Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Олексій Пальчик: Перевершуйте очікування ваших замовників

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Олексій Пальчик: Перевершуйте очікування ваших замовників
Категорії

Олексій Пальчик є засновником Академії успішних продажів SV TRADE, з якою ми плідно співпрацюємо вже декілька років. Під час зустрічі у Харкові нам вдалося дізнатися докладніше про бізнес-шлях партнера. На цьому шляху зустрічалися і сумніви, і помилки, і складні рішення щодо подальшого розвитку. Олексій поділився важливими порадами зі свого досвіду, які допоможуть новачкам стати професіоналами та бути затребуваними у своїй ніші. І, звичайно, не обійшлося без розмови про роль хмар у роботі сучасних компаній.

Про компанію

Олексію, розкажіть трішки про те, з чого починався Ваш бізнес:

Олексій Пальчик

Наша компанія бере свій початок у 2012 році. Ми пережили «кінець світу» та глобальні економічні кризи. А у 2014 році компанія реорганізувалася: розширився штат співробітників, збільшилася кількість партнерів та додалися принципово нові для нас на той час ІТ-послуги. Щиро кажучи, оскільки той рік не був простим, я мав великі сумніви: запускатися зараз або почекати, поки ситуація проясниться. На щастя, вистачило сміливості та цілеспрямованості — ми продовжили роботу та запустили абсолютно новий комплекс послуг.

Наразі наша компанія надає такі послуги: впровадження CRM Бітрікс24 та IP-телефонії Stream Telecom, навчання та розвиток відділів продажів. SV TRADE допомагає іншим компаніям масштабуватися, розвиватися, бути більш прибутковими та конкурентоспроможними. Ми щасливі спостерігати, як наші замовники — власники, керівники, ТОП-менеджери — можуть бачити в онлайн-режимі з будь-якої точки світу оцифровані етапи всіх бізнес-процесів. Якщо раніше їм вдавалося оцінювати лише кінцевий результат своєї діяльності, то зараз керівники можуть оперативно приймати управлінські рішення та впливати на фінальний результат. Власне кажучи, ми створюємо нову замкнуту систему, яка зазвичай знаходиться у хмарах, в якій комфортно та зручно працювати і власникам бізнесу, і співробітникам.

Хто здебільшого є клієнтами SV TRADE?

Серед наших замовників як стартапи та підприємці-новачки, так і системний бізнес. Здебільшого це виробничий напрям або компанії, які надають різноманітні послуги і мають відділ продажів. Вони звертаються до нас з метою прискорити робочі процеси, зробити їх більш оцифрованими та мати можливість контролю.

Ми щасливі спостерігати, як наші замовники — власники, керівники, ТОП-менеджери — можуть бачити в онлайн-режимі з будь-якої точки світу оцифровані етапи всіх бізнес-процесів

Про факапи та життєві уроки

Про які важливі речі Ви хотіли б знати на початку свого кар’єрного шляху?

Напевно, хотів би знати про коливання курсу долара та про те, що таке Bitcoin. Але оскільки до провісників і ворожок я не ходив, працювали як працювали, орієнтуючись на ринок замовників та їхні потреби.

Що б Ви порекомендували собі, коли тільки-но починали вести бізнес?

Є один метод, який ми використовуємо: керівники чи інші співробітники з досвідом роботи пишуть лист-рекомендацію собі — тим, які роблять перші кроки в компанії. Наприклад, радять більше вивчати та уважніше ставитися до певних речей, завдяки чому вони змогли б більше заробляти та швидше отримати просування по роботі. І коли з’являється новий співробітник, який знайомиться зі стандартами компанії та своїми посадовими інструкціями, йому також пропонують ознайомитися з листом-рекомендацією, який можна розцінювати, імовірніше, як дружню пораду. Таким чином, адаптація новачка відбувається краще, і він швидше показує високі результати в роботі.

Також я б порекомендував собі приділяти більше часу стратегічному плануванню та відстежувати тенденції ринку. Якби ми у 2014-му році стежили за розвитком ринку CRM-систем, IP-телефонії, хмарних рішень, то ІТ-напрям з’явився б у нас ще раніше.

Яких помилок Ви припустилися на професійному шляху та які корисні уроки винесли з них?

Я розцінюю всі помилки як досвід, тому що без них не можна дізнатися, як було б інакше. Є кілька таких ситуацій, і одна з них стосується партнерства. Тому, коли відбуваються домовленості з партнерами про запуск проєктів, на особистому досвіді завжди рекомендую обговорювати максимально детально всі умови та одразу прописувати їх, щоб надалі не було непорозумінь. Це ж стосується роботи з найманими співробітниками: прописувати їх функціональні обов’язки, систему мотивації та винагороди. Ще зазначу важливість ретельного підбору команди відповідно до цінностей компанії та з бажанням працювати на результат.

Про які речі Ви з часом перестали турбуватися?

Я загалом по життю спокійна людина, принаймні зовні. :-) Однозначно перестав турбуватися про збереження корпоративної інформації та клієнтської бази зокрема. Як тільки ми перейшли у хмари, турбуватися про їхню безпеку не доводиться. Я можу спати спокійно, оскільки знаю, що дані захищені, а мої співробітники мають доступ до них відповідно до своїх прав.

Яка головна якість допомагає Вам досягати своїх цілей?

Це цілеспрямованість. Кожен бізнесмен має чуття — він розуміє, що цей певний проєкт має «вистрілити», завдяки чому мотивує себе та свою команду.

А що ще Вас мотивує?

Відгуки наших замовників і те, що ми змінюємо їхню роботу на краще. Це дозволяє клієнтам заробляти більше, а значить, усі отримують свою вигоду.

Поділіться головною порадою, як реалізувати себе у професії:

Сьогодні у світі важлива експертність — чи то компанії, чи то конкретного співробітника. Тому не приховуйте її — це затребувано. Також, оскільки деякі ніші є досить конкурентними, будьте креативними, показуйте, чому працювати потрібно саме з вами, які вигоди ви принесете клієнту або компанії. Перевершуйте очікування ваших замовників.

Оскільки деякі ніші сьогодні досить конкурентні, будьте креативними, показуйте, чому працювати потрібно саме з вами, які вигоди ви принесете клієнту або компанії

Про Tucha та партнерство

Розкажіть, як Ви познайомилися з Tucha та які у Вас враження від партнерства:

Ми знайомі понад два роки, якщо не більше, оскільки до цього ми чули про те, що є такий хмарний провайдер Tucha, який відрізняється від усіх швидкістю реакції та оперативністю відповіді. Tucha — це лідери ринку в Україні та надійні партнери, яких ми рекомендуємо своїм клієнтам та іншим партнерам. За компанію ніколи не буде соромно, оскільки Tucha показує ті результати, на які чекають наші клієнти, і навіть перевершує їх.

Tucha — це лідери ринку в Україні та надійні партнери

Про хмари

Назвіть міфи про використання хмарних рішень, які виявилися неправдою:

Такі міфи стають все менш актуальними. Наприклад, кілька років тому було заперечення «дорого». Давайте порахуємо: для того, щоб утримувати свій сервер, потрібно інвестувати в обладнання, приміщення для його зберігання та фахівця, який обслуговуватиме локальну машину. До того ж, співробітник — це жива людина, яка, наприклад, може бути у відпустці або просто захворіти. Уявіть, що в офісі елементарно вимкнули електропостачання, сервери не доступні, а системний адміністратор не на зв’язку. Також трапляється вилучення обладнання, під час якого робота компанії паралізована. Якщо зважити всі ці витрати і вигоди, які отримує бізнес під час переходу у хмару, заперечення «дорого» стає не актуальним.

Ще один міф — «небезпечно». І він сьогодні не працює, тому що якраз небезпечно розміщувати дані на обладнанні в офісі під столом або навіть в окремому приміщенні. Враховуйте ризики, які можуть бути з вини ІТ-фахівця, можливої «диверсії» співробітників, які залишилися чимось ображені на вас, і підступи конкурентів.

Які причини застосовувати хмари в бізнесі?

Хмари — це спокій, надійність, комфорт і можливість працювати з будь-якої точки світу. Наприклад, Tucha надає послуги для вирішення задач, які є у клієнтів на поточний момент. Оскільки компанії зростають і з’являються нові задачі, надалі експерти також нададуть відповідні рішення та допоможуть забезпечити надійне зберігання інформації.

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:

Якщо ви ще не знайомі з хмарами, рекомендую якнайшвидше ознайомитися і все прорахувати. До того ж, є тестовий період, який допоможе на практиці спробувати хмари і вже незабаром приступити до роботи.

Хмари — це спокій, надійність, комфорт та можливість працювати з будь-якої точки світу


 

Дякуємо Олексію за змістовне та цікаве інтерв’ю, а всій компанії SV TRADE — за співпрацю! Бажаємо і надалі впевнено масштабуватися та приносити ще більше користі своїм клієнтам.

Дивіться повне відеоінтерв’ю з партнером на нашому YouTube-каналі.

А ми вже готуємо нові матеріали для вас, друзі. Не пропустіть!

Поділитися:
Статті по темі

Посилення безпеки даних — тема для обміну досвідом з партнерами, яка завжди на часі. В інтерв’ю Алла Лісневська, керівниця відділу автоматизації бізнесу компанії «Мікросистема» з Хмельницького, розповіла про те, як разом з колегами пояснює своїм клієнтам важливість захисту даних та яку роль у безпечній роботі бізнесу відіграють хмарні технології. 

У сучасному бізнесі хмарні технології стають незамінними для підвищення ефективності роботи та посилення захисту даних. Володимир Авраменко, системний адміністратор, поділився багаторічним досвідом у вирішенні питань з безпеки даних для своїх клієнтів та розповів про основні виклики, з якими стикаються компанії сьогодні. Також під час бесіди обговорили, як хмари допомагають підвищувати рівень кібербезпеки та яку роль у цьому відіграє технічна підтримка від провайдера.

Нещодавно мали нагоду поспілкуватися з Оленою Чухрій, керівницею відділу продажів компанії Астер-Консалтинг, що спеціалізується на автоматизації бухгалтерського та управлінського обліків на підприємствах України за допомогою програм лінійки BAS. Обговорили тему безпеки даних: в інтерв'ю партнерка розповіла про важливість хмар для посилення захисту інформації, їх переваги у зручності та досвід використання хмарних технологій серед своїх клієнтів.

Які виклики сьогодні є найактуальнішими в питаннях захисту інформації? Як користувачі впливають на безпеку даних та яких помилок слід уникати, щоб запобігти їх витоку? Як хмари сприяють посиленню захисту програм і даних бізнесу? Реальними прикладами та конкретними рекомендаціями поділився Олександр Дєньгін, досвідчений ІТ-фахівець. Запрошуємо до прочитання, щоб дізнатися цінну інформацію та поради від нашого давнього партнера.

Безпека при роботі з даними — сьогодні це і ціль, і інструмент для надійної роботи кожного бізнесу. Дмитро Сандула, який спеціалізується на системному адмініструванні, поділився своїм досвідом захисту даних та розповів про ключові кроки й інструменти, що допомагають йому у вирішенні цієї задачі. А саме, партнер наголосив на важливості створення надійних паролів, використання двофакторної автентифікації, шифрування даних та навчання співробітників заходів безпеки. Запрошуємо до прочитання, щоб дізнатися більше про захист ваших даних.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись