Техпідтримка 24×7 | +380 44 583-5-583 | support@tucha.ua

Віддалений офіс статті по темі

  1. Головна
  2. Віддалений офіс
  3. Статті по темі

Нещодавно ми розповідали про те, що таке CRM-системи, чим вони корисні для бізнесу та як забезпечити найбільш ефективну роботу цього програмного забезпечення. Наразі пропонуємо більш детально зупинитися на найпопулярнішій CRM-системі не лише в Україні, а й в країнах СНД, — Бітрікс24. А також на тому, чим хмарні рішення Tucha вигідні для різних тарифів коробкової версії цього програмного продукту. 

Що робити одразу після купівлі хмари? Де отримати реквізити доступу, як підключитися до віртуального сервера та перенести на нього необхідні програми і дані? Ці та інші схожі питання можуть виникнути, якщо ви вперше замовили віртуальну машину і тільки починаєте роботу у хмарі. 

Нерідко компанії або окремі фахівці, робота яких пов’язана з бухгалтерією, плутаються в поняттях — «хмарна бухгалтерія» та «бухгалтерія у хмарах». Попри схожість на перший погляд, відмінності в цих термінах можуть виявитися ключовими для організації роботи з бухгалтерією. У статті ми розглянемо, в чому різниця між поняттями та як вибрати потрібне рішення.

Команди, які чітко та злагоджено працюють разом, досягають кращих результатів, генерують більше ідей та швидше реагують на зміни. А все це — підвищує ефективність роботи бізнесу.
Те, наскільки зручно, швидко та без затримок відбувається взаємодія в команді, чимало залежить від інструментів, які залучає команда для організації роботи. Та для того щоб отримати максимум користі, ми пропонуємо організувати роботу фахівців та потрібних їм інструментів (тобто програм, вебзастосунків, систем і даних) у хмарах від Tucha. Розповідаємо, як можна залучити хмари до роботи бізнесу та підвищити ефективність взаємодії між співробітниками.

Шифрування каналів зв'язку — інструменти, що допомагають посилити захист інформації при роботі у хмарах, вберегти їх від перехоплень і доступу сторонніх осіб. 

Є різні алгоритми шифрування для різних потреб користувачів. У цій статті ми зосередимось на деяких основних з них.

Як посилити безпеку зберігання даних? Питання, що не лише не втрачає актуальність, а набуває все більшого значення: загроз стає більше, а хакери — ще досвідченішими. Проте й інформаційна просвіта серед користувачів зростає, до чого ми також активно долучаємось.

[UPD] Доповнили статтю інформацією з відповідями на часті запитання від клієнтів про типи ліцензій термінального доступу — «на пристрій» та «на користувача».

Винесення робочих даних у хмару та налаштування віддаленого доступу до них — задача з підвищеним попитом. Якщо замовнику потрібна машина на базі операційної системи Microsoft Windows Server і підключення до віддаленого робочого столу трьом і більше користувачам, значить, йому потрібен і спеціальний програмний продукт для цього — Microsoft Remote Desktop Services (RDS). У статті розповідаємо про головні особливості користування ліцензією: для чого вона потрібна, які можливості надає, як користуватися продуктом та скільки це коштує.

При роботі користувачів на віртуальних серверах важливим аспектом є правильне завершення робочого сеансу. Від цього значно залежить безпека і цілісність даних, а також продуктивність роботи самого сервера. У статті розглянемо докладніше, що слід зробити перед виходом з сервера, як коректно завершити сеанс та яких ризиків це допоможе уникнути надалі. 

Вибору хостингу для бухгалтерських програм і даних слід приділяти підвищену увагу. Вони містять конфіденційну інформацію, а тому особливо потребують захисту від втрат, втручань і потраплянь до рук сторонніх осіб, і водночас — наявності безперебійного підключення для співробітників, яким надано доступ. Усім цим вимогам відповідає хостинг бухгалтерії на віртуальних серверах від Tucha.

Винесення бухгалтерії на віртуальні сервери є одним з найчастіших запитів до команди Tucha. Та нерідко перед тим, як прийняти рішення про перенесення програм і даних у хмари, у клієнтів виникає низка питань:

Реселінг хостингу — це спосіб перепродажу хмарного хостингу, що передбачає оренду сервера у хмарного провайдера для подальшого розміщення на ньому вебпроєктів своїх клієнтів на комерційній основі. Послуга корисна для користувачів, які бажають пропонувати замовникам комплексне рішення та заробляти на наданні хостингу без великих інвестицій у власну ІТ-інфраструктуру. У статті наводимо більше інформації про особливості опції, а також ділимося практичним досвідом реселера, який допоможе дізнатися про переваги та недоліки послуги.

Власників сайтів на базі CMS «Bitrix: Управління сайтом» спіткала чергова пригода — масове зараження та злами вебресурсів. І це — далеко не перший та не єдиний випадок у досвіді роботи з CMS, зокрема влітку минулого року вже була масова хвиля зламів. Наразі ж вона не просто повторилася, а стала ще більш інтенсивною. Якщо ви і досі продовжуєте працювати з платформою, розповімо про те, що відбувається, та як діяти.

У попередній статті про панель керування вебхостингом DirectAdmin ми робили загальний огляд системи та її призначення. Нині зосередимося докладніше безпосередньо на функціях програмного продукту та алгоритмі дій, який зазвичай потрібно зробити користувачу при роботі з панеллю.

Laravel є популярним open source фреймворком для створення сайтів. Широке застосування програмного продукту обумовлюють переваги, які відрізняють його від CMS. Та для того, аби отримати максимум користі від роботи з вебпроєктами на базі платформи, потрібен надійний хостинг. Забезпечити його під силу віддаленим серверам від Tucha — як виділеним віртуальним, так і фізичним. Розповідаємо, які переваги отримає бізнес завдяки розміщенню вебсайтів на Laravel у наших хмарах.

У цій публікації ми хотіли б розглянути DirectAdmin — систему з відкритим API від канадських розробників JBMC Software. Розповідаємо та наочно показуємо, які головні функції має панель та як з нею працювати. Тож сподіваємося, що ті клієнти, які ще не наважилися на те, щоб позбутися ще одного російського програмного продукту, після ознайомлення з цим матеріалом матимуть можливість переконатися в тому, що DirectAdmin дійсно є гідною альтернативою тим засобам, які вони використовують наразі.

Українські компанії, які відмовляються від користування російським софтом, шукають інші варіанти для роботи. Пропонуємо ознайомитися з продуктами для заміни 1С, BAS та подібних до них. І попри те, що, за досвідом користувачів, повнофункціональні аналоги цим програмам наразі в процесі доопрацювання, все ж існують рішення, які також допомагають систематизувати роботу бухгалтерії.

Закрити
Замовити зворотний дзвінок

Будь ласка, перевірте правильність заповнення поля з номером телефону

Поля обов'язкові для заповнення.
Цей сайт захищено reCAPTCHA та приймаються Політика конфеденційності й Умови користування від Google.

Ми використовуємо cookies.

Ми використовуємо файли cookies, щоб забезпечити основні функціональні можливості на нашому сайті і збирати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з нашим сайтом, продуктами і послугами. Натискаючи Прийняти або продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що ми використовуємо ці інструменти для реклами і аналітики згідно з «Політикою про файли сookies»

ПрийнятиВідмовитись