Політика захисту інтелектуальної власності
- Головна
- Юридичні документи
- Політика захисту інтелектуальної власності
Вводяться в дію з 01.01.2020
Політика розгляду заяв про припинення порушення права інтелектуальної власності
Політика розгляду заяв про припинення порушення права інтелектуальної власності (надалі – Політика) визначає порядок і основні засади розгляду заяв про припинення порушення права інтелектуальної власності, вчиненому з використанням мережі Інтернет, під час використання послуг Віртуальної інфраструктури Tucha (Розділи № 01-13 цієї Політики).
Розділ № 01 Терміни та визначення
Постачальник послуг хостингу:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмара» зареєстровано в Україні, код ЄДРПОУ 39481519, електронна адреса: support@tucha.ua; телефон: +380 44 583-5-583;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аптайм» зареєстровано в Україні, код ЄДРПОУ 37038333, електронна адреса: support@tucha.ua; телефон: +380 44 583-5-583
Фізична особа-підприємець Мельник Володимир Миколайович зареєстровано в Україні, електронна адреса: support@tucha.ua; телефон: +380 44 583-5-583;
Фізична особа-підприємець Сухобок Катерина Володимирівна зареєстровано в Україні, електронна адреса: support@tucha.ua; телефон: +380 44 583-5-583.
Послуги хостингу:
Надання ресурсів для розміщення веб-сайтів або їх частин у мережі Інтернет та із забезпечення доступу до них через мережу Інтернет, - послуги Віртуальної інфраструктури Tucha (TuchaHosting) і Віртуальної інфраструктури Tucha (TuchaHost), інші послуги.
Веб-сайт:
Сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об’єктів права інтелектуальної власності тощо, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси веб-сайту і (або) облікового запису власника цього веб-сайту, доступ до яких здійснюється через адресу мережі Інтернет, що може складатися з доменного імені, записів про каталоги або виклики і (або) числової адреси за Інтернет-протоколом.
Веб-сторінка:
Складова частина веб-сайту, що може містити дані, електронну (цифрову) інформацію, інші об’єкти права інтелектуальної власності тощо.
Власник веб-сайту:
Особа, яка є володільцем облікового запису та встановлює порядок і умови використання веб-сайту. За відсутності доказів іншого власником веб-сайту вважається реєстрант відповідного доменного імені, за яким здійснюється доступ до веб-сайту, і (або) отримувач послуг хостингу.
Власник веб-сторінки:
Особа, яка є володільцем облікового запису, що використовується для розміщення веб-сторінки на веб-сайті, та яка управляє і (або) розміщує електронну (цифрову) інформацію в межах такої веб-сторінки. Власник веб-сайту не є власником веб-сторінки, якщо останній володіє обліковим записом, що дозволяє йому самостійно, незалежно від власника веб-сайту, розміщувати інформацію на веб-сторінці та управляти нею.
Обліковий запис:
Формалізований згідно зі стандартами мережі Інтернет запис на комп’ютерному обладнанні (комп’ютерах, серверах), підключеному до мережі Інтернет, що ідентифікує користувача (наприклад, власника веб-сайту) на такому обладнанні, включає в себе дані про доступ до частини каталогів і програмного забезпечення комп’ютерного обладнання, а також визначає права такого доступу, що надають можливість володільцю облікового запису додавати, видаляти, змінювати електронну (цифрову) інформацію і дані веб-сайту, надавати доступ до веб-сайту або його частин, окремих даних іншим особам, припиняти функціонування такого веб-сайту або його частини в межах облікового запису.
Заявник:
Суб’єкт права інтелектуальної власності.
Розділ № 02 Основні засади
2.1. Постачальник послуг хостингу дотримується порядку захисту права інтелектуальної власності.
2.2. Умовами надання Послуг хостингу заборонено використовувати послуги в протиправних цілях або будь-яким способом, що так чи інакше суперечить чинному законодавству України або нормам міжнародного права, або порушує права та законні інтереси третіх осіб.
2.3. Постачальник послуг хостингу:
2.3.1. не є видавцем, не досліджує і не оцінює жодної інформації розміщеної на Веб-сайті та/або Веб-сторінці їх Власниками;
2.3.2. не несе відповідальності за зміст інформації, яка розміщується Власниками Веб-сайту та/або Веб-сторінки при користуванні Послугами хостингу;
2.3.3. не може самостійно досліджувати правдивість окремих претензій щодо порушеного права інтелектуальної власності Власниками Веб-сайту та/або Веб-сторінки;
2.3.4. покладається на рішення суду у вирішенні питань щодо правдивості окремих претензій щодо порушеного права інтелектуальної власності Власниками Веб-сайту та/або Веб-сторінки.
2.4. У разі виникнення спірних ситуацій Постачальник послуг хостингу вживатиме всіх законних і етичних заходів для захисту законних прав та інтересів.
2.5. На підставі цієї Політики допускається унеможливлення доступу виключно до електронної (цифрової) інформації, зазначеної в Заяві про припинення порушення. У разі якщо доступ до електронної (цифрової) інформації не може бути унеможливлений з технічних причин, Власник Веб-сайту або Постачальник послуг хостингу може унеможливити доступ до Веб-сторінки, яка містить відповідну електронну (цифрову) інформацію.
Розділ № 03 Заява про припинення порушення
3.1. Вимоги до змісту Заяви.
3.2. Відомості про заявника, необхідні для його ідентифікації:
3.2.1. ім’я (найменування);
3.2.2. місце проживання (перебування) або місцезнаходження, адреса електронної пошти і поштова адреса, на яку власник веб-сайту або інші особи в передбачених законом випадках мають направляти інформацію;
3.2.3. для заявників - юридичних осіб - ідентифікаційні дані про реєстрацію юридичної особи у країні місцезнаходження, зокрема в торговельному, банківському, судовому або державному реєстрі, у тому числі реквізити реєстру, реєстраційний номер.
3.3. Вид і назву об’єкта(ів) права інтелектуальної власності, про порушення права на який(і) йдеться у Заяві;
3.4. Вмотивоване твердження про наявність у заявника майнових прав інтелектуальної власності на зазначені у Заяві об’єкти права інтелектуальної власності, з посиланням на підстави виникнення таких прав та строк їх дії;
3.5. Гіперпосилання на електронну (цифрову) інформацію, розміщену або в інший спосіб використану на Веб-сайті;
3.6. Вимогу про унеможливлення доступу до електронної (цифрової) інформації на Веб-сайті;
3.7. Відомості про Постачальника послуг хостингу, який надає послуги і (або) ресурси для розміщення відповідного Веб-сайту, а саме:
3.7.1. найменування;
3.7.2. адреса електронної пошти або поштова адреса, на яку в передбачених законом випадках Власник Веб-сайту або інші особи мають надсилати інформацію.
3.8. Твердження Заявника, що наведена в Заяві інформація є достовірною, а наявність у Заявника прав, про порушення яких заявлено, перевірена адвокатом, за представництвом якого подається Заява.
3.9. До Заяви додається копія одного з документів, що відповідно до законодавства про адвокатуру та адвокатську діяльність посвідчує повноваження адвоката на надання правової допомоги Заявнику.
Розділ № 04 Порядок подання Заяви про припинення порушення
4.1. Заява про припинення порушення подається виключно за представництвом адвоката.
4.2. Адвокат надсилає Заяву, за умови:
4.2.1. ідентифікації Заявника;
4.2.2. встановлення контактних даних та підтвердження наданими Заявником документами факту наявності у Заявника прав, про припинення порушення яких висувається вимога.
4.3. Заява про припинення порушень направляється Власнику Веб-сайту з одночасним направленням її копії Постачальнику послуг хостингу, який надає послуги і (або) ресурси для розміщення відповідного веб-сайту.
4.4. Заява про припинення порушення викладаються письмово у паперовій та (або) електронній формі.
4.5. Заява в електронній формі оформляється згідно з вимогами законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу з обов’язковим використанням технічних засобів засвідчення електронного цифрового підпису адвоката, який надає правову допомогу заявнику.
4.6. Одночасно з направленням такої Заяви в електронній формі Заявник направляє за тією самою адресою її копію в звичайній електронній формі без використання електронного цифрового підпису. У разі якщо Заява в електронній формі з використаними в ній технічними засобами засвідчення електронного цифрового підпису адвоката за змістом відрізняється від Заяви в звичайній електронній формі, надісланій одному й тому самому адресату, така Заява вважається неподаною.
4.7. Заява в паперовій формі оформляється з обов’язковим власноручним підписом адвоката та надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
4.8. Датою та часом отримання Заяви, вважаються:
4.8.1. у разі направлення електронною поштою - дата і час відправки засобами електронного зв’язку;
4.8.2. у разі направлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення - дата і час, зазначені в повідомленні про вручення.
4.9. У разі якщо адресат відмовляється від отримання Заяви або відсутній за вказаною адресою, днем та датою отримання Заяви є день та дата проставлення оператором поштового зв’язку у повідомленні про вручення інформації про відмову адресата отримати Заяву або інформації про відсутність адресата за вказаною адресою.
4.10. Відповідь (повідомлення) на Заяву, пересилання копії Заяви, викладаються письмово у паперовій та (або) електронній формі.
4.11. Датою і часом отримання відповіді (повідомлення) на Заяву та/або направленої Заяви вважаються:
4.11.1. у разі направлення електронною поштою - дата і час відправки засобами електронного зв’язку;
4.11.2. у разі направлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення - дата і час, зазначені в повідомленні про вручення.
4.12. У разі якщо адресат відмовляється від отримання відповіді (повідомлення) на Заяву або відсутній за вказаною адресою, днем та датою отримання відповіді (повідомлення) на Заяву є день та дата проставлення оператором поштового зв’язку у повідомленні про вручення інформації про відмову адресата отримати відповідь (повідомлення) на Заяву або інформації про відсутність адресата за вказаною адресою.
Розділ № 05 Розгляд Заяви про припинення порушення
5.1. В задоволенні Заяви, може бути відмовлено у разі, якщо:
5.1.1. Особа, до якої Заявник звернувся із Заявою, має право на використання зазначеної в Заяві електронної (цифрової) інформації, щодо використання якої направлена Заява, за умови надання нею Повідомлення про відмову;
5.1.2. Особа, якій надіслано Заяву, не є Власником Веб-сайту, зазначеного у Заяві;
5.1.3. Заява оформлена з порушенням вимог, визначених Розділом № 03, за умови що особа, яка її отримала, інформує Заявника про це згідно із Повідомленням про відмову.
5.2. За відсутності обставин, визначених п. 5.1. цього Розділу, Власник Веб-сайту невідкладно, не пізніше 48 годин з моменту отримання Заяви про припинення порушення, зобов’язаний унеможливити доступ до електронної (цифрової) інформації, щодо якої подано Заяву, та надати Заявнику і Постачальнику послуг хостингу Повідомлення про вжиті заходи згідно з Розділом № 07.
Розділ № 06 Повідомлення про відмову
6.1. Про відмову у задоволенні Заяви про припинення порушення з підстав, передбачених підпунктами 5.1.1. і 5.1.3. Розділ № 05, Власник Веб-сайту впродовж 48 годин з моменту її отримання направляє Повідомлення про відмову Заявнику і Постачальнику послуг хостингу.
6.2. Вимоги до змісту Повідомлення про відмову.
6.2.1.Відомості про Власник Веб-сайту в обсязі, достатньому для пред’явлення позовної заяви:
6.2.1.1. ім’я (найменування) Власника Веб-сайту;
6.2.1.2. місце проживання (перебування) або місцезнаходження, адреса електронної пошти або поштова адреса;
6.2.1.3. якщо власник сайту є юридичною особою - ідентифікаційні дані про реєстрацію юридичної особи у країні місцезнаходження, зокрема в торговельному, банківському, судовому або державному реєстрі, у тому числі реквізити реєстру, реєстраційний номер;
6.2.2. Зазначення електронної (цифрової) інформації, щодо унеможливлення доступу до якої відмовлено.
6.2.3. Зазначення відповідного пункту Розділ № 05, на підставі якого Власник Веб-сайту відмовив у задоволенні Заяви про припинення порушення.
Розділ № 07 Повідомлення про вжиті заходи
7.1. Повідомлення про вжиті заходи, яке направляється Заявнику відповідно до цієї Політики, крім іншого, повинно містити достовірну та повну інформацію про зазначеного в Заяві Власника Веб-сайту.
7.2. У разі направлення Повідомлення про вжиті заходи Постачальником послуг хостингу в повідомленні також повинна міститися інформація про Постачальника послуг хостингу та повна інформація, надана йому Власником Веб-сайту, без будь-яких змін або спотворень.
7.3. Інформація про Власника Веб-сайту складається з відомостей:
7.3.1. про його повне ім’я (найменування);
7.3.2. адресу проживання (місцезнаходження), адресу для листування, номер телефону, адресу електронної пошти і, за наявності, іншу контактну інформацію для зв’язку.
7.4. У разі отримання від Власника Веб-сайту (або Власника Веб-сторінки при здійсненні процедур, передбачених цією Політикою) Повідомлення про відмову його копія має бути додана до Повідомлення про вжиті заходи.
Розділ № 08 Розгляд Заяви про припинення порушення, коли Власник Веб-сайту не є Власником Веб-сторінки
8.1. Власник Веб-сайту впродовж 24 годин з моменту отримання Заяви про припинення порушення зобов’язаний направити її копію засобами електронної пошти (або іншою прийнятою на відповідному веб-сайті системою відправлення повідомлень) Власнику веб-сторінки. Заява направляється за контактними даними, які Власник веб-сторінки повідомив Власнику веб-сайту.
8.2. Власник Веб-сайту одночасно з направленням Заяви про припинення порушення Власнику веб-сторінки надсилає Заявнику повідомлення, в якому інформує, що він не є Власником веб-сторінки, зазначає час відправлення копії заяви Власнику веб-сторінки та надає гіперпосилання на умови публічного правочину, який визначає правила користування веб-сайтом третіми особами.
8.3. Власник Веб-сторінки розглядає отриману від Власника веб-сайту Заяву про припинення порушення та зобов’язаний надати відповідь Власнику веб-сайту в порядку та строки, встановлені Розділом № 05 і Розділом № 06, із зазначенням гіперпосилання на веб-сторінку, на якій розміщена відповідна електронна (цифрова) інформація. При цьому власник веб-сторінки здійснює права і виконує обов’язки, встановлені Розділом № 05 і Розділом № 06.
8.4. Власник Веб-сайту впродовж 24 годин з моменту отримання від Власника Веб-сторінки відповіді на Заяву про припинення порушення надсилає її Заявнику та Постачальнику послуг хостингу за реквізитами, зазначеними у відповідній Заяві.
8.5. У разі якщо впродовж 48 годин з моменту направлення Власнику Веб-сторінки Заяви про припинення порушення Власник Веб-сторінки не надав Власнику Веб-сайту відповіді з підстав та за формою, встановленими Розділом № 05 і Розділом № 06, Власник Веб-сайту самостійно унеможливлює доступ до зазначеної у Заяві про припинення порушення електронної (цифрової) інформації.
8.6. Про вжиті заходи Власник Веб-сайту повідомляє Заявника та Постачальника послуг хостингу впродовж 72 годин з моменту отримання Власником веб-сайту Заяви про припинення порушення та надає відомості про себе в обсязі визначеному п. 6.2.1. Розділу №06.
8.7. У разі якщо впродовж 48 годин з моменту направлення Власнику Веб-сторінки Заяви про припинення порушення Власник Веб-сторінки надав Повідомлення про відмову з підстав та за формою, встановленими Розділом № 05 і Розділом № 06, копія такого повідомлення надсилається Власником Веб-сайту Заявнику не пізніш як упродовж 72 годин з моменту отримання Власником веб-сайту Заяви про припинення порушення.
Розділ № 09 Умови безпосереднього звернення Заявника до Постачальника послуг хостинга
9.1. Заявник має право звернутися безпосередньо до Постачальника послуг хостингу, із Заявою про припинення порушення, в таких випадках:
9.1.1. Власник Веб-сайту у встановлені строки не вчинив або вчинив не в повному обсязі дії, передбачені Розділом № 05 або Розділом № 06, або якщо Власник Веб-сайту, який не є Власником Веб-сторінки, не вчинив дій або вчинив не в повному обсязі дії, передбачені Розділом № 08;
9.1.2. На Веб-сайті та в публічних базах даних записів про доменні імена (WHOIS) відсутні відомості про Власника Веб-сайту в обсязі, що дає змогу звернутися до нього із Заявою про припинення порушення, передбаченою Розділом № 03. Такими відомостями є інформація про адресу електронної пошти для зв’язку із Власником Веб-сайту та інші відомості, розміщення яких передбачено законом і регламентом WHOIS, зокрема такі відомості визначені Розділом № 12.
9.2. Заява про припинення порушення, допущеного Власником Веб-сайту, повинна містити обґрунтування наявності підстав за пп. 9.1.1. і 9.1.2. цього Розділу для звернення до Постачальника послуг хостингу.
9.3. Заява про припинення порушення має відповідати вимогам Розділу № 03 і має бути подана в порядку відповідно до Розділу № 04.
9.4. У випадках, передбачених пп. 9.1.1. цього Розділу, у Заяві зазначаються:
9.4.1. час направлення Власнику Веб-сайту та Постачальнику послуг хостингу Заяви про припинення порушення;
9.4.2. час, коли Власник Веб-сайту мав вчинити передбачені Розділами № 05-08 дії;
9.4.3. яким чином Заявник визначав контактні дані Власника Веб-сайту.
9.5. За відсутності підстав для залишення Заяви про припинення порушення з боку Власника веб-сайту без розгляду, встановлених Розділом № 10, Постачальник послуг хостингу невідкладно, не пізніше 24 годин з моменту отримання такої заяви, надсилає Власнику Веб-сайту її копію. Постачальник послуг хостингу одночасно з цим пояснює Власнику Веб-сайту його права і обов’язки, пов’язані з цією заявою, а також правові наслідки невчинення ним дій, передбачених цією Політикою.
9.6. Власник Веб-сайту впродовж 24 годин з моменту отримання від Постачальника послуг хостингу копії Заяви про припинення порушення з боку Власника Веб-сайту вчиняє дії, передбачені Розділом № 05 або Розділом № 06, і повідомляє про це Постачальника послуг хостингу шляхом направлення Повідомлення про вжиті заходи згідно з Розділом № 07 або Повідомлення про відмову згідно з Розділ № 06.
9.7. У разі якщо впродовж 24 годин з моменту направлення Власнику Веб-сайту копії Заяви про припинення порушення Власник Веб-сайту не направив Повідомлення про вжиті заходи згідно з Розділом № 07 або Повідомлення про відмову згідно з Розділом № 06, Постачальник послуг хостингу самостійно унеможливлює доступ до електронної (цифрової) інформації, зазначеної у Заяві про припинення порушення, допущеного Власником веб-сайту.
9.8. Про вжиті заходи Постачальник послуг хостингу повідомляє Заявника та Власника Веб-сайту впродовж 48 годин з моменту отримання Постачальником послуг хостингу Заяви про припинення порушення, допущеного Власником Веб-сайту.
Розділ № 10 Залишення без розгляду Заяву про припинення порушення, допущеного Власником Веб-сайту
10.1. Постачальник послуг хостингу вправі залишити без розгляду Заяву про припинення порушення, допущеного Власником Веб-сайту, у разі, якщо:
10.1.1. Заява не відповідає вимогам, встановленим Розділ № 09;
10.1.2. Постачальник послуг хостингу не надає послуги, ресурси для розміщення веб-сайту, щодо якого подана Заява;
10.1.3. Заявник звернувся до Постачальника послуг хостингу за відсутності підстав, передбачених Розділ № 09.
10.2. Постачальник послуг хостингу повідомляє Заявника про залишення без розгляду Заяви про припинення порушення із зазначенням відповідних підстав, впродовж 24 годин з моменту її отримання.
Розділ № 11 Право вимоги Власника Веб-сайту на відновлення доступу до електронної (цифрової) інформації
11.1. Власник веб-сайту має право звернутися до Постачальника послуг хостингу, від якого він отримав інформацію про вжиті заходи відповідно до п. 9.8. Розділу № 09, з Повідомленням про відмову з підстав та за формою, встановленими Розділом № 05, Розділом № 06, вимагаючи відновлення доступу до електронної (цифрової) інформації.
11.2. Якщо таке звернення відповідає вимогам, встановленим Розділом № 06 для Повідомлення про відмову, Постачальник послуг хостингу повинен невідкладно, не пізніш як через 48 годин після його отримання, надіслати Заявнику його копію.
У разі якщо повідомлення не відповідає вимогам, передбаченим Розділом № 06 для Повідомлення про відмову, Постачальник послуг хостингу інформує про це Власника Веб-сайту.
11.3. Постачальник послуг хостингу відновлює доступ до електронної (цифрової) інформації на десятий робочий день з дня надсилання Заявнику копії повідомлення, передбаченого п. 11.1.-11.2. цього Розділу, якщо протягом цього часу Заявник не надав йому підтвердження подання позовної заяви та/або відкриття судового провадження про захист його права інтелектуальної власності (електронної (цифрової) інформації), щодо якого (яких) подавалася Заява про припинення порушення.
Розділ № 12 Достовірність інформації про Власників Веб-сайтів і Постачальника послуг хостинга
12.1. Власники Веб-сайтів та Постачальники послуг хостингу, крім фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, зобов’язані розміщувати у вільному доступі на власних веб-сайтах та (або) в публічних базах даних записів про доменні імена (WHOIS) таку достовірну інформацію про себе:
12.1.1. повне ім’я або найменування Власника веб-сайту та Постачальника послуг хостингу;
12.1.2. повну адресу місця проживання або місцезнаходження Власника Веб-сайту та постачальника послуг хостингу;
12.1.3. контактну інформацію Власника Веб-сайту та Постачальника послуг хостингу, у тому числі адресу електронної пошти, номер телефону, за якими з ними можливо оперативно зв’язатися.
12.2. Фізичні особи, які не є суб’єктами господарювання, розміщують у вільному доступі на Веб-сайтах, власниками яких вони є, або в публічних базах даних записів про доменні імена (WHOIS) контактну інформацію Власника веб-сайту, передбачену пп. 12.1.3. п. 12.1. цього Розділу.
Розділ № 13 Оновлення Політики
13.1. Постачальник послуг хостинга має право змінити, додати та/або видалити частину цієї Політики в будь-який час.
13.2. Політика, яка опублікована на Веб-сайті є актуальною.