Yaware.TimeTracker — український лідер у сфері обліку робочого часу
Хочете знати, куди зникає робочий час вашої команди?
Yaware.TimeTracker — це розумний тайм-трекер, який допомагає бізнесу зростати завдяки прозорому обліку часу, аналітиці продуктивності та автоматичним звітам.
- Автоматичний облік робочого часу.
- Візуальні звіти про продуктивність співробітників.
- Віддалений контроль без мікроменеджменту.
- Локальна підтримка та відповідність українському законодавству.
Понад 3000 компаній вже обрали Yaware, щоб:
- покращити дисципліну та мотивацію працівників;
- виявити вузькі місця в процесах;
- оптимізувати роботу команд у гібридному або дистанційному форматі.
Безпека даних гарантована.
Результати — вже з першого тижня.
Спробуйте всі функції без обмежень — безкоштовно протягом 14 днів!