Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Олександр Печерний: Про виклики та дієві бізнес-рішення у 2022 році

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Олександр Печерний: Про виклики та дієві бізнес-рішення у 2022 році
Категорії

Повномасштабна війна стала випробуванням для всіх українських підприємців. Тому вкрай цінним є досвід партнерів, які знайшли нові підходи до роботи з клієнтами та продовжили діяльність. Одним з таких партнерів є Олександр Печерний, засновник компанії Інком Актів, що спеціалізується на аутсорсингу в галузях ІТ, бухгалтерського обліку та аудиту. Під час інтерв’ю Олександр розповів, як його команда переживала 2022 рік та з якими найбільшими викликами зіштовхнулася. Досвід партнера є влучним прикладом того, наскільки важливо зберігати в собі людські якості та цінності навіть у складні часи.

Трансформація бізнесу в умовах війни

Через які етапи розвитку за 2022 рік пройшла компанія Інком Актів?

Перше, що відчули 24 лютого 2022 року, — це шок, розгубленість, нерозуміння того, як у цивілізованому світі можливі такі події. Але час показав, що можливо і не таке. Спочатку перевели колектив на віддалену роботу. Якщо хтось мав бажання виїхати за кордон (переважно це жіноча частина колективу), то наша компанія надавала можливість працювати і за кордоном. Але всі залишилися. Складно було увійти в колію, але, попри всі негаразди, ми налагодили роботу з усіма клієнтами. Дуже багато клієнтів не мали змоги оплачувати послуги на довоєнному рівні, тому ми завжди йшли назустріч, робили знижки, навіть впродовж декількох місяців надавали безоплатні послуги (особливо клієнтам, у яких постраждали склади та виробництва під час воєнних дій). Але це якраз і надало нашій компанії поштовх йти далі попри всі складнощі: поки ми потрібні клієнтам у такий важкий час — це означає, що ми таки щось робимо правильно і необхідне.

Поділіться головними викликами, які постали перед бізнесом та Вами особисто впродовж 2022-го року? Які з них були найскладнішими?

Дуже складно було спілкуватися з клієнтами, у яких виробничі потужності знаходилися під тимчасовою окупацією: що можна їм сказати, як допомогти? У мене досі немає відповіді на питання щодо того, як можна спокійно спілкуватися з людьми, у яких все вкрали — бізнес, квартири. Складно слухати історії про те, як дівчата у Гостомелі та Ірпені сиділи у підвалах…

Складно працювати з нашими органами влади. З огляду на ситуацію, яка відбувається в країні з електроенергією, ми не маємо можливості надсилати податкові накладні у вихідні або у позаробочий час. Це дуже болюче питання. Але якось вже пристосувалися, звикли. 

Які конкретні кроки для продовження роботи виявилися найбільш дієвими для того, аби бізнес продовжив працювати далі?

Найбільш ефективним рішенням виявилася робота з кожним клієнтом окремо: для когось — надати знижку, для когось — просто приїхати, поговорити. Це надало можливість хоч і не вийти на довоєнні прибутки, але принаймні працювати в нуль. І клієнти це розуміють, бачать таке ставлення до них та обіцяють залишатись з нашою компанією, допоки вони нам не набриднуть (жартують так :).

Що принципово нового з’явилося в роботі компанії, порівнюючи з тим, як це було до повномасштабного вторгнення?

Принципово нового не з’явилось нічого. Усе вже було відпрацьовано у лайт-версії під час пандемії коронавірусу — віддалена робота, вільний графік тощо. 

Поки ми потрібні клієнтам у такий важкий час — це означає, що ми таки щось робимо правильно і необхідне

Про особисті зміни

Чи змінилися Ваші професійні ролі? Чи додалися нові обов’язки впродовж останнього року?

Олександр Печерний

Професійних ролей не додалося. Щодо обов’язків — так, вони доповнилися після того, як мого партнера призвали до лав ЗСУ («страшний лейтенант», як він сам себе називає), всі його домовленості перейшли до мене. Було дуже складно не напартачити та всім клієнтам приділити увагу, щоб кожен з них думав: «О як! Я таки найулюбленіший клієнт».

Які особисті навички та якості допомагають Вам не опускати руки та рухатися далі?

Не зупинятися мені допомагає впертість. Якщо вже робиш щось, то треба йти до кінця, інакше не треба було і починати. Ну і почуття гумору: треба подавати підлеглим приклад того, що життя не зупинилось, що буде все добре, і доброму жарту завжди є місце в нашому житті.

Де зараз берете натхнення, сили та нові ідеї для роботи?

Наразі мене надихають дві сім'ї: одна — вдома, друга — на роботі. Складнощі зближують, і ставлення до колективу у форматі не «я начальник — ти дурень», а як до однієї великої сім’ї дуже допомагає бачити позитив кожен день.

Якщо вже робиш щось, то треба йти до кінця, інакше не треба було і починати

Про ведення бізнесу сьогодні

Чи змінився підхід компанії до залучення нових клієнтів і здійснення продажів?

Наша компанія від самого початку роботи не давала реклами ні в газетах, ні в інтернеті — усе розвивалося на «сарафанному радіо». Перші клієнти (які були особисто в мене ще з початку двохтисячних років) самі рекламували нашу компанію. Іноді доводилось відмовляти новим клієнтам, бо не вистачало часу: 2-3 нових проєкти одночасно дуже складно вести, тому іноді краще відмовитись від одного, ніж запороти всі.
 

Про перемогу та майбутнє

Що від початку повномасштабного вторгнення змінилося у стратегії ведення бізнесу та який горизонт планування маєте наразі?

Складно планувати навіть на тиждень, не то що вести стратегічне планування. Наразі мета одна — вижити в цьому мінливому часі та зробити все можливе, щоб наблизити перемогу.

Яким вбачаєте майбутнє України після перемоги? 

Буде дуже складно. Збудувати все зруйноване. Повернутись до мирного життя тим, хто знаходиться зараз на передовій, хто втратив близьких, хто загубив своє майно, роботу… Але я вірю, що все буде добре, що будемо будувати мирну європейську державу Україну. Тим паче, що ми загартовані сьогоденням.

Наразі мета одна — вижити в цьому мінливому часі та зробити все можливе, щоб наблизити перемогу

 


 

Дякуємо Олександру за бесіду, яка надихає не втрачати віри на краще та, попри все, рухатися далі. Як і наші партнери, Tucha продовжує працювати на користь українському бізнесу. Тому якщо потрібні надійні сервери для організації віддаленої роботи, звертайтеся.

Продовжуємо докладати зусиль на власному фронті для наближення перемоги!

Поділитися:
Статті по темі

Посилення безпеки даних — тема для обміну досвідом з партнерами, яка завжди на часі. В інтерв’ю Алла Лісневська, керівниця відділу автоматизації бізнесу компанії «Мікросистема» з Хмельницького, розповіла про те, як разом з колегами пояснює своїм клієнтам важливість захисту даних та яку роль у безпечній роботі бізнесу відіграють хмарні технології. 

У сучасному бізнесі хмарні технології стають незамінними для підвищення ефективності роботи та посилення захисту даних. Володимир Авраменко, системний адміністратор, поділився багаторічним досвідом у вирішенні питань з безпеки даних для своїх клієнтів та розповів про основні виклики, з якими стикаються компанії сьогодні. Також під час бесіди обговорили, як хмари допомагають підвищувати рівень кібербезпеки та яку роль у цьому відіграє технічна підтримка від провайдера.

Нещодавно мали нагоду поспілкуватися з Оленою Чухрій, керівницею відділу продажів компанії Астер-Консалтинг, що спеціалізується на автоматизації бухгалтерського та управлінського обліків на підприємствах України за допомогою програм лінійки BAS. Обговорили тему безпеки даних: в інтерв'ю партнерка розповіла про важливість хмар для посилення захисту інформації, їх переваги у зручності та досвід використання хмарних технологій серед своїх клієнтів.

Які виклики сьогодні є найактуальнішими в питаннях захисту інформації? Як користувачі впливають на безпеку даних та яких помилок слід уникати, щоб запобігти їх витоку? Як хмари сприяють посиленню захисту програм і даних бізнесу? Реальними прикладами та конкретними рекомендаціями поділився Олександр Дєньгін, досвідчений ІТ-фахівець. Запрошуємо до прочитання, щоб дізнатися цінну інформацію та поради від нашого давнього партнера.

Безпека при роботі з даними — сьогодні це і ціль, і інструмент для надійної роботи кожного бізнесу. Дмитро Сандула, який спеціалізується на системному адмініструванні, поділився своїм досвідом захисту даних та розповів про ключові кроки й інструменти, що допомагають йому у вирішенні цієї задачі. А саме, партнер наголосив на важливості створення надійних паролів, використання двофакторної автентифікації, шифрування даних та навчання співробітників заходів безпеки. Запрошуємо до прочитання, щоб дізнатися більше про захист ваших даних.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись