Як впровадити CRM-систему так, щоб бізнес працював швидше, а витрати — зменшилися? Ми поговорили про це з Андрієм Мар'ясовим, засновником компанії Auspex Streamline, яка вже понад 10 років впроваджує CRM-системи в роботу бізнесу.
З повною відеоверсією інтерв’ю рекомендуємо ознайомитися на нашому YouTube-каналі.
- Auspex Streamline працює у сфері автоматизації бізнесу через впровадження CRM-систем та штучного інтелекту.
- Компанія відрізняється від інших тим, що її фахівці об'єднують понад 20-річний досвід в автоматизації, а також зосереджуються на одній-двох CRM і декількох інструментах, для того щоб фокусуватися на експертності.
- З Tucha співпраця триває понад 8 років, тому що провайдер є надійним партнером для Auspex Streamline. Tucha дозволяє швидко розгорнути інструменти для роботи клієнтів у хмарах, знизити ризики можливих збоїв, забути про відсутність технічної підтримки, та натомість допомагає завжди мати високий рівень гарантованої доступності послуг.
- Хмари для Auspex Streamline — це все, адже в компанії будь-які процеси з автоматизації відбуваються саме у хмарах.
Як давно Ваша компанія рекомендує хмарні технології для розміщення коробкових версій CRM-систем?
Ми рекомендуємо хмари для хостингу CRM практично від самого початку роботи з системами, які взагалі передбачають розміщення саме у вигляді коробкових версій, тобто on-premise на хмарних серверах. Деякі вендори (ред. — розробники або власники програмного забезпечення) дозволяють розміщення CRM-систем тільки на своїх власних серверах, а деякі — у хмарах спеціалізованих компаній. Тобто в таких випадках клієнти довіряють свої дані хмарному провайдеру, який відповідає за роботу серверів, а також самостійно контролюють і відповідають за роботу своїх даних.
Які найпоширеніші проблеми бізнесу серед своїх клієнтів Вам вдається вирішити завдяки хмарам?

Проблем, з якими хмари допомагають бізнесу впоратися, насправді багато. Але я б виділив такі основні з них: швидкий старт, посилена відмовостійкість та економія коштів.
Зазвичай для того, щоб бізнесу забезпечити належним чином власну серверну інфраструктуру в офісі, потрібно вкласти багато і грошей, і часу. Тобто йдеться про захищену серверну кімнату, забезпечену основними та резервними джерелами електроенергії, мінімум подвійними каналами інтернету та іншими чинниками, які дозволяють забезпечити високий рівень uptime (ред. — гарантованої доступності послуг).
Такий процес — це щонайменше довго, а по-друге — дорого. Тому що навіть придбання звичайного локального сервера для офісу — це кругла сума. І деякі компанії, які розраховують, наприклад, вартість такого сервера, спочатку приходять до думки про те, що краще придбати локальний сервер, зате він буде «свій» і стоятиме під столом директора, скажімо. Це найбільш поширений та мій улюблений міф. ;-)
Та при цьому такі компанії не рахують сукупну вартість володіння власними серверами впродовж року. А сюди належать і вартість електроенергії, і зарплата системного адміністратора, і купа інших супутніх видатків. І при цьому навіть не береться до уваги те, що має бути, наприклад, щонайменше два канали інтернету, забезпечення безперебійного живлення у разі відключення електроенергії тощо. Тим паче зараз це дуже актуальне питання, порівняно з тим, як це було, наприклад, 10 років назад.
Крім цього, дуже важливим моментом є захист від збоїв у роботі. Умовно, якщо компанія придбала сервер, важливо мати на увазі, що їй потрібно два таких сервери, для того щоб забезпечити відмовостійкість, адже в будь-який момент може статися форс-мажор.
З якою головною перевагою зустрічаються клієнти Auspex після перенесення CRM у хмари від Tucha?
Найпершою перевагою, з якою зустрічаються наші клієнти на початку роботу у хмарах від Tucha, є технічна підтримка. Більшість компаній, які починають свій шлях до автоматизації, не мають необхідних знань, експертизи, досвіду, компетенцій, але вони потребують технологій. І для того, щоб забезпечити високий рівень цифровізації бізнесу, обов'язково потрібно, щоб компанію супроводжували компетентні фахівці.
В нашому випадку Tucha забезпечує необхідний рівень підтримки для того, щоб компанії могли займатися своїм бізнесом і не відволікатися на якісь технічні моменти.
Які хмарні сервіси Ви здебільшого використовуєте у роботі з клієнтами?
Сьогодні ми використовуємо виключно хмарні сервіси. Якщо говорити про типи хмарних сервісів, то насамперед це VPS для розміщення коробкових версій програмних продуктів.
А як щодо створення резервних копій та зберігання їх у хмарах?
Звісно, збереження даних — це критично важливий аспект. Проблема може виникнути не лише через технічні збої чи пошкодження обладнання, а й через людський фактор: наприклад, випадкове або навмисне видалення файлів. Такі ситуації зазвичай пов’язані з рівнем доступу до системи. Тому обов’язково потрібно мати налаштоване резервне копіювання (бекап) та надійне зберігання даних, щоб у разі втрати їх можна було відновити. Без цього важлива інформація може бути втрачена безповоротно.
За якими ключовими критеріями Ви рекомендуєте вибирати хмарного провайдера для хостингу CRM-систем?
Для мене найважливішим фактором є підтримка — її швидкість та якість. Інші фактори у більшості провайдерів досить схожі — усі компанії пропонують сервери у хмарах. І саме підтримка часто визначає, наскільки зручно буде працювати з провайдером.
Також для мене важлива швидкість розгортання серверів — в деяких випадках це може бути принциповим моментом. Також я б виділив цінову політику, можливість вибору територіального розміщення серверів і загальну надійність хмарного провайдера.
Які бізнес-задачі, пов’язані з автоматизацією продажів або клієнтським сервісом, найкраще вирішуються завдяки CRM-системам?
Я завжди виділяю чотири основні задачі, які вирішує CRM-система:
- Підключення всіх каналів комунікації та автоматизація збору інформації з них, щоб не втратити жодного звернення клієнта — як нового, так і поточного.
- Управління продажами через воронку, що допомагає менеджеру провести клієнта від початкової стадії до фінальної — продажу.
- Забезпечення зобов'язань перед клієнтом, тобто надання сервісу: вчасно оформити документи, доставку, виробництво замовлення тощо.
- Побудова системи повторних продажів, адже відомо, що утримати наявного клієнта в середньому вдесятеро дешевше, ніж залучити нового.
Як хостинг програмних продуктів у хмарах допомагає зменшити витрати бізнесу та підвищити ефективність роботи відділу продажів?
Досить часто називають таку цифру — близько 30% економії коштів на витратах бізнесу при розміщенні CRM-систем у хмарах, порівняно з локальним розміщенням.
Якщо говорити про переваги для відділу продажів — це доступність даних з будь-якого місця. Із трендом на віддалену роботу, який почався з часів пандемії та продовжується досі, важливо, що хмари надають значно вищий рівень доступності, ніж локальні сервери. Тому доступність — важлива перевага хмар, яка дозволяє забезпечити ефективну віддалену роботу для користувачів, особливо, якщо вони працюють «в полях».
Що б Ви порадили бізнесу, який лише плануєте впроваджувати коробкову CRM-систему та розміщувати її у хмарах?
Я би порадив від початку обирати хмарні технології, тому що це набагато швидше — можна розгорнути систему та почати її використовувати практично одразу. Іноді це займає всього кілька годин — і ви вже можете повноцінно працювати з програмним продуктом у хмарах. Це забезпечує високу доступність, безперебійну роботу, з погляду живлення та інтернету, а також доступність з будь-якого віддаленого куточка світу, де б ви не знаходились.
Tucha забезпечує необхідний рівень підтримки для того, щоб компанії могли займатися своїм бізнесом і не відволікатися на технічні моменти
Щиро дякуємо пану Андрію та всій команді Auspex Streamline за багаторічну співпрацю, яка приносить користь нашим спільним клієнтам, допомагає якісно впроваджувати CRM-системи для автоматизації бізнесу та надійно розміщувати їх у хмарах від Tucha.
Друзі, якщо хочете дізнатися більше про інтеграцію CRM або потребуєте надійного хмарного провайдера, ми з партнерами завжди поруч. Звертайтеся за безкоштовною консультацією!
Ще більше про хмарні рішення для різних задач бізнесу — на сторінці Tucha в Instagram.