Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Бізнес заощаджує 30% коштів при розміщенні CRM у хмарах. Досвід Андрія Мар’ясова, Auspex Streamline

  1. Головна
  2. Блог
  3. Інтерв'ю
  4. Бізнес заощаджує 30% коштів при розміщенні CRM у хмарах. Досвід Андрія Мар’ясова, Auspex Streamline
Категорії

Як впровадити CRM-систему так, щоб бізнес працював швидше, а витрати — зменшилися? Ми поговорили про це з Андрієм Мар'ясовим, засновником компанії Auspex Streamline, яка вже понад 10 років впроваджує CRM-системи в роботу бізнесу.

З повною відеоверсією інтерв’ю рекомендуємо ознайомитися на нашому YouTube-каналі.

Короткий бліц
  • Auspex Streamline працює у сфері автоматизації бізнесу через впровадження CRM-систем та штучного інтелекту.
  • Компанія відрізняється від інших тим, що її фахівці об'єднують понад 20-річний досвід в автоматизації, а також зосереджуються на одній-двох CRM і декількох інструментах, для того щоб фокусуватися на експертності.
  • З Tucha співпраця триває понад 8 років, тому що провайдер є надійним партнером для Auspex Streamline. Tucha дозволяє швидко розгорнути інструменти для роботи клієнтів у хмарах, знизити ризики можливих збоїв, забути про відсутність технічної підтримки, та натомість допомагає завжди мати високий рівень гарантованої доступності послуг. 
  • Хмари для Auspex Streamline — це все, адже в компанії будь-які процеси з автоматизації відбуваються саме у хмарах.
Про досвід роботи з хмарами

Як давно Ваша компанія рекомендує хмарні технології для розміщення коробкових версій CRM-систем?

Ми рекомендуємо хмари для хостингу CRM практично від самого початку роботи з системами, які взагалі передбачають розміщення саме у вигляді коробкових версій, тобто on-premise на хмарних серверах. Деякі вендори (ред. — розробники або власники програмного забезпечення) дозволяють розміщення CRM-систем тільки на своїх власних серверах, а деякі — у хмарах спеціалізованих компаній. Тобто в таких випадках клієнти довіряють свої дані хмарному провайдеру, який відповідає за роботу серверів, а також самостійно контролюють і відповідають за роботу своїх даних. 

Які найпоширеніші проблеми бізнесу серед своїх клієнтів Вам вдається вирішити завдяки хмарам?

Андрія Мар’ясова

Проблем, з якими хмари допомагають бізнесу впоратися, насправді багато. Але я б виділив такі основні з них: швидкий старт, посилена відмовостійкість та економія коштів.

Зазвичай для того, щоб бізнесу забезпечити належним чином власну серверну інфраструктуру в офісі, потрібно вкласти багато і грошей, і часу. Тобто йдеться про захищену серверну кімнату, забезпечену основними та резервними джерелами електроенергії, мінімум подвійними каналами інтернету та іншими чинниками, які дозволяють забезпечити високий рівень uptime (ред. — гарантованої доступності послуг).

Такий процес — це щонайменше довго, а по-друге — дорого. Тому що навіть придбання звичайного локального сервера для офісу — це кругла сума. І деякі компанії, які розраховують, наприклад, вартість такого сервера, спочатку приходять до думки про те, що краще придбати локальний сервер, зате він буде «свій» і стоятиме під столом директора, скажімо. Це найбільш поширений та мій улюблений міф. ;-)

Та при цьому такі компанії не рахують сукупну вартість володіння власними серверами впродовж року. А сюди належать і вартість електроенергії, і зарплата системного адміністратора, і купа інших супутніх видатків. І при цьому навіть не береться до уваги те, що має бути, наприклад, щонайменше два канали інтернету, забезпечення безперебійного живлення у разі відключення електроенергії тощо. Тим паче зараз це дуже актуальне питання, порівняно з тим, як це було, наприклад, 10 років назад.

Крім цього, дуже важливим моментом є захист від збоїв у роботі. Умовно, якщо компанія придбала сервер, важливо мати на увазі, що їй потрібно два таких сервери, для того щоб забезпечити відмовостійкість, адже в будь-який момент може статися форс-мажор.

З якою головною перевагою зустрічаються клієнти Auspex після перенесення CRM у хмари від Tucha?

Найпершою перевагою, з якою зустрічаються наші клієнти на початку роботу у хмарах від Tucha, є технічна підтримка. Більшість компаній, які починають свій шлях до автоматизації, не мають необхідних знань, експертизи, досвіду, компетенцій, але вони потребують технологій. І для того, щоб забезпечити високий рівень цифровізації бізнесу, обов'язково потрібно, щоб компанію супроводжували компетентні фахівці. 

В нашому випадку Tucha забезпечує необхідний рівень підтримки для того, щоб компанії могли займатися своїм бізнесом і не відволікатися на якісь технічні моменти.

Які хмарні сервіси Ви здебільшого використовуєте у роботі з клієнтами?

Сьогодні ми використовуємо виключно хмарні сервіси. Якщо говорити про типи хмарних сервісів, то насамперед це VPS для розміщення коробкових версій програмних продуктів.

А як щодо створення резервних копій та зберігання їх у хмарах?

Звісно, збереження даних — це критично важливий аспект. Проблема може виникнути не лише через технічні збої чи пошкодження обладнання, а й через людський фактор: наприклад, випадкове або навмисне видалення файлів. Такі ситуації зазвичай пов’язані з рівнем доступу до системи. Тому обов’язково потрібно мати налаштоване резервне копіювання (бекап) та надійне зберігання даних, щоб у разі втрати їх можна було відновити. Без цього важлива інформація може бути втрачена безповоротно.

За якими ключовими критеріями Ви рекомендуєте вибирати хмарного провайдера для хостингу CRM-систем?

Для мене найважливішим фактором є підтримка — її швидкість та якість. Інші фактори у більшості провайдерів досить схожі — усі компанії пропонують сервери у хмарах. І саме підтримка часто визначає, наскільки зручно буде працювати з провайдером.

Також для мене важлива швидкість розгортання серверів — в деяких випадках це може бути принциповим моментом. Також я б виділив цінову політику, можливість вибору територіального розміщення серверів і загальну надійність хмарного провайдера.

Які бізнес-задачі, пов’язані з автоматизацією продажів або клієнтським сервісом, найкраще вирішуються завдяки CRM-системам?

Я завжди виділяю чотири основні задачі, які вирішує CRM-система:

  1. Підключення всіх каналів комунікації та автоматизація збору інформації з них, щоб не втратити жодного звернення клієнта — як нового, так і поточного.
  2. Управління продажами через воронку, що допомагає менеджеру провести клієнта від початкової стадії до фінальної — продажу.
  3. Забезпечення зобов'язань перед клієнтом, тобто надання сервісу: вчасно оформити документи, доставку, виробництво замовлення тощо.
  4. Побудова системи повторних продажів, адже відомо, що утримати наявного клієнта в середньому вдесятеро дешевше, ніж залучити нового.

Як хостинг програмних продуктів у хмарах допомагає зменшити витрати бізнесу та підвищити ефективність роботи відділу продажів?

Досить часто називають таку цифру — близько 30% економії коштів на витратах бізнесу при розміщенні CRM-систем у хмарах, порівняно з локальним розміщенням.

Якщо говорити про переваги для відділу продажів — це доступність даних з будь-якого місця. Із трендом на віддалену роботу, який почався з часів пандемії та продовжується досі, важливо, що хмари надають значно вищий рівень доступності, ніж локальні сервери. Тому доступність — важлива перевага хмар, яка дозволяє забезпечити ефективну віддалену роботу для користувачів, особливо, якщо вони працюють «в полях».

Про рекомендації

Що б Ви порадили бізнесу, який лише плануєте впроваджувати коробкову CRM-систему та розміщувати її у хмарах?

Я би порадив від початку обирати хмарні технології, тому що це набагато швидше — можна розгорнути систему та почати її використовувати практично одразу. Іноді це займає всього кілька годин — і ви вже можете повноцінно працювати з програмним продуктом у хмарах. Це забезпечує високу доступність, безперебійну роботу, з погляду живлення та інтернету, а також доступність з будь-якого віддаленого куточка світу, де б ви не знаходились.

Tucha забезпечує необхідний рівень підтримки для того, щоб компанії могли займатися своїм бізнесом і не відволікатися на технічні моменти


 

Щиро дякуємо пану Андрію та всій команді Auspex Streamline за багаторічну співпрацю, яка приносить користь нашим спільним клієнтам, допомагає якісно впроваджувати CRM-системи для автоматизації бізнесу та надійно розміщувати їх у хмарах від Tucha.

Друзі, якщо хочете дізнатися більше про інтеграцію CRM або потребуєте надійного хмарного провайдера, ми з партнерами завжди поруч. Звертайтеся за безкоштовною консультацією!

Ще більше про хмарні рішення для різних задач бізнесу — на сторінці Tucha в Instagram.

Поділитися:
Статті по темі

Як інтегрувати хмарні технології в роботу з максимальною користю для бізнесу? На які аспекти слід звертати увагу, щоб захистити дані та працювати у хмарах ще безпечніше? І чому надійність інфраструктури, масштабованість та якість технічної підтримки є ключовими критеріями при виборі хмарного провайдера? 

Сьогодні жоден бізнес, який прагне оптимізації роботи та досягнення кращих результатів, не обходиться без CRM-ERP-системи. Вибір програмних рішень зростає, і одним з варіантів є LBS Cloud — програмний продукт, розроблений українськими фахівцями.

Хмарні технології — це не лише зручне рішення для розміщення програм і даних, а й інструмент для простого масштабування та підвищення ефективності роботи. Та на що звертати увагу при виборі хмарного провайдера? Які сервіси найбільш корисні для вирішення бізнес-задач? І як саме технології допомагають скоротити витрати й підвищити продуктивність?

Як вибрати хмарні рішення та завдяки їм оптимізувати витрати? Які критерії при виборі хмарного провайдера є ключовими? І з якими викликами може стикатися бізнес під час міграції у хмари? Розібратися в цих питаннях допоможе давній партнер компанії Tucha — Ігор Коваленко, засновник диджитал-агенції Optimizer4web.

В інтерв’ю ми зібрали досвід партнерів, які, попри всі труднощі, продовжують працювати. Цей матеріал — не просто підсумок року. Це реальні історії про адаптацію, гнучкість і силу спільноти українських підприємців, для яких хмари стали не лише інструментом, а й основою для стабільності та подальшого розвитку.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись