Персональний маркетинг
- Головна
- Маркетинговий путівник для партнерів Tucha
- Персональний маркетинг
Цей вид підтримки є основним інструментом для формування наших партнерів як лідерів думок. Експертність та персоналізація вашого бізнесу допоможуть сформувати і підвищити довіру клієнтів. А поширення інтерв’ю за вашою участю всіма інформаційними каналами Tucha допоможе збільшити аудиторію та залучити нових замовників.
Словом, ми допомагаємо вашому бізнесу розвиватися.
42%
зростання довіри
Партнери активно беруть участь у таких видах комунікацій, як:
- персональні та збірні інтерв'ю для блогу Tucha;
- персональні відеоінтерв’ю для YouTube-каналу;
- відеорубрика «Увага, говорить експерт!» за участю кількох партнерів;
- відеовідгуки про досвід роботи з Tucha.
Кожен з видів ми поширюємо соціальними мережами і дайджестами зі згадкою про партнера та компанію.
Рекомендуємо партнерам поширювати інтерв’ю своїми каналами.
Персональні інтерв’ю, в яких партнери розповідають про роботу своєї компанії, важливі аспекти особистого кар’єрного шляху та користь хмар для бізнесу. Також час від часу готуємо збірні інтерв’ю, присвячені актуальним темам.
Персональні відеоінтерв’ю з партнерами у форматі бесіди, де ми обговорюємо життєві уроки, факапи, корисні навички для роботи та інше. Також партнери діляться досвідом і враженнями від співпраці з Tucha, думкою щодо значення хмар.
РУБРИКА «УВАГА, ГОВОРИТЬ ЕКСПЕРТ!» >>
Відеорубрика, в межах якої декілька партнерів діляться думками на запропоновану тему, що стосується бізнесу. Формат передбачає запис коротких відповідей експертів на кожне з питань. На основі відео також готуємо статтю для блогу.
Персональні відгуки у відеоформаті, в якому партнери діляться досвідом співпраці з Tucha, враженнями від якості хмарних сервісів та рівня технічної підтримки, які отримують їх клієнти.