fbpx

Олександр Балуков: Серед моїх знайомих кожен другий знає про Tucha

2019-09-26T14:52:34+00:00Сентябрь 26th, 2019|Блог|

Днями відбулася зустріч з давнім партнером Tucha — сервісною компанією «Інотек», яка спеціалізується на ремонті та обслуговуванні цифрової техніки. У затишному офісі партнера нас зустрів засновник та керівник компанії «Інотек» Олександр Балуков. Насправді, співпрацюємо ми вже давно, тож спільних тем для обговорення було чимало. Зокрема, спілкувалися про роботу, провали на кар’єрному шляху, страх перед початком власної справи і, звичайно, про партнерство з Tucha та користь хмар. А ще — обговорили нові можливості для співпраці та підготували для вас цікаве і насичене інтерв’ю.

Про компанію, факапи та життєві уроки:

Олександре, розкажіть трішки про компанію «Інотек»: як давно Ви заснували власний бізнес, хто Ваші клієнти.

Компанію «Інотек» ми відкрили 5 років тому. Орієнтувалися переважно на клієнтів, які займаються бізнесом, але при цьому обслуговували і приватних осіб. Тобто, зосереджувалися на сегменті, що виходив за межі звичайного клієнта, і вже приходив до малого або середнього бізнесу.

Хто наразі працює у Вашій команді?

Команда «Інотек» — фахівці, що мають вже 10-річний досвід у напрямку ремонтів техніки. Тобто, вони вже отримали level-up. Наразі команда налічує понад 10 осіб постійних фахівців і більш ніж 20 — позаштатних.

Які Ваші плани з розвитку компанії на найближчі 5 років?

У найближчі декілька років ми хочемо бути лідером №1 на ринку GPS-технологій і вже зробили перші кроки до цього.

А якою була Ваша перша робота?

Перша робота — це страхова компанія, переоблік. Насправді, це був найбільш гіркий і водночас цікавий досвід у житті. :-) Чому? Коли в компанії налічується понад 1000 співробітників та близько 25 офісів в різних містах, зробити інвентаризацію вкрай складно. А це все має зробити одна людина. Тобто, потрібно було знайти співробітників, які б зробили це, надіслати звіти, потім ці звіти звести до одного файлу та надати його клієнту.

Тож саме в цей період до Вас прийшла ідея заснувати власний бізнес?

Ні, це сталося вже через 4 роки, а саме перед тим, як почалася криза. Зрозуміли, що потрібно створювати щось своє.

«…Ми хочемо бути лідером №1 на ринку GPS-технологій...»

Ось Ви вирішили відкрити свій бізнес. Чи були речі, про які Ви тоді не знали, але хотіли б знати?

Кожного дня шкодую, по-перше, чому я не вклався в Біткоїн. :-) А, по-друге, постійно думаю про те, що раніше треба було більше і старанніше вчитися.

Чи були на кар’єрному шляху помилки, які згодом пішли на користь?

Так, були. Це — робота у страховій компанії. :-) Це найголовніша помилка, яка зрештою дозволила мені бути в тій сфері, у якій я працюю зараз. І це найголовніше. Крім того, така робота — величезний досвід. Я працював поспіль близько 30 днів без вихідних та в режимі роботи 12 годин на добу.

Речі, про які Ви перестали хвилюватися:

Гроші. Справді, я більше не переймаюся через гроші. Ми розуміємо, що якщо є клієнти, які до нас звертаються та довіряють, — це набагато важливіше за гроші.

Як знайти ту сферу діяльності, в якій зможеш себе реалізувати?

Потрібно робити те, що тобі подобається. Цього цілком достатньо для того, щоб стабільно йти далі. Навіть якщо протягом якогось часу така робота не приносить грошей, але приносить велике задоволення — цей шлях і варто продовжувати.

А як не боятися починати свою справу?

Не боятися не вийде. У будь-якому разі, завжди є ризик прогоріти. Але все одно потрібно починати і переборювати страх. 5 років тому в мене був страх перед тим, як відкрити перший офіс. Після цього був страх перед його розширенням. А наразі є інший страх — відкриття другого офісу, чого ми дуже хочемо. І кожного разу переоцінюєш і розмірковуєш, а що ти можеш втратити. Та згодом вже починаєш довіряти своїй думці.

Хто Вас підтримує у всіх справах?

Мене щодня підтримує моя родина — дружина та двоє дітлахів. І це кращий стимул для того, щоб плідно працювати та заробляти кошти.

А які Ваші особисті корисні звички або якості допомагають рухатися далі?

Така корисна звичка — це мовчазність. Наприклад, мені понад усе подобаються тихі та спокійні клієнти. Якби ця риса була у всіх, то було б набагато простіше працювати. А часто буває інакше — багато шуму та мало користі.

Розкажіть, з чого починається Ваш робочий день.

З кави та бесіди зі співробітниками. Зазвичай, це короткий брифінг, на якому ми обговорюємо плани на поточний день. Я озвучую те, що ми маємо сьогодні зробити, і коли у нас виходить все із запланованого — це супер.

«…якщо є клієнти, які до нас звертаються та довіряють, — це набагато важливіше за гроші...»

Про Tucha, партнерство і хмари:

Як Ви познайомилися з нашою компанією?

З Tucha я познайомився набагато раніше, ніж почав працювати в компанії «Інотек». Тож є гарний досвід роботи з вашою компанією ще до того, як вона, власне, стала Tucha. Це був той підрядник, якому можна було віддати клієнта і не хвилюватися, що про клієнта забудуть або залишать його без відповіді на лист чи дзвінок. Розумієш, що від Tucha завжди є зворотний зв’язок. А це — найважливіший критерій у виборі підрядника.

«…від Tucha завжди є зворотний зв’язок...»

Чи змінилася Ваша думка про Tucha з часом або залишилася такою ж?

Думка стала навіть кращою. Я бачу, що збільшилася кількість та якість роботи співробітників. Ще більше розвинулася компанія щодо фідбеку, поповнилася лінійка тарифних планів, і це дуже добре.

Чи перетинаються принципи роботи Tucha з принципами роботи Вашої компанії?

Так. Зокрема, на прикладі вашої компанії я став завжди передзвонювати клієнтам. Навіть якщо нічого не сталося, потрібно передзвонити і уточнити, чи всі питання ви владнали.

А які правила існують конкретно у Вашій компанії?

Якихось негласних правил немає. Це звичайні, людські відносини з клієнтом. Тобто, не так важливо, як менеджер щось пояснює клієнту. Головне, щоб це зрозумів клієнт.

Які міфи Ви чули про хмари?

Головний міф, що хмари — це дорого. Насправді ж, це дуже доступно. Якщо порівняти з локальними серверами, ми зрозуміємо, що хмари доступні для всіх, зокрема для окремих приватних осіб і тих, хто веде малий бізнес. Кожен може дозволити собі «маленьку» хмару з необхідним програмним забезпеченням та мати доступ до неї зі смартфона або ноутбука, навіть найпростішого. Хоча, дійсно, ми звикли сприймати хмари, як щось міфічне.

Олександре, як Ви вважаєте, чи зміниться ставлення користувачів до хмар в найближчі 5-10 років?

Так, однозначно, буде більше довіри. Зараз ми бачимо, що за останні декілька років користувачі зрештою стали ближче до хмар, почали більше довіряти їм та нашим українським провайдерам.

Назвіть причини використовувати хмари в бізнесі:

Надійність, доступність і вартість. Наприклад, клієнту хмара обійдеться дешевше, ніж придбання локального сервера, програмного забезпечення та обслуговування «заліза». До того ж, хмари легко масштабувати.

Поділіться порадою з тими, хто хоче перейти у хмари, але має сумніви:

Почнемо з того, що у хмарах вже працює велика кількість людей. І якщо у вас є сумніви, ви можете запитати у ваших знайомих, як це — працювати на віртуальних серверах. А ще, я переконаний, кожен третій скаже вам, що він знайомий з Tucha, і порадить перейти у хмари.
Наприклад, серед моїх знайомих кожен другий знає про Tucha і про те, що їм можна довіритися. А ще — особисто мені дуже подобається ваша палітра кольорів, ви завжди яскраві і дуже помітні. :-)

«…я переконаний, кожен третій скаже вам, що він знайомий з Tucha…»

Ось такою змістовною і позитивною видалася наша зустріч. Справді, отримали купу гарних емоцій та порцію натхнення на подальші звершення. Бажаємо Олександру і всій команді «Інотек» нових можливостей для розвитку, зростання та впевненого розширення компанії! Раді, що маємо таких надійних партнерів. Чекаємо на нові зустрічі!

Метки: , , , , , , ,