Дмитро Бузанов: Виконуйте свою роботу якісно!

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Дмитро Бузанов: Виконуйте свою роботу якісно!
Категорії

Із Дмитром Бузановим ми плідно співпрацюємо вже декілька років. Компанія партнера працює віддалено та надає своїм клієнтам послуги бухгалтерського аутсорсингу, а ми допомагаємо надійно розмістити програми та дані клієнтів партнера у хмарі.

В інтерв'ю Дмитро докладно розповів про те, чим корисні хмарні сервери для роботи та чому він впевнено рекомендує їх своїм клієнтам. А ще — чому з часом перестав турбуватися про контроль роботи співробітників. Одним словом, поспілкувалися з користю.

Про себе та компанію:
Бузанов

Розкажіть трішки про себе та свою компанію: як давно Ви відкрили свій бізнес, хто Ваші клієнти:

Наша компанія займається наданням бухгалтерських послуг з 2008 року. Основні клієнти — це підприємства малого та середнього бізнесу різного профілю діяльності: торгівля, сфера послуг, виробничий напрям, будівництво, туризм. Одним словом, практично немає обмежень щодо видів діяльності. Єдине, що не співпрацюємо з великими компаніями, які не використовують послуги аутсорсингу в принципі.

Як у роботі з клієнтами Ви використовуєте хмари?

Замовники орендують хмарний сервер, на якому встановлюється необхідне для роботи ПЗ. Наприклад, це можуть бути експедиторські програми, «1С:Підприємство», M.E.Doc та інші додатки для роботи офісу, веббраузер тощо.

Розміщення даних клієнтів у хмарі забезпечує оперативний цілодобовий доступ до інформації з будь-якої точки світу та, як наслідок, можливість для співробітників працювати у зручний для них час.

Розміщення даних клієнтів у хмарі забезпечує оперативний цілодобовий доступ до інформації з будь-якої точки світу та, як наслідок, можливість для співробітників працювати у зручний для них час

Факапи та життєві уроки:

Про які важливі речі Ви хотіли б знати на початку свого бізнес-шляху?

Корисними були б знання про можливості інформаційних технологій, а також побудову роботи в колективі в умовах віддаленої роботи.

Дистанційна робота для Вашої команди — звичний формат або до цього підштовхнув карантин?

У віддаленому форматі ми працюємо близько 15 років, тому карантин майже нічого не змінив у цій системі.

Що допомагає впродовж тривалого періоду підтримувати самоорганізацію співробітників та якість роботи команди на високому рівні?

Загалом я починав працювати один, потім поступово додавалися інші люди. Якщо я розумію, що співробітник (скажімо, той же головний бухгалтер) переріс аутсорсинг, то навіщо його тримати? Ми відпускаємо, і я тільки радий за людину, не бачу у цьому великої проблеми. Щодо самоорганізації та самоконтролю, дійсно, не всі можуть самостійно вибудовувати собі віддалений графік роботи. Комусь потрібен офісний режим. Це залежить від людини, тому той, хто не може працювати віддалено, просто йде в офіс. Також пропонуємо роботу тим людям, які раніше працювали віддалено в інших компаніях. Так згодом і сформувалася команда. Я зі свого боку контролюю роботу та виконую глобальні функції головного бухгалтера.

Яких помилок Ви припустилися на професійному шляху та які корисні уроки винесли з них?

Основною помилкою можу назвати небажання делегувати повноваження на початковому етапі роботи. Завдяки цьому я отримав величезний досвід. Коли людина працює головним бухгалтером та є єдиним фахівцем у компанії, вона, власне, і всю роботу виконує сама, і все сама ж і перевіряє. Якщо компанія росте (неважливо, працює вона в офісі або віддалено), то рано чи пізно приходиш до того, що неможливо охопити всі задачі. Потрібно передавати частину комусь іншому. Спочатку я прагнув перевіряти ще раз кожну дію за кожним співробітником, щоб переконатися, що все зроблено правильно. Але чим більшими стають обсяги роботи і кількість співробітників, тим менш реально це все перевіряти ще раз. Тому треба не боятися делегувати повноваження.

Чим більшими стають обсяги роботи і кількість співробітників, тим менш реально це все перевіряти ще раз. Тому треба не боятися делегувати повноваження

Проте для цього потрібні досвідчена команда та довіра, чи не так?

Обов'язково. Є гарний вислів: співробітники не повинні боятися начальника, вони «повинні» боятися його підвести. І в цьому ключі треба будувати роботу.

Відповідно, також перестав перейматися надмірним контролем роботи співробітників.

Які корисні навички допомагають Вам досягати своїх цілей?

Це навички самоорганізації, самоконтролю та розподілу пріоритетів у постановці задач.

Поділіться головною порадою, як реалізувати себе у професії:

Виконуйте свою роботу якісно!

Співробітники не повинні боятися начальника, вони «повинні» боятися його підвести

Про Tucha та партнерство:

Розкажіть, як Ви познайомилися з нами та які у Вас враження від партнерства:

Близько чотирьох років тому у нас був клієнт, який працював на хмарному сервері від Tucha. Ми також почали працювати з вами. Пізніше була нетривала пауза, після якої ми продовжили співпрацю. Загалом я задоволений партнерством! У мене лише позитивні враження, особливо подобається працювати з техпідтримкою. Хоча звертатися доводиться нечасто: все працює як годинник.

У мене лише позитивні враження, особливо подобається працювати з техпідтримкою. Хоча звертатися доводиться нечасто: все працює як годинник

Про хмари:

Назвіть міфи про використання хмарних рішень, які виявились неправдою:

Зараз дедалі більше людей позитивно ставляться до пропозиції перенести дані у хмару. Але ще залишилися і ті, хто вважає, що при цьому є небезпека втратити інформацію, наприклад, через несанкціонований доступ до даних. Таким пропоную перейти у хмару та переконатися у надійності хмар на власному досвіді.

Які головні причини застосовувати хмари у бізнесі?

Коли я працюю із клієнтом, однозначно рекомендую йому хмарні технології. І причини цьому — зручність, економія фінансів, якість послуг.

Колись давно ми працювали так, що базові програми на кшталт «1С:Підприємство» просто передавали один одному через файлообмінник. Зрозуміло, що паралельно працювати при цьому було неможливо. На наступному етапі клієнти встановлювали локальні фізичні сервери в офісі, на яких розміщувалися потрібні програми. Крім того, що залізні сервери треба обслуговувати, також рано чи пізно виникають перебої з електроенергією та інтернетом. Із хмарою такого практично ніколи не буває.

Вважаю, що зараз відбувається третій етап — перехід на хмарні технології. Це дешевше і зручніше.

Поділіться порадою з тими, хто ще не перейшов у хмари:

Переходьте!!!

Коли я працюю з клієнтом, однозначно рекомендую йому хмарні технології


 

Дякуємо Дмитрові за розмову та приємні відгуки! Обіцяємо продовжувати в тому ж дусі та бажаємо команді Дмитра подальших успіхів у роботі.

А ми вже готуємо нові матеріали для блогу. Слідкуйте за оновленнями!

Поділитися:
Статті по темі

Ми продовжуємо серію огляду альтернативних рішень, якими можна замінити російські CRM-системи Бітрікс24, amoCRM та інші. Цього разу ми вирішили дізнатися більше про платформу Zoho, яка містить усі необхідні інструменти для автоматизації роботи компаній. Розібратися докладніше в тому, які переваги має ця система і чому інтегратори вибирають саме її серед низки інших, нам допоміг Роман Іванов, керівник відділу впровадження CRM-систем компанії Regis Team.

Економіка країни-ворога не має отримувати гроші від українських споживачів. Тому компанії, які раніше користувалися програмним забезпеченням від розробників з рф, активно шукають заміну цим продуктам, і одна з альтернатив CRM-системам — це бельгійська CRM-ERP-платформа Odoo. Аби користувачі отримали більше інформації про цей продукт, ми поспілкувалися з компанією DevLab, що на практиці знається на впровадженні Odoo. В інтерв’ю Олександр Возний, виконавчий директор, розповів про особливості роботи системи та процес переходу на неї з інших CRM. Досвід партнера буде корисним кожному, хто наразі знаходиться у пошуках альтернатив російським програмним продуктам для автоматизації бізнесу.

Група компаній «Укрзвіт» працює у сфері інформаційних технологій з 2011-го року. Наш партнер допомагає підприємцям в декілька разів швидше отримувати цифровий підпис і здавати звіти в державні органи за допомогою спеціального програмного забезпечення. Нещодавно в онлайн-режимі ми поспілкувалися з директором «Укрзвіт» Ярославом Присяжнюком. Під час бесіди дізналися про те, яка історія стала поштовхом до відкриття власної справи, з якими викликами зіштовхнулася група компаній під час карантину і чому хмарні рішення стають просто незамінними. Про складові успіху та заходи для розвитку бізнесу — у нашому інтерв’ю.
 

Сучасний світ — це щоденні зміни та виклики. Яка формула ведення бізнесу існує у тих, хто вже давно створив та розвиває власну справу? Які перешкоди доводиться долати підприємцям та на яких помилках вчитися? Про все це і більше розповіли наші експерти — власники компаній з автоматизації бізнесу

Світ невпинно трансформується, а з ним змінюються і вимоги до ведення бізнесу та роботи команди. Додатковим каталізатором змін став карантин. Яким є сучасне бізнес-середовище? Які навички повинен мати кожен фахівець та що допомагає українським компаніям ефективно працювати в умовах пандемії? Досвідом поділилися наші партнери — фахівці у галузях автоматизації бізнесу та ІТ

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись