань, що виникають. Підтримка, людяність, розуміння — вдячний Tucha за це.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Розвиватися та отримувати нових клієнтів, оскільки хмари — це тренд, який допомагає бізнесу працювати за будь-яких умов. Хмари — це тільки плюс.

Завдяки хмарам наші клієнти…

У будь-якій ситуації та в будь-якому місці країни або за кордоном можуть використовувати свої бази даних та виконувати роботу, особливо ту, що пов’язана з бухгалтерією: обліком — для підприємств, а для директорів — з аналітикою діяльності компанії. Хмари дають можливість працювати та швидко приймати рішення.

Насамперед бажаю нарешті здобути перемогу. Якомога більше клієнтів, успіхів та бережіть себе. І нехай все у вас буде добре!


 

Дмитро Бузанов
Дмитро Бузанов, бухгалтер

Про виклики та можливості.

Виклики спіткали взимку 2022-2023 років: проблеми з відсутністю електропостачання, опалення, а також періодично — з відсутністю зв’язку. Та з лютого 2023 року, на щастя, наш регіон, Київщина, вже настільки не стикається з цією проблемою.

Загалом, сильно впливає політично-економічна ситуація в країні: якщо підприємства працюють, то і в бухгалтерів є робота. Наразі є певне економічне зростання в державі впродовж цього року: люди, компанії більш-менш прилаштувались до поточних умов, до війни, до тривог. Люди продовжують працювати. 

Про пріоритети. 

Нових процесів для фокусування не було. Все в межах організації звичайної роботи, як і в минулих роках.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Певні цілі, які я намагаюсь ставити перед собою — як професійні, так і особисті. Повинна бути мета, до якої йдеш. Це допомагає працювати. 

Про партнерство з Tucha.

Мене влаштовує якість послуг, які надає Tucha. Дуже подобається технічна підтримка. Та з початком повномасштабної війни навіть не пригадаю, щоб звертався до служби техпідтримки, адже все працює, все в порядку.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Підвищити зручність роботи. Для мене зручно те, що співробітники мають можливість працювати віддалено з будь-якого місця. Я можу працювати звідусіль, при цьому немає значення, який комп’ютер під рукою, чи це Україна або закордон. Там, де є Інтернет, я маю доступ і до своїх ресурсів. Відповідно, можу виконувати той самий функціонал, як і при роботі в офісі або вдома.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Мають можливість зменшити час на обробку запитів і потрібної інформації. Якщо клієнту терміново потрібно щось зробити — рахунок, накладну, податкові документи тощо — ми можемо це виконати досить швидко, якщо з собою є ноутбук. Тобто хмари — це зручність і швидкість обробки інформації.

Побажання одне — мирне небо та найшвидша перемога. Все інше вирішиться


 

Олена Шаталіна
Олена Шаталіна, керівниця відділу продажів групи компаній Fort.Group

Про виклики та можливості.

Вже понад 20 років ми працюємо з підприємствами та установами України. Разом ми пройшли всі економічні і політичні кризи, а з 2014 року допомагаємо і підтримуємо наших клієнтів під час війни. У будь-яких ситуаціях нашою головною метою та місією є підвищення їх успішності.

Про пріоритети.

Наш лого — це фортеця, тому головною візією компанії Fort.Group є створення якісного програмного забезпечення і впровадження систем автоматизації бізнесу, а також якісний супровід клієнтів. Наша увага зосереджена зараз саме на цьому, завдяки чому у користувачів є можливість працювати у безпечних та комфортних умовах, не припиняючи будь-які бізнес-процеси роботи компанії.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Наші неймовірні люди, друзі, клієнти, сім’я і волонтерство.

Про партнерство з Tucha.

Завдяки сервісам TuchaBit, TuchaBit+ та TuchaFlex+ і насамперед — якісній підтримці користувачів та надійному сервісу високого рівня, наші клієнти мобільні, розташовані по всьому світу і завжди на зв'язку.

Про хмари.

Сьогодні, в умовах війни, коли багато учасників бізнес-процесів перебувають у різних куточках світу, хмарні сервіси підходять усім.

У 2024 році бажаємо усім нам Миру та Перемоги, розвитку, незважаючи на складні умови, підтримки і любові до нашого спільного дому — України!


 

Олександр Возний
Олександр Возний, виконавчий директор компанії DevLab

Про виклики та можливості.

Викликами 2023 року стали мінливість і турбулентність. Щодо нових можливостей, можу назвати диверсифікацію проєктів і рішень.

Про пріоритети.

Концентрувалися на розширенні партнерської мережі та пошуку нових ніш на ринку, що змінюється і адаптується під нові реалії бізнесу. Натомість відмовилися від низки продуктів і супровідних послуг, що втратили свою актуальність.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагає:

Віра в перемогу: добра над злом, світла над темрявою, здорового глузду над хворобливими фантазіями...

Про партнерство з Tucha.

Tucha — це надійна і стабільна клієнтоорієнтована компанія. Завжди можемо розраховувати на компетентність і підтримку в спільних проєктах.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Швидко розгортати інфраструктуру для наших проєктів, використовувати модульний підхід, ефективно тиражувати найкращі практики.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Отримують надійні рішення, заощаджують свій час та гроші.

Любові, наснаги, мудрості та терпіння!


 

Богдан Жмайло
Богдан Жмайло, директор компанії Б.В. Лайн

Про виклики та можливості.

Викликом стала швидка адаптація до змін, що відбуваються на ІТ-ринку у зв'язку зі складною економічною ситуацією, викликаною війною, та зростанням конкуренції в ІТ-сфері. Водночас з'явилися нові напрями в бізнесі.

Про пріоритети. 

Наша компанія зосередилась на короткострокових та середніх проєктах, припинивши при цьому шукати довгострокові та не завжди окупні великі проєкти.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Віра в перемогу України, самопожертва українських патріотів на фронті та допомога союзників.

Про партнерство з Tucha.

Роль партнерства з Tucha для нашого бізнесу неоціненна, оскільки співпраця приносить не тільки фінансові надходження, а й додаткові можливості для його зростання.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Швидко впроваджувати наші проєкти в IT-сфері.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Мають максимальний захист даних, надійний та стабільний доступ до ресурсів, мінімізацію витрат на IT-штат, а також можливість гнучкого налаштування робочих навантажень (масштабування) у разі потреби.

У наступному 2024 році бажаємо компанії Tucha збільшити доходи завдяки залученню нових клієнтів, а також залишатися такою ж стабільною і надійною, якою вона була всі ці роки, коли ми вперше про неї почули і почали співпрацювати


 

Дмитро Тіщенко
Дмитро Тіщенко, директор компанії Geniustudio

Про виклики та можливості.

2023 рік приніс можливості конкурувати серед великої кількості розробників на ринку та спробувати надати свої послуги за найменш можливі ціни, у зв’язку з тим, що є великі проблеми в країні, пов’язані з повномасштабною війною. Також є проблеми з тим, що у багатьох бізнесів немає фінансування. Та у всіх є бажання триматися на плаву, продовжувати надавати свої послуги й товари.

Про пріоритети.

Впродовж року як неважливе відкинули просування як особистого бренду, так і бренду компанії. Ресурси спрямували на збільшення кількості та надання якомога кращих послуг за доступну вартість.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Бажання замовників і партнерів продовжувати надавати свої послуги, а також можливість реалізації свого бізнесу в Інтернеті. Це допомагає тримати руку на пульсі та бути на плаву.

Про партнерство з Tucha.

Найбільше цінуємо в партнерстві те, що Tucha завжди поруч. Компанія надає якісні послуги за досить невелику вартість. При цьому як найбільш значущий чинник я б виділив технічну підтримку 24×7.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Розміщувати вебсайти клієнтів у хмарах.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Отримують можливість бути цілодобово доступними для своїх замовників, а також посилити захист інформації, скажімо, від DDoS-атак або фішингу.

Хочу побажати передусім перемоги. А все решта, як ми зрозуміли, у нас є. Продовжуймо гарно працювати та надавати свої послуги!


 

Анжеліка Єфанова
Анжеліка Єфанова, директорка групи компаній BGS Solutions

Про виклики та можливості.

2023 — це був рік, який потребував стабілізації в умовах постійної навколишньої нестабільності. Шляхи та методи подолання складнощів були вже розроблені в другій половині минулого року. 

У 2023 році бізнес мав працювати та рухатися вперед. Зростання обсягу автомобільних перевезень призвело до збільшення попиту на автоматизацію від автотранспортних підприємств. Ми працювали з цим сегментом українського ринку вже багато років, але раніше цей бізнес лише зазнавав стагнації. Тому для нас відкрилася можливість збільшення обсягів продажів в цьому напрямі.

Про пріоритети.

Наш фокус уваги був на поточних проєктах і клієнтах, які так само прагнули стабільності та розвитку. Особливістю нашої роботи є те, що ми весь час працюємо над впровадженням змін у клієнтів. І для успішного результату наш клієнт має це усвідомлювати і вміти впроваджувати зміни у себе. Ми відкинули роботу з клієнтами, яких треба «розгойдувати» або «вмовляти». В таких умовах, звісно, якась частина клієнтської бази втрачається, але при цьому ми набуваємо можливості більше уваги приділяти тим, хто нам довіряє та дійсно хоче і може результативно змінюватися сам. 

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

По-перше, відповідальність перед своїми співробітниками, бо, як лідер, я маю забезпечувати їм безпеку та стабільність. По-друге — моя родина, члени якої активно допомагають як в самій справі, так і морально підтримують. А сама робота допомагає тримати ритм, розклад, активності і таким чином підтримує фізичне та ментальне здоров'я.

Про партнерство з Tucha.

Певно, тут я буду повторюватися, бо часи змінюються, а найбільше з Tucha ми так само цінуємо стабільність сервісу для клієнтів та прогнозованість в співпраці. Зараз ці риси набувають особливого значення.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Бути і працювати! Без хмар наш бізнес вже певно не існував би. А ще — це окремий напрям бізнесу, який розвивається та приносить стабільний дохід.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Так само, як і ми, змогли зберегти, реформувати та мають змогу розвивати свій бізнес. Багато з них без хмар не змогли б вийти на міжнародний ринок, а зараз вони вже там є.

Перемоги Україні! Здоров'я всім, хто читає цей матеріал та їх близьким! Успіху вашим справам!


 

Олександр Коваль
Олександр Коваль, технічний директор ТОВ «Є-ЗОО: Ми любимо тварин»

Про виклики та можливості.

Війна все дуже сильно прискорила. Ті плани, що були на 3-5 років, тепер треба стиснути в 1-2 роки. Саме ця швидкість прийняття рішень і відповідальність за ці рішення — це найбільші виклики. А досвід, який ти з цього всього отримуєш, — це ті можливості, які неможливо порівняти ні з чим. 

Про пріоритети.

Зосередилися на розвиненні нашого роздрібного напряму та на підключенні інших сервісів і служб, що так само динамічно розвиваються або вже мали великий обсяг ринку. 

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Підтримка рідних, фотки та відео знищення русні, бачення тих неймовірних результатів, яких досягає наша компанія, та розуміння того, якою могутньою стає наша держава.

Про партнерство з Tucha.

Активно співпрацюємо, дорожимо дружбою, цінуємо сервіс, любимо гнучкість.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Бути мобільними, доступними та готовими до масштабування.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Мають великий відсоток доступності до наших сервісів. Як і наші співробітники. Зараз це надважливо.

Для компанії Tucha бажаю розвитку, притоку нових клієнтів та небувалої лояльності існуючих. А всім нам — скорішої перемоги. Слава Україні!


 

Олександр Дроздов
Олександр Дроздов, комерційний директор компанії Камала Софт

Про виклики та можливості.

Військове вторгнення, що триває, перешкоджає повноцінній роботі бізнесу та відповідно — сфері ІТ-послуг. Але так само це дозволило сконцентруватися на нових перспективних напрямах.

Про пріоритети. 

Один з основних напрямів, на яких сконцентрувалася компанія Камала Софт, — це розвиток напряму вебсервісів.

Продовжувати працювати, вести бізнес далі та не опускати руки мені допомагають:

Віра в перемогу України і подальше відновлення інфраструктури та бізнесу.

Про партнерство з Tucha.

Tucha — один з наших ключових партнерів, який забезпечує підтримку наших клієнтів. І рівень цієї підтримки дуже високий: усі питання вирішуються в найкоротші терміни, а відділ технічної підтримки допомагає навіть у нетривіальних ситуаціях.

Хмарні технології допомагають нашій компанії…

Не зупинятися у своєму розвитку навіть у цей непростий час і з оптимізмом дивитися в майбутнє.

Завдяки хмарам наші клієнти…

Отримують можливість автоматизувати свої бізнес-процеси без необхідності придбання програмного забезпечення та обладнання, а також можливість працювати з будь-якого місця в будь-який час.

У 2024 році хочемо побажати всім в Україні миру, злагоди, процвітання та щастя. Ми віримо, що наша країна зможе подолати всі виклики та здобути перемогу. А компанії Tucha бажаємо подальшого розширення спектра послуг та збільшення кількості клієнтів!


 

Щиро дякуємо кожному з партнерів за відповіді та залученість до спільних проєктів! 

Для Tucha співпраця з партнерами завжди мала особливе значення: це взаємна підтримка, спільні цінності та цілі. І впродовж останніх років роль партнерства зростає. Ми безмежно цінуємо вас, наші дорогі партнери, за те, що довіряєте нам, звертаєтесь за вирішенням задач і радите нас своїм клієнтам. Прямуємо далі пліч-о-пліч!

Отже, як бачимо, партнери Tucha змогли не лише пристосуватися до змінених умов, впоратися з викликами, а й відкрити нові можливості та використати їх з користю для себе і клієнтів. Це вкотре підтверджує, що українці — непереможні у всіх сферах: як на фронті, так і у веденні бізнесу. Продовжуємо працювати разом далі та підтримувати захисників, завдяки яким маємо можливість жити і втілювати свої задуми.

Поділитися:
Статті по темі

Нещодавно мали нагоду віч-на-віч поспілкуватися з Володимиром Басистим, головним ІТ-фахівцем компанії Sysadmin.ua. Наводимо головне про дієві практики, рекомендації та власний досвід партнера.

Як хмари допомагають у посиленні захисту даних та чому наші партнери рекомендують використовувати їх в роботі своїм клієнтам? Щоб дізнатися відповіді на ці питання, скористалися нагодою поспілкуватися з партнеркою Мариною Бурдановою, керівницею відділу продажів компанії БВК-Софт. З пані Мариною ми активно співпрацюємо вже досить давно, і нещодавнє спілкування присвятили обговоренню теми посилення безпеки даних.

Безпека інформації — важливе питання сьогодення. Як захистити свої дані? Які практики впроваджують в роботу компанії та що рекомендують робити своїм клієнтам? Обговорили актуальну тему з нашим давнім і надійним партнером Сергієм Басовим, технічним директором ТОВ «ТСПС». 

Як посилити безпеку зберігання даних? Питання, що не лише не втрачає актуальність, а набуває все більшого значення: загроз стає більше, а хакери — ще досвідченішими. Проте й інформаційна просвіта серед користувачів зростає, до чого ми також активно долучаємось.

Нещодавно ми провели онлайн-зустріч з Аллою Петриченко, засновницею української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express. В інтерв’ю партнерка розповіла про те, які виклики постали перед її командою впродовж повномасштабної війни, як компанії вдалося обернути їх собі на користь та в чому головні переваги використання хмарних рішень для бізнесу.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись