fbpx

Максим Робочий: Переходьте у хмари якомога швидше

2019-07-24T17:46:52+00:00Июль 24th, 2019|Блог|

Зустрічі та інтерв’ю з партнерами — незмінна традиція для Tucha. Під час таких заходів ми не лише плідно спілкуємося про хмари, обговорюємо нові можливості співпраці, але й говоримо про життєві уроки, провали у кар’єрі, а також корисні звички і цінні поради. Таким вчора, 23 липня, і видався візит Максима Робочого, СЕО компанії ItUa, до нашого затишного офісу. Тут заразом і спільно попрацювали над відеоінтерв’ю. Тож час пройшов насправді результативно та з користю!

Про себе та компанію:

Розкажіть трішки про себе і свою компанію: як давно Ви працюєте в компанії, чим займається компанія, хто Ваші клієнти:

ItUa працює на ринку з 2006 року, тож наразі компанії 12 років. Є власник, а я — виконавчий директор. Працюю два з половиною роки. Починав свій шлях з Account-менеджера, потім займав ще кілька посад, а далі — більше. :)

Серед наших головних компетенцій є такі:

  • Розробка сайтів будь-якої складності: від простих сайтів-візитівок і корпоративних порталів до складних інтернет-магазинів та багатофункціональних B2B-порталів (сайти для дилерів).
  • Впровадження CRM-систем: Бітрікс24, amoCRM та Zoho. По Бітрікс24 маємо найбільшу компетенцію: програмно допрацьовуємо цю CRM під будь-які види бізнесу. У нас є авторські, нішеві рішення для оренди будь-чого або рішення для івент-агентств, фінансових організацій, медичних закладів, юристів і забудовників. У партнерському рейтингу України по Бітрікс ми займаємо перше місце, у світовому — четверте.
  • SEO-просування. Як і у разі з CRM, за роки тісної співпраці з клієнтами ми спостерігали їх вихід в лідери ніш у меблевій, ювелірній, охоронній та інших сферах.

Якщо говорити про наших клієнтів, то найчастіше до нас звертається середній+ або Enterprise-сегмент. Серед останніх такі компанії, як MTI, Паріматч, Газда, УкрБуд, Moneyveo, УкрТелеком, Stylus, Блокбастер, Аляска, ArenaCS.

«У партнерському рейтингу України по Бітрікс ми займаємо перше місце, у світовому — четверте»

Факапи і життєві уроки:

Важливі речі, про які Ви хотіли би знати на початку кар'єри:

Першу річ можна описати так: усе, що не написано, не є правдою. Усі домовленості потрібно обов'язково прописувати на папері, у комерційній пропозиції або за допомогою пошти (як би мені не набридали ці монотонні листування). В іншому разі є ймовірність просто підставити себе та компанію, що може призвести до фінансових та часових витрат. Та й зіпсовані нервові клітини ніхто не скасовував. :)

Тож якщо щось не прописати або взагалі махнути на це рукою, то потім починаються нарікання: «А ми думали, що це і так буде включено у вартість» або «Покажіть, де ми це з вами обговорювали».

Другий факт: бізнес — це жорстоке середовище, з безліччю акул та підводних течій. Якщо зазіваєшся хоча б на секунду, може так знести течією, що потім складно повернутися назад на поверхню.І, врешті, з неефективними співробітниками треба якомога швидше прощатися, оскільки вони гальмують розвиток вашої компанії. Раніше ми надавали другі, треті, четверті шанси, а потім прийшли до однієї простої істини: якщо не їде одразу, значить, не варто мучити ні себе, ні людину.

«Усі домовленості потрібно обов'язково прописувати…»

Помилки, яких Ви припустилися на професійному шляху, і що корисного здобули завдяки їм:

  • Жалість. На той момент я був ще «зеленим» керівником, тож занадто поблажливо ставився до деяких співробітників та закривав очі на їх недоробки. «Ось, зараз, — думав я, — він вирішить усі свої сімейні проблеми, і ми злетимо, як Ілон Маск у космос». Тільки ось на зміну сімейним проблемам приходили інші відмовки, а ми все ніяк не злітали. Постійно доводилося слухати нові, витончені виправдання за факапи і перекладання відповідальності на інших. До того ж, навіть у момент звільнення такі люди бояться повернутися до себе обличчям і визнати, що проблема схована в них самих. Та, о диво, після прийняття на роботу нової, «правильної» людини відразу і клієнти стають задоволеними, і результати йдуть вгору. Збіг обставин? Не думаю. :)
  • Роздування штату. Тут коротко: спочатку глибинна аналітика по проектах та продажах, що надходять, а лише після цього — прийняття нової людини до штату. Краще за все раціонально розподіляти ресурси.
  • Відсутність делегування. Якщо не зняти з себе деякі функціональні завдання вчасно, то можна поступово піти на дно морське. Важливо вміти довіряти співробітникам і ставити задачі, з якими вони можуть впоратися.

Речі, про які з часом Ви перестали турбуватися:

Однією з таких речей, які з часом втратили своє значення для мене, є думка оточення. Важливо лише те, що про тебе думають близькі люди. Тільки вони завжди говорять правду та не маніпулюють ситуацією заради своєї вигоди.

Інший пункт — помилки. Я перестав журитися через кожну помилку. Коли починаєш приймати негативний досвід як можливість для зростання, відкриваються нові горизонти.

«Важливо лише те, що про тебе думають близькі люди»

Корисні звички, які допомогли Вам досягти своїх цілей:

Серед головних можу виділити звичку прокидатися рано-вранці. Банально, оскільки зараз майже всі радять так робити, та особисто мені це допомагає. Набагато більше почав встигати за день, коли перебудував режим. Проте я знаю деяких «сов», у яких продуктивність підвищується в нічний час. Є у нас навіть декілька таких співробітників.

А ще всі свої справи я веду в спеціальному планувальнику завдань. Одна справа — бути програмістом, коли в тебе чітко розписаний план на найближчий тиждень від Project-менеджера, а інша — коли ти керівник і кожного дня надходить більше сотні задач, серед яких важливо розставляти пріоритети і нічого не забути. Тож усе в голові не втримаєш.

Головні поради, як реалізувати себе в професії:

Таких порад можу назвати декілька:

  • Багато працювати. У кожну задачу слід вкладати себе не на 100%, а на 110%, подібно до занять у спортзалі, де завжди важливо робити останнє зусилля.
  • Читати книжки. Нехай вони й не надають готових рішень, але інформація, яку ви отримуєте від прочитання, допомагає сформувати власну точку зору на безліч речей. Наразі я намагаюся читати по одній книзі на тиждень. З поточним графіком це складно, але ж ніхто не говорив, що буде легко. :)
  • Постійно аналізувати помилки. Але тут є важливий аспект — без самокопання. Не соромтеся звертатися за порадою до більш досвідчених людей чи наставників та цікавитися, як би вони вчинили в тій або іншій ситуації. Не варто йти на ведмедя поодинці, коли поруч є досвідчені люди, готові допомогти.
  • Пам’ятайте, що ваші особисті проблеми впливають на ваше професійне зростання. Чим швидше ви розберетеся в невирішених аспектах свого життя, тим ефективніше будете працювати.
  • Не бійтеся братися за задачі, що виходять за межі вашої компетенції. Це подібно до відеоігор, де персонаж отримує досвід за виконання різних завдань. Чим більше нового досвіду ви отримуєте, тим швидше зростаєте.

«Не бійтеся братися за задачі, що виходять за межі вашої компетенції»

Про Tucha і партнерство:

Як Ви познайомилися з нами?

Ми познайомилися цього літа на партнерській конференції Бітрікс24, що відбулася 14 червня. А посприяв цьому наш спільний знайомий.

Ваші враження від партнерства з Tucha:

Мені дуже подобається, як вибудувана партнерська програма. Tucha готова вкладати в своїх партнерів, наприклад, проводити виїзні навчання.

Є готові пакети і пропозиції для будь-яких напрямків співпраці, що дозволяють виграти абсолютно всім: як Tucha, так і партнерам. Саме це я і вважаю справжнім партнерством.

Окремо хочу відзначити якість комунікації: усі питання з Tucha вирішуються дуже швидко. Мені не доводиться чекати на відповідь добу і більше, як це іноді буває в роботі з деякими клієнтами або партнерами, що значно ускладнює планування робочого графіка.

Також додам, що у співпраці з Tucha ми відчуваємо себе не просто як «партнер», а як клієнт. Це дуже гарне і приємне відчуття.

«…усі питання з Tucha вирішуються дуже швидко»

Про хмари:

Три міфи про використання хмар, що виявилися неправдою:

  • Хмара — це небезпечно. Насправді, всі ваші дані зберігаються на сервері, який може знаходитися навіть в іншій країні. До того ж, більшість хмарних провайдерів, серед яких і Tucha, мають територіально-розподілену мережу центрів обробки даних. Тому навіть у разі землетрусів або будь-яких стихійних лих, якщо один центр втрачає працездатність, інший продовжує працювати.
  • Хмара — це дорого. Уявіть, що у вас є власна інфраструктура. Відповідно, її має обслуговувати системний адміністратор, а в разі несправностей заліза необхідно купувати запчастини.

До того ж, потрібно сплачувати заробітну платню персоналу, відпускні, податки, додаткове робоче місце тощо. Це виходить в рази дорожче, ніж оренда сервера у провайдера.

  • Хмара — це складно і незручно. Насправді ж, хмара допомагає забезпечити цілісність збереження даних клієнта.

До того ж, якщо виникає потреба у масштабуванні, достатньо лише написати або подзвонити провайдеру і доплатити за додаткове місце. У разі з фізичними серверами необхідно купувати залізо. А якщо у вас є ще й великий холдинг з тендерним відділом, то це подовжує терміни постачання обладнання.

Три причини застосовувати хмари в бізнесі:

Перш за все, хмари — це безпека. Оскільки вся інформація зберігається за межами офісу, ніхто не зможе зламати ваш комп'ютер та отримати дані. Звісно, можна говорити про те, що на ПК легко встановити пароль, але будемо реалістами: насправді ж, цілком реально обійти будь-який захист при фізичній присутності поруч з комп'ютером.

По-друге, хмари — це зниження ризиків. Наприклад, твердий диск може легко пошкодитися або вийти з ладу, як наслідок — ваш сайт або портал буде втрачений.
Простий приклад: колись у мене в шкільні роки згорів твердий диск, через що я втратив файл з паролями до багатьох сайтів і програм. На той момент для мене як для дитини це була велика втрата. А ось була б у мене тоді хмара…

Врешті-решт, хмари — це зручно. Багато власників компаній не є технічними фахівцями, і, тим паче, не горять бажанням розбиратися у всіх технічних нюансах. А коли у вас у штаті немає системного адміністратора, це ще більше ускладнює справу.

Tucha неабияк опікується технічним обслуговуванням клієнта, є різні рівні техпідтримки, тож власники компаній можуть зосередитися на своїх бізнес-задачах, адже знають, що їх веб-ресурс буде працювати стабільно.

«Tucha неабияк опікується технічним обслуговуванням клієнта»

Порада тим, хто ще не перейшов у хмари:

Переходьте у хмари якомога швидше! Це допоможе вашому бізнесу працювати ефективніше та убезпечить його від ризиків.

Ось такою видалась наша розмова: насиченою, жвавою і надкорисною. Дякуємо Максимові за теплу зустріч та заряд позитивного настрою! Бажаємо не втрачати натхнення і жагу до перемоги, а всій команді ItUa — нових досягнень і подальших успіхів!

Метки: , , , , , , ,